Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik sluit mezelf hier bij aan ![]()
|
Verwijderd
|
ik denk dat er zeker wel (een kern van waarheid) zit in de samenzweringstheorieen. Vrijmetselarij, New Age, de Nieuwe Wereld Orde, Antichrist, Illuminati.
Lees bijv. over Vrijmetselarij: http://www.faq-online.nl/index.php?m...age&pageid=479 Wel raar dat er in die link die betrekking heeft tot de Islam, gesproken wordt over een Antichrist (vijand van Christus). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
sprak Prof Dr in de betweetkunde Realmoslim, lol. val ons voortaan niet meer lastig met dit soort spam wil je?
||
Citaat:
Zo kun je het ook bekijken ja ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar ik ga maar weer, kom hier naartoe als je verder wilt praten of als je vragen hebt http://forum.bismikaallahuma.org/index.phphttp://forum.bismikaallahuma.org/index.php
|
Normale mensen die nog niet gehersenspoeld zijn? Dat is ongeveer mijn definitie van het begrip atheïst en zeker niet van mensen met nicks als "realmoslim" of links als "answering christianity" in hun sig.
Laatst gewijzigd op 13-08-2004 om 15:24. |
![]() |
||
Citaat:
ik spreek ronduit goed engels, en dat stelde me in staat dan ook te lezen dat eerder geposte tekst weinig anders is dan het gebruikelijke "de goddelozen/joden/amerikanen/[willekeurige andere zaken] overheersen de wereld en proberen de islam te vernietigen om het kwaad te laten heersen" eigenlijk vind ik het zonde dat mensen zoals jij dit soort rare meningen van de daken schreeuwen, als mensen dat zien, vragen ze zich af of alle Moslims voor dit soort onzin staan, wat gelukkig niet het geval is. als je de Islam wilt promoten, kun je dit beter doen door dit soort meningen voor je te houden. ik denk trouwens dat het merendeel vd forummers een andere mening heeft dan jij over wie van ons niet voor rede vatbaar is (om het maar eenszacht uit te drukken) voordat je me weer flamed over niet luisteren naar de 'heilige waarheid', denk dan zelf eens na hoeveel andere meningen jij serieus gehoord en naar geluisterd hebt. en ten slotte (och, ik kon het weer niet laten ![]() ![]()
||
Citaat:
"[verdraaide geschiedenis], daarom probeerd [willekeurige vijand] (in dit geval vrijmetselaars) de wereld te overheersen door technologie uit te vinden en ziektes te verspreiden. OOK HEBBEN DE VRIJMETSELAARS AIDS UITGEVONDEN IN HUN LABORATORIA!!!!! (ik geef het ongeveer weer om hun toon weer te geven) DE VN IS EEN INSTRUMNT VAN DE VRIJ METSELAARS!!!! HET ENIGE WAT NOG HET TIJ KAN KEREN IS RADICAAL GELOOF IN DE ISLAM!!!!! [blablabla] toont aan dat vrijmetselaars de antichrist zijn!!!, [vage connecties in plaatsjes] toont aan dat amerika van de illumanita (vage groep uit samenzweringstheorien) is! [blablabla] toont aan dat binnenkort amerika alle moslimstaten zal aanvallen, vervolgens zullen de moslims alle ongelovigen uitmoorden en zal de islam de wereld verlossen!!" afijn, om het samen te vatten in een paar woorden "de gebruikelijk radicale onzin"
|
Met als nuance dat de illuminati geen "vage groep uit samenzweringstheorieën" zijn, maar een groep die o.a. nauw betrokken is geweest bij de stichting van het huidige Amerika (hun logo staat bv. op elk 1 dollar biljet) en ontzettend vaak misbruikt wordt door complottheoretici.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En die alluman, ik heb alleen zielige en rasisitsche praatjes van hem gezien, stelen is verboden in Islam, maar ga jij maar door drinken, en als een hond gedragen, en je ouders pesten!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk maar:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ideale oplossing toch?
||
![]() |
Citaat:
Groeten, fil |
![]() |
|
Leuk dat mensen die niet volledig paranoia zijn altijd gelijk voor onwetend, achterlijk en dom uitgemaakt dienen te worden door de gelovigen.
Het zijn niet voor niks complotTHEORIEËN! Bewijs ze eerst maar eens voor je ze gaat blaten als waarheden.
Laatst gewijzigd op 14-08-2004 om 15:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kun je niet gewoon met je vriendjes in Transvaal in de zandbak Palestijntje gaan spelen ofzo? |
![]() |
|
ik zal t maar bekennen, maar ik ben vrijmetselaar
![]() wtf je kunt wel overal een complot in gaan zien. De wereld is een complot van mannen, want kijk maar eens om je heen: bijna alleen maar mannen aan de macht ![]() eng hoor! eew maar wacht maar,.. die Zweden gaan daar nog flink verandering in brengen. Hun feministische inslag zal de wereld veranderen in een nieuwe wereld.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als een belangrijk iemand in de Islamitische wereld zegt dat je van de brug af moet springen omdat dat goed is, geloof je dat dan ook gelijk zonder na te denken? Gevaarlijk. Laatst gewijzigd op 14-08-2004 om 16:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() (jk)
||
Citaat:
http://www.vrijmetselarij.nl/
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Mensen als Realmoslim maken mij weer duidelijk waarom ik een hekel aan fanatieke religieuze mensen heb.
Over die link naar eigen complot-theoriëen... Dit kwam er bij mij uit. Citaat:
![]() *EDIT* Nu ik die vreemde thread nog eens doorlees... het heeft wel wat weg van MGS... Laatst gewijzigd op 14-08-2004 om 19:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (ik moest door dat illuminati verhaal eerder aan Deus Ex denken ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Vrijmetselaren gebruiken het woord 'broederschap', omdat de 'Orde van Vrijmetselaren' alleen mannelijke leden telt. Zij voelen zich thuis in een kring van mannen onder elkaar. www.vrijmetselaarij.nl ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
die URL bestaat niet, probeer het mischien eens met aan a minder te spellen, dan komt er wel iets tevoorschijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Realmoslim schittert wel weer door afwezigheid trouwens. Eerst ff komen schreeuwen, zijn superieure geloof komen propaganderen en dmv vage complottheoriën verkondigen dat Westerse geheime groeperingen toch vooruil uit zijn op werelddominatie. Zodra er echter argumenten worden gegeven laat meneer ineens niets meer van zich horen. Zal wel komen doordat de gegeven argumenten stuk voor stuk van onwetende ongelovigen komen en daar gaat ieder zichzelf enigszins respecterende fundamentalistische moslim zijn tijd natuurlijk niet aan besteden.
![]()
||
Citaat:
Je blaat je onzin, en zodra mensen je niet geloven maak je ze uit voor dom en onwetend en ga je maar weer weg (om thuis je aanslagen te gaan plannen ![]() EDIT: Ligt het trouwens aan mij of geeft Realmoslim hier een prima voorbeeld weg waarom de huidige nederlandse maatschappij zo'n hekel heeft aan de islam? ![]()
||
Citaat:
mischien hebben de vrijmetselaars hem te pakken genomen omdat ie te dicht bij de waarheid kwam. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je mij van racisme beschuldigt, dan wil ik daar (1) jouw definitie van racisme zien en (2) uitlatingen van mij zien, waaruit jij concludeert dat ik racistische uitlatingen heb gedaan. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Effe serieus, de joodse(?) media berichtten ook al dat Arnold Schwarzenegger, Def Rhymz en Michael Jackson moslim waren geworden, zodoende om de moslimjeugd te misleiden. Dus misschien zit er hier ook wel een kern van waarheid in.
||
![]() |
Citaat:
Grappig overigens dat er in die links beweerd wordt dat de vrijmetselaars (die kennelijk gelijk gesteld worden aan de VS, en later simpelweg aan 'het westen') achter drugsmisbruik zitten. Zoals iedereen die zich wat verder heeft verdiept in drugs weet zijn de verenigde staten juist de drijvende kracht achter het verbod op drugs, waar veel Europese landen juist een steeds gematigder koers gaan varen. Er zijn zelfs weer politieke partijen die openlijk voor legalisering van MDMA pleiten.
|
![]() |
|
|