Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2004, 12:13
Laurens87
Laurens87 is offline
heeft er iemand een goeie site of zo op internet waar deze uitgelegt zen?

(op school da mens legde da redelijkslecht uit allemaal, en da gedeelte waren men copie's mislukt dus had'k nie geleerd vo exaam...) (der door me 50% )

of als iemand zich geroepe voelt om een korte duidelijke uitleg te geven...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2004, 15:50
Laurens87
Laurens87 is offline
alsda kan helpen: 't is voor 5de jaar wetenschappen-wiskunde (belgisch onderwijs systeem)

ga dees jaar wel na't 6de ma als da weer da zelfde mens is als leerkracht ga'k er nieveel meer van snappen =p

(chemie's nie zo moeilijk ma't moet goed uitgelegt worden =\ )
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 16:19
Verwijderd
Nederlands/vlaams is zeker ook niet je sterkste vak hè
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 16:25
swie
swie is offline
Vind geen goede site.

Plus waarom heb je dat nu nog nodig ( in het zesde zul je dat niet meer zien hoor)
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 16:57
Laurens87
Laurens87 is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef op 23-08-2004 @ 17:19 :
Nederlands/vlaams is zeker ook niet je sterkste vak hè
sterf of ga je huisdieren pesten
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Laurens87 schreef op 23-08-2004 @ 17:57 :
sterf of ga je huisdieren pesten
Hij heeft wel gelijk. Maar het gemiddelde Nederlands onder bèta's is ook wel bedroevend, dus je hoeft je geen zorgen te maken.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 17:54
Laurens87
Laurens87 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-08-2004 @ 18:32 :
Hij heeft wel gelijk. Maar het gemiddelde Nederlands onder bèta's is ook wel bedroevend, dus je hoeft je geen zorgen te maken.
ik weet dat men nederlands niet zo voortreffelijk is als ik type. Ik ben het waarschijnlijk gewoon van op msn (à la hoe sneller, hoe beter) en ik doe echt wel wat meer moeite als ik iets schrijf voor school of werk (sollicitatie) maar mijn punt is dat het op dit moment geen belang heeft.

Ik vraag of iemand mij een handige link weet staan over de hybridisatietheorie of over pi/sigma bindingen. Ik heb geen reden om lang over die vraag te doen, een normaal mens heeft al genoeg aan de titel om te weten wat ik nodig heb.

Nu als er dan een of andere verveelde termieteneuker afkomt om te zeike da men taal nie goe es dan mag iet't hore dat em zen bek mot houden & mij nie lastig valle,

(ik betwijfel het of dat door mijn taalgebruik die laatste paragraaf al dan niet duidelijk overgekomen is)

Aan een nutteloze uitspraak als dat Nederlands niet men sterkste vak zou zijn (het vak nederlands beslaat meer dan zonder fouten te schrijven, literatuur etc) heb ik in deze thread (en in elke andere thread) nihil.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 19:18
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Een site weet ik niet. Maar als je nou specifieke vragen hebt dan kan je die best stellen (en liefst zo leesbaar mogelijk)

Wat betreft je Nederlands. Kijk, ik ben ook bijzonder slecht in Nederlands, maar als spelling & grammatica al niet je sterkste punten zijn probeer dan iig zo correct mogelijk te schrijven. Aan stomme spreektaal, als daar zijn da ipv dat men ipv m'n mot ipv moet etc etc, heeft niemand iets daar wordt t alleen maar onduidelijker van. Ook bij mensen die verder geen spelfouten maken erger ik me kapot. Gewoon omdat ze niet een beetje hun best doen om gewoon te schrijven.
Oud 23-08-2004, 19:19
swie
swie is offline
http://images.search.yahoo.com/searc...pboomer%2Fchem

Het is in het engels dus veel plezier.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 19:20
swie
swie is offline
Citaat:
swie schreef op 23-08-2004 @ 20:19 :
http://images.search.yahoo.com/searc...pboomer%2Fchem

Het is in het engels dus veel plezier.
edit: link werkt niet
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 13:01
MasterB
MasterB is offline
Citaat:
Laurens87 schreef op 23-08-2004 @ 13:13 :

of als iemand zich geroepe voelt om een korte duidelijke uitleg te geven...
Ik voel me best geroepen voor zover ik het kan, maar dan moet je eerst vertellen wat je basiskennis is. Weet je wat orbitalen zijn en wat elektronen daar doen en hoe hun energiebalans dan is?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten