![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat de nieuwere generatie veel toleranter is en veel meer aanvaardt dan de oude generatie: onze ouders en grootouders. Hoewel ik niets tegen homo's heb vind ik nog steeds dat het niet hoort dat homosexuelen onderling trouwen met elkaar of dat zij een kind adopteren. Maar dat is MIJN mening. Voor de rest kan het me geen reet schelen. Maar als je nu eens deze vraag zou stellen aan ouderen vanaf 40 jaar, dan zal je wel een grandioos meningsverschil zien tussen oud en jong wees maar zeker. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben met een best groot onderzoek bezig, ik heb ook het aan mensen van 40+ gevraagd en die zijn idd vaak minder tollerant. De reden eigenlijk dat ik dit vraag is omdat ik ook voorlichting heb gegeven op middelbarescholen en die reageerde heel vaak negatief en dat was dan in de leeftijdscatogorie van 13 t/m 17 jaar, zelf schrok ik daar heel erg van. maar in iedere geval alvast bedankt voor alle positieve antwoorden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ja, ik zou er dus niet anders op reageren dan als iemand aan mij zou vertellen dat hij heterosexueel is. Misschien wel grappig om te zeggen dat iedereen op mijn werk er heel positief op gereageerd heeft dat ik homo ben, en dat terwijl ik echt in een 'mannen-bedrijf' werk, waar veel over 'lekkere wijven' en 'tieten' gepraat wordt. Vaak wordt er dan gezegd dat ik er zo 'leuk' mee omga. Denk ook dat dat heel belangrijk is, dat je wel jezelf blijft, maar je niet ineens verwijfd gaat gedragen (als je al van jezelf verwijfd bent, ok, kun je niets aan doen, maar niet ineens je zo gaan gedragen omdat je homo bent!). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
da's irri |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oooooooooontopic! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar goed, ik ben zelf gay... en de tolerantie valt nog sterk tegen ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Maar goed, hoe serieus is een relatie op je 14e? Lijkt me erger als je echt in een langdurige relatie zit en dan blijkt ineens dat je vriend homo is.. Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
maar verder maakt het me niet echt uit, moeten ze toch echt zelf weten...zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen zeg maar |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
beleid van verdonk ?????!!! hulp noding hierover!! salimpy | 19 | 29-05-2006 09:28 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Redevoering schrijven Jane says | 5 | 25-10-2005 14:51 | |
De Kantine |
Forumnieuws op de radio?! Keyser Saus | 500 | 24-11-2004 19:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homo-Adoptie? Moet dit kunnen of niet? MR. Insecure | 164 | 26-02-2004 12:44 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 |