Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2004, 16:44
Purgatori
Purgatori is offline
Lo,

Ik heb een raar virusje.. Als ik scan, geeft hij aan dat notepad.exe in system32 een virus is.. Maar dat is men notepad dus.. Als ik die delete (kan niet cleanen) doet men notepad het dus niet meer.. Ik heb eens gehoort dat er zo'n programmatje is, dat van dat soort dinge herstelt, ook nadat je het hebt weggegooit.. Kan iemand me ff helpe? Bedankt..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2004, 19:39
SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 11-08-2004 @ 17:44 :
Lo,

Ik heb een raar virusje.. Als ik scan, geeft hij aan dat notepad.exe in system32 een virus is.. Maar dat is men notepad dus.. Als ik die delete (kan niet cleanen) doet men notepad het dus niet meer.. Ik heb eens gehoort dat er zo'n programmatje is, dat van dat soort dinge herstelt, ook nadat je het hebt weggegooit.. Kan iemand me ff helpe? Bedankt..
eh... ik neem niet aan dat je het wil herstellen wanneer er een virus in zit. Welk virus is het anyway? en welke scanner gebruik je. Heb je em nu al weggegooid? handmatig of via die scanner gedaan.
Oud 11-08-2004, 20:23
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
SubbehQ schreef op 11-08-2004 @ 20:39 :
eh... ik neem niet aan dat je het wil herstellen wanneer er een virus in zit. Welk virus is het anyway? en welke scanner gebruik je. Heb je em nu al weggegooid? handmatig of via die scanner gedaan.
Ehm, heb online scanner gebruikt.. www.pcpitstop.com maar die geeft niet aan wat het is.. Maar volgesmij is het niet zow ernstig virus..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 21:38
freyk
freyk is offline
Er zijn genoeg virussen die notepad.exe besmetten, zie hier bewijs.
Ennuh als je de ene online scanner niks kan vinden, kunnen de andere scanners hem wel vinden.
Reageren

Regels voor berichten