Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
top feest was het!!
session one draaide echt lekkere platen. kai tracid heb k nooit een mening over ![]() pavo had zn set iets omhoog moeten pitchen, want het ging allemaal iets te traag.... dana & technoboy leverden de beste sets af! luna vond ik mixtechnisch niet zo heel goed, en hij gooide ook veel te vaak hardtrance plaatjes ertussendoor, terwijl de 'afsluiter' juist het ergst moet beuken ![]() ik ben ook nog ff bij sunny d wezen kijken. wat een platen draaide die. hele zware duistere bassdrums met soms echt vaaage melodielijnen & alles goed gemixed ![]() sfeer was okay en de heineken music hall is helemaal ok ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik kon ook nie ik dl wel de livesets van dana en technoboy als ze dus waard zijn ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zeer vet feest was dit. Ik kon het niet laten om toch maar vooraan bij de dj te gaan staan. Damn, die bass hoorde je gewoon niet, maar voelde je alleen! Ik zelf kon alleen maar daar ademen als ik aan het dansen was. Ook erg mooie lasershow. Het kwam aardig in de buurt van een gratis paddo trip
![]() ![]() Pavo en technoboy waren mijn helden van de avond ![]() HMH mijn favoriete tempeltje ![]() |
Advertentie |
|
|
|