Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, ik wil dat ze helemaal niet in het kabinet komen, want dat is echt gedoodverfd te mislukken. Maar goed, ze krijgen nu de kans te laten zien wat ze waard zijn, misschien verrassen ze ons allemaal wel ontzettend.
En als je het wel eens bent met de standpunten van de LPF, maar je wilt niet op de partij stemmen, dan is het misschien de moeite waard eens door de partijprogramma's van de VVD en het CDA te neuzen, immers hun gedachtengoed komt op punten wel redelijk overeen met dat van Pim Fortuyn, daarom wil de LPF ook zo graag met die twee partijen in de regering. |
![]() |
|
Jullie vergeten echt allemaal de gigantische negatieve sfeer die rond om die partij hangt door het weg valen van hun woordvoerder... de draagkracht van die partij was dan ook wel zeker Pim, natuurlijk steunen zijn partij leden zijn standpunt en zijn het er ook mee eens, maar gezien al het negatieve wat niet kan worden verdedigt aangezien iemand is weg gevallen valt niet goed te praten...
hij woord nog steeds persoonlijk onderuit getrapt, en ze graven hem steeds dieper in, daaro vind ik het ook een goede zaak van die advocaten dat ze er mee bezig zijn... want dit is ronduit niet acceptabel...
|
Hoor eens, wie kaatst kan de bal verwachten. En hoe je het ook wend of keert, Fortuyn kaatste, en hij wist het.
Die moord had nooit mogen gebeuren, maar het commentaar dat Fortuyn kreeg was net zo hard als wat hijzelf om zich heen liep te strooien. En 'demonisering' my arse, want wat it LPF op dit moment aan het doen dan? Die aanklacht is achterlijk, en ik hoop dat ze de rechtzaal worden uitgelachen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Geloof dat het vrijwel identiek is aan:
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=81980 (gesloten) |
Advertentie |
|
![]() |