Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Jij vergeet zomaar waar ik ga studeren!!! (als ik het VWO ooit nog ga halen, en als mijn dierenallergie ooit nog spontaan verdwijnt...) Tja, ik was het wel van plan, maar als ik daar al terecht kom is het over een paar jaar pas, dus daar heb je niet zo veel aan.
||
Citaat:
|
Ik heb een hele tijd zitten twijfelen of ik volgend jaar psychologie in Utrecht of Leiden ga doen. En uiteindelijk toch (bijna zeker) voor Leiden gekozen. Alhoewel Utrecht er ook leuk uitzag, maar vond Leiden wat gezelliger, meer in het centrum, wat kleinschaliger en voor mij dichterbij.
Maar veel plezier in Utrecht ![]() |
![]() |
|
Ik zie er maar 3 hier hoor
![]() Maar het is wel een populaire studie ja. Psychologie spreekt veel mensen aan. Het gaat over onderwerpen die ook voor jezelf heel herkenbaar kunnen zijn. Maar er zijn ook veel uitvallers in deze studie! Ik hoop dat alle aankomende psychologie-studenten weten dat er aardig wat wiskunde bij het vak zit inbegrepen, want dat is iets wat veel mensen toch niet aankunnen of aan willen kunnen. Succes iedereen! |
![]() |
|
Verwijderd
|
He Anne! Wil je me ff wat meer over diej opleiding vertellen? Hoelang duurt diej enzow? Ik wil, assik van school af kom, ook psychologie gaan studeren zoals je allang weet
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Twijfel over studiekeuze (misschien Psychologie) Eind-Baas | 6 | 20-03-2013 09:42 | |
Studeren |
Doordeweeks baantje naast studie psychologie Verwijderd | 3 | 29-07-2011 18:54 | |
Studeren |
Psychologie in Nijmegen of Utrecht? Jane21 | 17 | 06-08-2005 13:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
respondentes 14-17 jaar gezocht in Utrecht/Nijmegen Barbara79 | 11 | 01-09-2004 13:05 | |
Algemene schoolzaken |
[Psychologie] Utrecht/Amsterdam Verwijderd | 16 | 20-06-2004 14:37 | |
Eindexamens 2004 |
Studie of wat anders? funkypunk | 208 | 13-06-2004 08:02 |