Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-08-2004 @ 18:32 :
Hij heeft wel gelijk. Maar het gemiddelde Nederlands onder bèta's is ook wel bedroevend, dus je hoeft je geen zorgen te maken.
|
ik weet dat men nederlands niet zo voortreffelijk is als ik type. Ik ben het waarschijnlijk gewoon van op msn (à la hoe sneller, hoe beter) en ik doe echt wel wat meer moeite als ik iets schrijf voor school of werk (sollicitatie) maar mijn punt is dat het op dit moment geen belang heeft.
Ik vraag of iemand mij een handige link weet staan over de hybridisatietheorie of over pi/sigma bindingen. Ik heb geen reden om lang over die vraag te doen, een normaal mens heeft al genoeg aan de titel om te weten wat ik nodig heb.
Nu als er dan een of andere verveelde termieteneuker afkomt om te zeike da men taal nie goe es dan mag iet't hore dat em zen bek mot houden & mij nie lastig valle,
(ik betwijfel het of dat door mijn taalgebruik die laatste paragraaf al dan niet duidelijk overgekomen is)
Aan een nutteloze uitspraak als dat Nederlands niet men sterkste vak zou zijn (het vak nederlands beslaat meer dan zonder fouten te schrijven, literatuur etc) heb ik in deze thread (en in elke andere thread) nihil.