Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
België (daar ben ik geboren... nu: NL)
Frankrijk Spanje Luxemburg Monaco Italië Kroätie Slovenië Bosnië-Hercegovina (of hoe je dat dan ook mag schrijven) Tsjechië Polen Duitsland Zweden Griekenland Canada Vs Australië Nieuw-Zeeland (of hoort dat nou bij Australië?) Nederland Best een lijstje. Hoop dit jaar nog naar de Noordkaap in Noorwegen te gaan, maar eerst me ouders dan nog ff omlullen.. Scenic20 (al 12 jaar gelukkig nederlander) |
![]() |
|
- Nederland
- Belgie (tig keer) - Luxemburg (een paar keer) - Frankrijk (ongeveer 15 keer) - Monaco (1 keer) - Spanje (1 keer) - Portugal (1 keer) - Italie (2 keer) - Oostenrijk (1 keer) - Duitsland (tig keer) - Denemarken (1 keer) - Griekenland (3 keer) En in juni ga ik naar tsjechie ![]() |
![]() |
|
Nou.. ik doe alleen de landen waar ik echt op vakantie ben geweest!!
- Nederland - Belgie - Duitsland - Engeland - Zwitserland - Frankrijk, saaiste vakantie ooit - Spanje - Italie - Joegoslavie - Turkije ![]() - Thailand ![]() - Vanuit Turkije ben ik ook 2 nachtjes in Griekenland geweest... telt dat ook? En volgend jaar Mexico!! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Poeh, weet ik zo uit m'n hoofd niet precies, ik zal eens kijken hoe ver ik kom:
Nederland Belgie Luxemburg Duitsland Frankrijk Zwitserland Oostenrijk Italie Polen Tsjechie Slowakije Hongarije Denemarken Zweden Engeland Wales Schotland Turkije Israel Egypte VS Curacao Sint Maarten Aruba Venezuela Colombia Equador Peru Volgens mij was dat het wel zo'n beetje. Hoog op m'n verlanglijstje staan Noorwegen, Ierland en Canada.
Laatst gewijzigd op 23-02-2004 om 18:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ikzelf: nederland belgie duitsland frankrijk luxemburg italie zwitserland oostenrijk hongarije slowakije tsjechie spanje griekenland friesland ![]()
Laatst gewijzigd op 23-02-2004 om 18:27. |
![]() |
|
Nederland
Belgie Luxemburg Duitsland Oostenrijk Frankrijk Spanje (vaste land en 1 van canarische eilanden) Griekenland (Kreta) Cyprus Indonesie (eilanden Java en Bali) Singapore VS (staten Californie en Hawaii) Engeland Heb nog wel een paar landen waar ik zeker naar toe wil gaan, maar het komt er maar steeds niet van ![]()
|
hmm...even denken
Nederland Frankrijk Spanje (halve costa brava, paar eilanden) Italie Portugal Griekenland denemarken (ook 2 jaar gewoond) noorwegen engeland turkije (o.a. istanbul) egypte mexico jamaica ![]() aruba 2x curacao florida dominicaanse republiek word nog veeeeel langer ![]() |
![]() |
|
Echt lang geweest:
Nederland (joh ![]() België (Vakantie) Italië (Werkweek) Zwitserland (Oom&tante wonen daar, af en toe op vakantie-bezoek) Verder: Frankrijk (een dag Parijs met school en 3 dagen Euro Disney toen ik klein was) Duitsland (soms winkelen, doorrijden naar Zwitserland, schoolreisjes vroeger) Niet zo'n indrukwekkende lijst als de meeste mensen hierboven..
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je # Veel 7 Edelweiss | 500 | 02-01-2012 16:36 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 6 Edelweiss | 500 | 09-11-2011 18:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
De Kantine |
naar welke pretparken ben jij geweest tornedorush | 99 | 01-02-2004 11:36 |