Hij gaat naar eindhoven verhuizen om in Delft te studeren

dan is hij nog veel reistijd kwijt hoor (ik denk dat 1 van de twee steden fout is)...
Mijn broer is een half jaar geleden samen gaan wonen in Schotland met zijn vriendin. Vorig jaar heeft hij er een half jaar stage gelopen en dat gaf een aardig idee hoe t zou worden..
Hij komt eens in de 2-3 maanden een paar dagen hierheen en ik ga morgen voor t eerst met mijn ouders daarheen (schoonouders ontmoeten etc. spannend!).
Ik heb een soort traditie met hem, dat als hij hier is we proberen om 1 avondje samen naar de bios te gaan. Want de afgelopen keren dat hij hier was, waren we allebei druk voor school en hadden we geen tijd voor elkaar maar even 2-3 uur vrij maken moet lukken! Ook haalt mijn vader vaak een gebakje
Steeds wanneer hij weer weggaat, mis ik hem een week heel erg maar dat wordt al snel minder.. Ik was er best snel aan gewend dat ik 'enigskind' werd. We bellen +- elke twee weken met mijn broer, als er iets is gebeurd natuurlijk vaker...
Omdat ik zie dat mijn broer gelukkig is (en hoe erg hij het naar zijn zin heeft daar), vind ik het allemaal wel prima zo.. (ik had overigens wel een goede band met mijn broer, alleen laatste jaren waren we wel behoorlijk zelfstandig)
Maar je broer krijgt toch ook een ov-jaarkaart (als hij een week ov heeft, kan hij in t weekend voor 40% korting)? dan kan hij toch best 1x in de maand een weekend thuiskomen?