Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
het doet mij ook niets. Een beetje huis-tuin-en-keuken foto's. Leuk voor in je album.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Geef kritiek, onderbouwend kritiek, iets waar ik iets mee kan doen. Als het iemand niks doet.. ja fijn, maar daar heb ik toch niks aan. Verder vind ik het geen huis,tuin en keuken foto. Aangezien je geen kasteel als huis hebt of in je tuin hebt staan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit: bij de vierde vind ik het jammer dat je een flitser hebt gebruikt Laatst gewijzigd op 15-08-2004 om 19:13. |
![]() |
||
Citaat:
en of dit nou persé in een apart topic moest.. Ik vind 1 en 2 absoluut niet lelijk ofzo, maar ze doen me niets omdat het gewoon kiekjes zijn. Datgene op de foto is wel mooi, maar de foto zelf is saai. Ik heb niet zoveel verstand van foto's maken en ik kom ook niet verder dan dergelijke kiekjes, dus hoe je ze beter kunt maken weet ik ook niet. Ik wil het wel proberen.. Andere compositie bij de eerste zou het waarsch. al wat leuker maken, dit is erg standaard. Bovendien is de vele schaduw op en bij de heg jammer, maakt er zo'n donkere brij van.. Bij de tweede vind ik het stukje boom, hoekje muur (oid) en de lantaarnpaal niet zo mooi. Denk dat de foto mooier geweest was als je de lijn van het paadje voor de ingang van die toren had gevolgd en niet teveel afleidende dingen op de voorgrond had gezet. Kan leuk zijn om een soort 'diepte-effect' te krijgen, maar dat is hier niet echt geslaagd. De derde vind ik wel leuk, omdat die wat aparter is. De donkere ruimte en het licht uit het raampje. Is wel grappig, maar doet me verder weinig. Geen idee hoe je die beter had kunnen maken. De vierde vind ik helemaal niets. Die flits geeft een lelijk resultaat en de achtergrond is zo rommelig. Komt gewoon niet echt uit de verf...ookal is het een mooi harnas, maar zoiets is waarsch. gewoon erg lastig mooi op de foto te krijgen.
||
Citaat:
![]() @de rest, bedankt voor het commentaar |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kastelen zijn natuurlijk erg mooi. Ik vind op de eerste foto de lucht heel mooi met die blaadjes van de boom. De lucht heel fel blauw en de blaadjes heel donker. .Van 2 zijn de kleuren erg levendig, maar gebeurt gewoon niks op die foto (natuurlijk niet want het is een foto, maar het doet me niks om er naar te kijken) De 3e... ja dat is een donkere kamer met een raampje waar licht doorheen komt. Weinig intressante compositie om het artistiek te noemen. 4: Een harnas, ja. Wat iemand anders al zei: jammer van de flitser, maar zelfs zonder die flitser was het nog steeds maar een gewoon harnas. Ik vind je natuurfoto's mooier ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat is niets persoonlijks ofzo hoor, jouw foto's zijn over 't algemeen onwijs goed. Maar als er ook maar één keer een negatieve reactie op komt, ga je er gelijk hard tegenin door jezelf onmogelijk te verdedigen of doe je kortaf. Kritiek moet je niet als obstakel zien, maar als een uitdaging. (Vergelijk dat met een vrouw die Christelijk is en geen sex voor 't huwelijk wil. Dat moet niet zien als een obstakel, maar als een uitdaging ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het, let wel: artistiek gezien, weinig interessante foto's. Natuurlijk zijn ze leuk omdat het een mooi kasteeltje betreft, en op het moment van het fotograferen is het prachtig, maar qua compositie en belichting is het weinig bijzonders. Huis-, tuin- en groentenafval...eh, keuken-foto's. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het leverd wel degelijk een bijdrage aangezien er een x aantal reacties op zijn gekomen.. Maargoed. idd wat 'tricks zegt.. het zijn 'normale' huis tuin en keuken foto's.. het brengt geen gevoel tot me over.. en dat zegt genoeg neem ik aan
|||
Citaat:
Whats wrong with you people. Weet je wat het is, het ligt niet aan mij, jullie zijn gewoon gek ! gefrustreerd en erg lichtontvlambaar. Ik heb er commentaar op gekregen en zeg "bedankt" Wat wil je nog meer ? Wat ik ook zeg, goed is het nooit. ![]() Citaat:
Ik vind dat ik me voorbeeldig gedragen heb. Heb geen excuusjes verzonnen of dergelijke, en zeg netjes van, bedankt voor het commentaar.. Wat moet je anders zeggen ? :/ Daarbij blijft dat ik dit deel van het forum als een soort showcase zie, en jullie bij alles wat hier gepost worden gelijk jullie intelectuele gevoelens openen en op alles schelden wat niet "artistiek" genoeg voor jullie is. Ik post hier foto's die ik mooi vind, het commentaar wat ik krijg wat direct betrekking heeft op de foto's, daar kan ik wat mee. Ik trek me er niks van aan, en nogmaals, hou m,n mond erover en zeg gewoon netjes "bedankt". Met andere woorden. Shut teh fuck up en laat me. Laatst gewijzigd op 18-08-2004 om 18:38. |
![]() |
|||
Citaat:
Begrijp je nou werkelijk niet dat het woordje 'Bleh" de bedanking geheel ontkracht en het zeikerig maakt? Citaat:
Als je niet wilt dat er opmerkingen komen over de artistieke waarde van je foto's dan kun je ze misschien beter posten in het algemene topic (post je laatst gemaakte foto's), dan heb je dat 'gezeur' waarschijnlijk niet. Niets tegen jou of je foto's, maar deze reactie vind ik echt vreemd. P.S. @ David en Technamelie: Levert verder geen bijdrage... (stam + t). Kon het niet laten, vooral doordat jullie het allebei deden ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Kheb ook niks tegen de mensen hier, alleen is het altijd gezeur en gezeik als je een keer wat post. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het is je hele attitude |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Als het je helemaal niets doet, post dan ook niets. Leverd verder ook geen bijdrage aan de topic, of wel ?" en "Zijn de scholieren van tegenwoordig zo dom.. ? Geef kritiek, onderbouwend kritiek, iets waar ik iets mee kan doen. Als het iemand niks doet.. ja fijn, maar daar heb ik toch niks aan. Verder vind ik het geen huis,tuin en keuken foto. Aangezien je geen kasteel als huis hebt of in je tuin hebt staan." In beide reacties spring je gauw in de verdediging als het negatieve kritiek betreft. Ik zie dat ook terug in andere topics van jou. Niet dat dat mij persoonlijk stoort, ik kan er wel om lachen namelijk, maar anderen gaan jouw houding dan al gauw als irritant en zeikerig bestempelen. |
![]() |
||
Citaat:
I coudn't care less. Dacht je dat ik het me iets aantrok dat je me een lul zou vinden ? Mijn dunk van jou is nog minder dan dat. Laatst gewijzigd op 19-08-2004 om 07:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |