Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2002, 08:54
Dark Angel
Dark Angel is offline
Eergister op ned3 (geloof ik).

- Wim Kok die een gepassioneerd betoog houdt in reactie op het 'de kogel kwam van links' verhaal. Hij heeft er alles aan gedaan om mensen te kalmeren en op te roepen tot waardigheid, en dan komt er zo'n rare ongefundeerde beschuldiging. 't zit hem hoog, maar hij is toch redelijk en weloverdacht.

(terug naar de studio)

"De heer Langendam liet weten geen commentaar te willen geven"

(nee, dat zou ik ook niet willen als ik hem was...)

"Een ander kopstuk van LPF had ons beloofd hier vanavond te zijn voor commentaar, maar heeft laten weten dat hij er nu geen zin meer in heeft"

"En dan gaan we nu door naar het CDA..."

Dat is dus LPF. Half Nederland wil dat die mensen in ons cabinet komen zitten.

'k weet niet zeker of ik er nu om wil lachen of huilen...
Oud 15-05-2002, 09:02
Verwijderd
Het is tegelijkertijd om te lachen en om te huilen. Lachen, om het feit dat die mensen zichzelf op deze manier gigantisch voor lul zetten en ongeloof. Huilen, gezien het feit dat het plebs zo dom is om deze kneuzen de regering in te stemmen, terwijl overduidelijk is dat het inderdaad een stelletje kleuters betreft.

Waar moet het heen met dit land...
Oud 15-05-2002, 09:14
Anne
Anne is offline
Citaat:
nare man schreef:

Waar moet het heen met dit land...
Ja, dat vraag ik me ook af
En daarom vind ik het ook zo moeilijk om de juiste partij te kiezen. Want op zich ben ik het met veel punten van de LPF eens, maar ik vertrouw die partij niet, omdat ik denk dat het niet goed georganiseerd is binnen de LPF en omdat de meeste kandidaten helemáál geen politieke ervaring hebben. Ik wil wel dat de LPF in de coalitie komt, maar zeker niet in de meerderheid want ik denk dat het dan niet meer goed komt in Nl....

Zwaar hoor, dat stemmen
Oud 15-05-2002, 09:26
Verwijderd
Hmm, ik wil dat ze helemaal niet in het kabinet komen, want dat is echt gedoodverfd te mislukken. Maar goed, ze krijgen nu de kans te laten zien wat ze waard zijn, misschien verrassen ze ons allemaal wel ontzettend.

En als je het wel eens bent met de standpunten van de LPF, maar je wilt niet op de partij stemmen, dan is het misschien de moeite waard eens door de partijprogramma's van de VVD en het CDA te neuzen, immers hun gedachtengoed komt op punten wel redelijk overeen met dat van Pim Fortuyn, daarom wil de LPF ook zo graag met die twee partijen in de regering.
Oud 15-05-2002, 09:29
slisje
slisje is offline
Jullie vergeten echt allemaal de gigantische negatieve sfeer die rond om die partij hangt door het weg valen van hun woordvoerder... de draagkracht van die partij was dan ook wel zeker Pim, natuurlijk steunen zijn partij leden zijn standpunt en zijn het er ook mee eens, maar gezien al het negatieve wat niet kan worden verdedigt aangezien iemand is weg gevallen valt niet goed te praten...
hij woord nog steeds persoonlijk onderuit getrapt, en ze graven hem steeds dieper in, daaro vind ik het ook een goede zaak van die advocaten dat ze er mee bezig zijn... want dit is ronduit niet acceptabel...
Oud 15-05-2002, 09:39
Dark Angel
Dark Angel is offline
Hoor eens, wie kaatst kan de bal verwachten. En hoe je het ook wend of keert, Fortuyn kaatste, en hij wist het.

Die moord had nooit mogen gebeuren, maar het commentaar dat Fortuyn kreeg was net zo hard als wat hijzelf om zich heen liep te strooien.

En 'demonisering' my arse, want wat it LPF op dit moment aan het doen dan? Die aanklacht is achterlijk, en ik hoop dat ze de rechtzaal worden uitgelachen.
Oud 15-05-2002, 10:01
Anne
Anne is offline
Citaat:
nare man schreef:
En als je het wel eens bent met de standpunten van de LPF, maar je wilt niet op de partij stemmen, dan is het misschien de moeite waard eens door de partijprogramma's van de VVD en het CDA te neuzen, immers hun gedachtengoed komt op punten wel redelijk overeen met dat van Pim Fortuyn, daarom wil de LPF ook zo graag met die twee partijen in de regering.
Dat is ook de reden dat ik CDA ga stemmen vanmiddag. Ik heb de programma's vergeleken met http://www.stemwijzer.nl/Programverg...ng/pv/app.html en daar kwam ik er inderdaad achter dat de punten redelijk gelijk zijn. Waarom ik ook op het CDA stem, is omdat ik hoop dat de invloed van de LPF in de coalitie zo niet al te groot wordt.
Oud 15-05-2002, 10:02
Anne
Anne is offline
Citaat:
slisje schreef:

hij woord nog steeds persoonlijk onderuit getrapt
Wie? Pim Fortuyn? Ben ik het niet mee eens. Hij wordt juist (bijna) vereerd door een groot deel van de Nederlandse bevolking!
Oud 15-05-2002, 10:05
kermie
kermie is offline
Ik ben het helemaal met nare man eens: stem niet op LPF
Oud 15-05-2002, 10:46
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:

"De heer Langendam liet weten geen commentaar te willen geven"

(nee, dat zou ik ook niet willen als ik hem was...)

"Een ander kopstuk van LPF had ons beloofd hier vanavond te zijn voor commentaar, maar heeft laten weten dat hij er nu geen zin meer in heeft"

dat is allemaal in de stijl van de heer Fortuyn zelf. Als die geen zin meer had in het debat liep hij ook gewoon weg (na het weigeren van een hand ). Zo gaat het dus ook bij zijn 'volgelingen'. Zou een fraaie boel zijn als er opeens 25 LPF'er de tweede kamer verlaten als ze het er niet mee eens zijn...
Oud 15-05-2002, 11:29
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Geloof dat het vrijwel identiek is aan:
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=81980

(gesloten)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten