Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2004, 22:39
Marlous
Marlous is offline
Dag allen,

Vertel mij eens hoe jullie huis nu ingericht is, en hoe je het graag zou zien? Ben je tevreden nu bij je ouders of zou je het helemaal anders willen? Of woon je op kamers en kan je niets wat je echt mooi vindt kwijt, en zit je daarom maar op bierkratjes omdat dat het enige is dat je kunt verdragen? Heb je geld tekort of vind je IKEA het toppunt van smaak?

Mijn inrichting kom ik morgen vertellen, ik ga nu slapen omdat ik morgen moet werken.

Daaaag
Oud 04-08-2004, 23:07
Verwijderd
Mijn ouders hebben ons huis best leuk ingericht, maar zelf zou ik het wel anders doen omdat ik het wat hipper zou willen hebben.... Mijn kamer is wel heel leuk vind ik zelf.

Ik heb een prinsessenbed van de Ikea <3
En een huge MTV the trip poster met dat ene lekkere ding derop (die heeft mijn lekke.. eeuh aardige klasgenoot voor mij uit een bushokje gejat)
Ik heb een goud gespoten make up tafeltje
Een fotodeur
En een "alles-wat-ik-leuk-vind-plak-ik-erop" muur

Ik ben blij met mijn huis + kamer
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 23:16
Otis
Otis is offline
Hoi , van de buitenkant hebben we best een dom burgerlijk huis maar van de binnenkant is hij wel leuk.
Ons huis is 3.5 meter uitgebouwd en het is erg strak ingericht met 2 grote leren luie stoelen en een bijpassende bank en ook nog een leren chaisse longue.allemaal zwart trouwens.
we hebben een lichte houten vloer en een witte muur.boven de bank hangen 2 schilderijen uit Bali , een naakte vrouw en man.
voorderes hebben we zoals heel nederland een grote breedbeeld tv die op een witte lage ikea tvkast staan( MET WIELTJES )voorderest wat bijzettafeltjes ook in het wit en zilver. En een houten , grote eettafel en een zilveren reuze spiegel erachter.Onze keuken is gewoon , mooi maar zonder kookeiland ...
Mijn eigen kamer is best dom, gele en witte muren en een bed een bureau een stoel en 2 kasten.Verder veel spiegels en posters van Bob Marley en Marilyn Monroe.

Mn nieuwe kamer in Den Haag wordt groen met wit en met een zilveren tafelsetje en wit hout en ik heb een open haard die niet meer werkt en een slaapbank en ik wil een zitje maken van de vensterbank en voor de tv zet ik een sixties mini loungestoeltje neer.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 00:00
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Ons huis is hip
Oud 05-08-2004, 01:00
AngelLena
AngelLena is offline
Mwa, ons huis is redelijk normaaltjes... (van m'n ouders dan).

Komt binnen door de groene voordeur om ontvangen te worden in de hal waar roestbruine tegels op de vloer liggen achter de deurmat, je aan je rechterkant om de hoek een grote spiegel en het lichtknopje hebt, daarnaast de wc en daarnaast de meterkast. Als je vanaf de deur rechtdoor loopt sjouw je tegen de kapstok aan, de trap zit aan je linkerzijde met daarnaast een grote groene melkbus (wat die daar doet weet ik ook niet) en mijn vader zijn oude diensttijd trommel (groot lomp ding).

Ga daarnaast door de deur naar de kamer en men loopt tegen de eettafel op die meer als opslagplaats voor papierwerk gebruikt wordt. Daarnaast staat een mahoniehouten dressoir en daarnaast een ladenkast, daarnaast mijn oma haar oude stoel voor de mensen met een slechte rug (zitten extra rugsteunen aan).

Draai een kwartslag naar links en men komt in de woonkamer met 2 grijze banken (een 2 zitter en een 3 zitter), een zwart leren luie stoel (je komt er makkelijk in, maar je komt slecht weer overeind), en een bruin leren lekkere verstelbare stoel. In het midden tussen al deze zitgelegenheden staat een koetswiel op poten met een grote glazen plaat erop die fungeert als tafel en naast de bruin leren stoel staat nog een extra tafeltje. Achter de 2 zitter staan houten kasten met daarin alles wat een mens nodig heeft behalve voedsel. Uiteraard is de tv inclusief tv kast aanwezig. Op de vloer licht bordeaux rood redelijk hoog tapijt.

Ga terug naar de eettafel en loop door, je komt nu in de keuken met licht antraciete tegels en witte kastjes en koelkast en alles. Ook de afwasmachine kan je daar vinden en de magnetron is netjes ingebouwd. Gasfornuis en oven kunnen natuurlijk ook niet ontbreken.

Loop door de deur die je daar tegenkomt en je komt in de bijkeuken met daarin als eerste de prullenbak om de hoek, een grote houten kast waar van alles in zit maar ik zou eigenlijk niet weten wat. De vriezer, firteuze, de wasmachine en droger, de deur naar de achtertuin en die naar de garage.

Loop terug naar de hal en ga de trap op, je komt aan je linkerkant allemaal tegels met spreuken tegen, als je de trap op bent heb je direct aan de linkerkant de slaapkamerdeur van mijn ouders, 1 verder is de logeerkamer/geluidsstudio waar logees kunnen blijven maffen en waar mijn vader en ik onze hobby uitoefenen, namelijk films monteren ed, maar ik doe tegenwoordig alles digitaal. Stuk makkelijker.

Dan kom je bij de handdoeken, washandjes, dekbedden en overtrekken kast terecht, 1 kast verder de kast voor de nauwelijks gebruikte nette kleding van mijn ouders, dan kom je bij de pc kamer. Hierin staan 2 pc's, 1 van mijn mams en 1 van mij waar wij veel tijd doorbrengen.

Een deur verder dan sta je in de badkamer met heerlijk ligbad, een lekkere douche, wasbak met spiegel, medicijnkastjes met spiegels en natuurlijk een toilet voor de hoognodige behoeftes.

Dan kom je bij nog een trap, loop die omhoog en knijp een paar keer stevig in de toeters (doe wel watjes in je oren, ze maken nogal herrie) eenmaal de trap omhoog ziet men recht voor zich 2 grote kasten. Dat zijn mijn klerenkasten. Aan uw rechterkant ziet u de opslag voor de matrassen die over zijn en de deur naar de ketelkamer die tevens gebruikt wordt als opslag voor dingen die je niet bepaald dagelijks nodig hebt.

Aan de linkerkant treed u mijn kamer binnen waar je welkom geheten wordt door een heerlijk slapend 2 persoonsbed, de tv met videorecorder en dvd speler natuurlijk, een blauwe opslagkast die bijna uit elkaar valt van ellende, een buro waar eigenlijk alleen maar zooi en mijn stereo op staat, de wasbak met spiegel (altijd handig) een stellage voor al mijn troep en een houten ladenkastje voor nog meer troep.

In Groningen:

Kom binnen door de voordeur en sjouw de trap omhoog. Meteen rechts ziet u nog een trap die naar de kamers van de jongens in huis leiden en de deur naar de toilet.

Stukkie naar links en u komt mijn kamer binnenwandelen als u de deur openkrijgt, met een prachtig mooie kapstok van hout, afgewerkt met licht antraciete kunststof. Ook het buro is noemenswaardig, in dezelfde stijl als de kapstok. Daarboven hangen 2 boekenplanken natuurlijk ook van licht hout met licht antraciete houders.

U komt dan aan bij de deur naar mijn privé balkon (hoe lux) met uitzicht op de prachtige vijver (is bijna een meer maar goed) met parkje er omheen inclusief ganzen en andere beesten. De muren van mijn kamer zijn licht afrikaans geel, de vloer van parket natuurlijk.

U komt dan bij mijn antraciet kleurige 2 zitter die echt heerlijk zit maar ook wel aan nieuwe bekleding toe is. Vervolgens ziet u de koelkast met daarop geplaatst de tv met dvd speler om vervolgens tegen 2 licht houten kasten op te lopen afgewerkt met licht antraciet natuurlijk, waarvan de 1 mijn klerenkast is en de ander mijn opslagruimte voor mijn andere troep.

Struikel toch vooral niet over het bed (1 persoons helaas, heb ook maar beperkte ruimte daar) en loop weer richting de deur naar de plank die fungeert als nachtplank om het zo maar te noemen.

Daaronder staat een tafeltje die je makkelijk even naar het midden van de kamer kunt schuiven om aan te eten ed en de prullenbak direct om de hoek (is eigenlijk nog een doos met een vuilniszak, maar goed).

Loop de kamer uit en denk erom dat mijn buurvrouw Evelien de deur niet op dat moment open doet, want die deur staat haaks op die van mij en opent naar buiten, die van mij naar binnen... Krijg je hoofdpijn van.

1 deur verder zien wij de meterkast met nog een hele oude pc erin die fungeert als spelletjepc van mijn zeer geliefde huisgenoot.

Nog een deur verder zien wij de kamer van nog een huisgenote genaamd Marjan en loop rechtdoor de keuken in. Wij hebben net een nieuw gasfornuis gekregen met oven natuurlijk van de huisbaas *knielt voor huisbaas, is een echte engel*. Natuurlijk de gezamelijke koelkast, alles wat daar in staat kan iedereen pakken. Het aanrecht aan de andere kant met de keukenkasten die uitpuilen van al onze spullen (tja, je woont er toch met z'n 5en he).

Ga door de deur en kom op nog een balkon waar de zon van 's morgens vroeg tot 's avonds laat schijnt (ik heb een schaduw balkon, zit op het oosten). Daar zit ook nog een inbouwkast met de BBQ en extra tuinstoelen etc. Vanaf hier hebben we uitzicht op de tuin van de onder-onder buurvrouw (zitten op de 2e verdieping dus tja, nog 2 huizen onder ons) die graag topless mag zonnen maar 80+ is, geen prettig gezicht. Wel mooi uitzicht op alle katten die over de fietsenschuurtjes heen rennen en met elkaar stoeien.

Loop door de keuken weer terug en kijk aan uw rechterkant, daar ziet men het washok/douche/klerenkast van Anton/opslagplaats. Multifunctioneel kamertje dus.

De trap omhoog bij de toilet en men wordt begroet door een plant en de wonderlijke klanken van Anton zijn bassgitaar. (he's pretty good) De kamer links is die van Anton, de kamer recht die van Jort, maar die is er zo goed als nooit.

Tegeover de meterkast in de eerste hal op de grond is het posthoekje. Alle post wordt daar gedumpt.

Dat was de tour door het huis in Groningen.

En nu heb ik kramp in mijn vingertjes...

Laatst gewijzigd op 05-08-2004 om 01:17.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 11:23
Loesje
Loesje is offline
Vertel mij eens hoe jullie huis nu ingericht is, en hoe je het graag zou zien?
ik woon op dit moment op kamers, en heb een kamer van 17m2 tot mijn beschikking. Ben er wel erg blij mee. Heb laminaat op de vloer liggen. De rechtermuur is felgroen (beetje limoengroen) de overige muren zijn wit. 1 muur is een heel groot raam , met felgele gordijnen. Verder zijn er in mijn kamer te vinden een ikea bed, heel simpel maar wel gewoon strak, hout met zilveren poten. Verder heb ik nog een felrode bank van de ikea. En natuurlijk een bureau, hoot met gele poten. En natuurlijk de gebruikelijke kasten. Ook nog in het midden van mijn kamer een felgroen tafeltje, en verder nog 2 lage felrode kastjes. Aan de linker muur hangen veel onzin spulletje, een bodyboard, de kater van jan jans en de kinderen (maar dan zelfgemaakt als sinterklaar surprise) en een opblaas krokodil. Aan de groene muur hangen 2 foto lijsten met collage's van foto's erin en in de andere een document dat ik lid ben van mijn studentenvereniging. Verder hangt er ook nog een spiegel waarom heen lampjes zitten met bloemetjes.

Mijn kamer is een combinatie van een heleboel spulletjes, maar het overheersende zijn toch wel alle kleurtjes. ik hou erg van felle kleuren, en ben blij dat alle primaire kleuren en groen veel in mijn kamer te vinden zijn. Mijn kamer is vaak wel een troepje, maar ja wat wil je als je maar 18m2 tot je beschikking hebt, en daar vrijwel alles op moet doen. Eten/slapen/studeren/relaxen enz. Mijn kamer vind ik wel heel gezellig, heb veel foto's hangen en en staan en veel leuke assesoires, iedereen vind het altijd gezellig om bij mij op mijn kamer te zitten en daar zit ik dan ook vaker met huisgenoten / vrienden dan in onze woonkamer.

Ben je tevreden nu bij je ouders of zou je het helemaal anders willen?
Bij mijn ouders thuis zit het er wel okee uit. Heel erg strak, alles netjes. Ze hebben opzich wel smaak en een goede stijl, maar ik vind het soms iets te. Zelf zou ik meer een combinatie tot wat sfeervollers en strak maken.

Of woon je op kamers en kan je niets wat je echt mooi vindt kwijt, en zit je daarom maar op bierkratjes omdat dat het enige is dat je kunt verdragen? Zoals ik hierboven al heb beschreven ben ik ontzettend blij met de inrichting van mijn kamer, functioneel maar toch ook gezellig. En nee ik hoef niet op bierkratjes te zitten.

Heb je geld tekort of vind je IKEA het toppunt van smaak?
Ik heb in mijn kamer vooral spullen van ikea staan en kastjes die ik al had. Ik vind het leuk ingericht zo, en ik vind dat ze bij ikea leuke spulletjes hebben. Vaak ook in felle kleurtjes te verkgrijgen...dus dan ben ik ook weer helemaal blij. En waarom zou ik duurdere meubels kopen, ik ben student ik kan mijn geld wel beter gebruiken. Ikea vind ik op dit moment een goede mix tussen prijs en kwaliteit. Als ik na mijn afstuderen zo snel ik werk heb echt ene heel huis krijg, zou ik misschien het anders inrichten. Maar nu is het toch vooral belangrijk dat het functioneel is en ook nog een beetje gezellig.

hieronder 2 overzicht fototjes van mijn kamer (en ja ik heb een kledingkast zonder deur, omdat ik die in een zatte bui eraf heb gelopen
(en net let niet op de troep)

Oud 05-08-2004, 11:54
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ons huis is een beetje een mengeling van modern en antiek, onze keuken is heel modern, staat op internet.. www.henrivoskeukens.nl
Verder heb ik niete cht zin om elke ruimte te beschrijven
Mijn kamer is klote, combi van blauw, rood en geel
Oud 05-08-2004, 11:59
Verwijderd

ja ik weet het, er zitten foutjes in
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 12:04
Verwijderd
op zich hebben me ouders het wel goed gedaan in de woonkamer maar niet echt van WOW!

mijn kamer is ongelofelijk klote en ik mag er niks aan veranderen van me vader

ik heb de muren blauw en geel
het plafond licht blauw met sterren
verder 2 openkasten met alle rotzooi
kleren kast
buro
balkon
1 persoonsbed
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 15:51
Jones
Bij m'n ouders is het wel prima, mooie vloer en mooie banken. Alleen de keuken is een beetje klein maar we hebben wel weer een open haard Over het algemeen wel sfeervol. M'n eigen kamer bij m'n ouders is nogal saai. Wit met geel, blauwe gordijnen. Groot 2 persoonsbed en er hangen nog wat oude posters. Mijn studentenkamers zijn wel relaxed. Ik heb er 2 die samen zo'n 20 m² zijn. In de ene kamer staan m'n klerenkasten, boekenkasten, m'n bureau en een wastafel. Alles is beetje wit/beige creme achtig. Niet de moeite genomen om het over te schilderen Verder hangen er natuurlijk hier wel mooie posters aan de muur. Zelfs ingelijst. En een heel mooi reclamebord van U2. Andere kamer staat een 2 persoonshoogslaper ook in dat mooie wit/beige achtige kleurtje en een oude verrotte bank met een nieuwe tv ervoor. Over een jaar kom ik in een andere grotere kamer terecht en dan zal ik wel echt gaan schilderen en leuke dingen kopen. Maar daar had ik vorig jaar lekker geen zin in
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 16:35
duivelaartje
duivelaartje is offline
Wij hebben een modern huis! Vrijstaand, met allemaal vreemde hoeken. Ik heb de enige kamer (op de strijkkamer na), die geen schuine wanden heeft.

Nou, je wandelt ons pad naar de voordeur op. (Pas op voor het opstapje). Als je binnenkomt komt je in de hal met rechts een grote ophang-jassen-rek met daarvoor een hoeden/zooi plank. Links de trap naar boven, iets meer naar achteren en dan links de trap naar beneden. In de hal is ook de deur naar de wc en de meterkast. Er is ook een spiegel van de grond tot aan het plafond.
De wc:
Witte tegeltjes, fonteintje, en een torentje handdoekjes in 2 verschillende kleuren. Als je op de pot zit links een scheurkalender en een verzameling tegeltjes.

Dan open je de deur naar de rest van het huis. Gelijk links is onze moderne woonkeuken. Een grote witte, ronde tafel met daar omheen 4 bordeaux-rode stoelen met leuning en wieltjes. Keuken met alles erop en eraan, en met marmeren aanrechtblad. Aan de keuken grenst de bijkeuken met wasmachine, droger, vriezer en een extra wastafel en nog een kast vol wasmiddel en die zooi.

We lopen weer terug naar die ene deur. Rechts van die deur in de muziek/werkhoek. Daar staat mijn piano en een 4-pers tafel waar de laptops van mijn ouders bivakkeren. Rechts in die kamer (zonder deur) is de telefoonhoek met stoel.
Als je bij die ene deur rechtdoor loopt heb je rechts een open kast met aan de andere kant een tuinzitje met uitkijk op de grindtuin. Designstoelen uiterraad. En op de leistenenvloer ligt een carpet.
Links zijn 2 grote planken met daarop de beelden en huisjes verzameld uit allemaal verschillende landen.

We lopen door. Achterin het huis, rechts, is de grote open haard. Daarnaast ligt een stapel hout en ervoor staan wat plantjes enzo...
Links de echte woonkamer. Een 3zits bank, en relaxte draaistoel met losse voetenbank in het donkergrijs. En nog een lekkere stoel met leuning, die net als de bank bordeauxrood is. Daar ligt ook een vloerkleed. Voor de bank, stoel en stoel, staat een lage glazen tafel. Tegenover die ene rode stoel de breedbeeld tv, met dvd en video en die onzin. De kast ernaast voor met boeken. Tegenover die kast staat tegen de andere wand ook een boekenkast. En dan nog wat planten enzo...
De gordijnen en vritraje (hoe?) is gebroken wit, net als de muren en plafond.

Op de trap ligt donkere vloerbedekking, boven is het gebroken wit, net als de muren. We hebben net een nieuwe badkamer met ligbad, douche, hangend toilet, phillip stark en grohedal. Mja... Heel design iig!

Mijn kamer is blauw wit, met een wand houten, volgepropte boekenkasten. Tafel, kast, bed, stoel, stoel, kussens, kastjes. Ik heb wel een deur naar m'n eigen balkon.
Nou ja, niet te vergelijken met de rest van het huis. De rest is namelijk allemaal ingericht enzo door een binnenhuisarchitect.

Snappen jullie het?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 16:43
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Damn dat verhaal is te lang, ik kom wel een keer langs om te kijken.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 16:44
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Chameleon2000 schreef op 05-08-2004 @ 17:43 :
Damn dat verhaal is te lang, ik kom wel een keer langs om te kijken.
Kan ook...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 16:48
lievelieze
lievelieze is offline
studenten onderkomen van mij en vriend:

Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 19:09
Marlous
Marlous is offline
Nou nu ben ik dan maar aan de beurt:

Goed, mijn ouders wonen in een leuk huis aan de rand van de stad, heel burgerlijk met zijn tweeen en Max de kat en Lars de labrador

Ze zijn nu bezig met een verbouwing, maar het wordt erg mooi. Strakke chromen keuken, nieuwe banken en een chaise longe in wit leer. Een enorme donkerhouten tafel met 6 leren fauteuils voor het zitgemak als wij dochters met aanhang, of vrienden komen eten. Zwarte stenen vloer, antiek en modern gecombineerd zonder te veel prullaria. Ik vind het prima.

Ik woon zelf in een huis met een vriend en een vriendin, boven een dokterspraktijk in de oude binnenstad. soort van herenhuisje.
Daar bezit ik een kamer van ongeveer 20m2 en een privedakterras van 16m2. Erg leuk, openslaande deuren en mijn kledingkast ingebouwd op de gang. In mijn kamer staan:

Een tweepersoonsbed, momenteel met wit/ecru satijnen overtrekken, witte slaapbank van de IKEA, zwarte stoel van de IKEA, computertafel met pc en boeken etc. salontafel, tvkast incl. tv en dvdspeler en stereo. twee kastjes voor papieren, mappen en makeup en die troep. twee poeven/poefen (??) voor extra zitruimte en er ligt licht laminaat op de vloer, maar dat wordt binnenkort vervangen door donker 3 muren zijn wit, en 1 heb ik bewerkt met fuchsiaroze en donkergrijze strepen.

Verder is er een wastafel aanwezig en mooie verlichting. Op mijn dakterras staat een leuk tuinsetje en een enorme parasol. Verder heb ik de beschikking over de wasruimte, badkamer, grote woonkeuken en het gezamelijke dakterras beneden van 35m2 ofzo. Deze dingen deel ik met mijn 2 huisgenoten.

Ik zit hier dus prima, maar zodra ik weer geld heb ga ik nieuwe meubels kopen, ik wil strakker en chiquer, het staat nu te vol.

Zo.
Oud 06-08-2004, 11:17
idontcare
idontcare is offline
Citaat:
lievelieze schreef op 05-08-2004 @ 17:48 :
studenten onderkomen van mij en vriend:
[afbeelding]

[afbeelding]
hee, is dat vloerkleed van ikea? ik vind m echt zo vet
Oud 06-08-2004, 11:35
STP
STP is offline
die van Lepra klopte nog enigzins, die van mij klopt van geen kant, maartoch; dit is m'n kamer:

Oud 06-08-2004, 11:36
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 05-08-2004 @ 12:59 :
[afbeelding]
ja ik weet het, er zitten foutjes in
Vet
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 11:37
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 05-08-2004 @ 00:07 :
Mijn ouders hebben ons huis best leuk ingericht, maar zelf zou ik het wel anders doen omdat ik het wat hipper zou willen hebben.... Mijn kamer is wel heel leuk vind ik zelf.

Ik heb een prinsessenbed van de Ikea <3
En een huge MTV the trip poster met dat ene lekkere ding derop (die heeft mijn lekke.. eeuh aardige klasgenoot voor mij uit een bushokje gejat)
Ik heb een goud gespoten make up tafeltje
Een fotodeur
En een "alles-wat-ik-leuk-vind-plak-ik-erop" muur

Ik ben blij met mijn huis + kamer

Die heb ik zelf uit een bushokje gehaald
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 12:20
snoodaard
snoodaard is offline
Wij hebben deuren en lampen, het is heel erg back to basic, niet van dat new-age 'meubels' gelanteflanter.
Oud 06-08-2004, 12:51
pipimädchen
pipimädchen is offline
"in de inrichting was alles beteeeeeerrr"
Oud 06-08-2004, 12:56
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
mijn ouders hebben een vrij saaie niet bij elkaar passende inrichting. maar niet echt afschuwelijk ofzo.

ik daarentegen .
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 13:11
Verwijderd
Inrichting is wel het laatste waar ik me mee bezig houd.

Ik heb wel wat beters te doen, zoals zitten.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 17:05
Sade
Sade is offline
Ik ga mijn kamer vandaag opruimen en dan maak ik wel foto's
Oud 06-08-2004, 17:37
Sjezzie
Sjezzie is offline
Ik denk altijd dat dit over zottenhuizen gaat .
Die kunnen anders ook wel interieurtips gebruiken hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2004, 17:43
Verwijderd
ons huis in niet ingericht naar mijn smaak; veel hout (vloer etc.)en ik hou daar niet zo van.
mijn kamer is te doen,maar inmiddels ben ik de kleuren ook alweer een beetje beu,maar ik ga het niet meer schilderen,want ik zocht binnen een jaar op kamers te zitten
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 13:01
Hakuna
Hakuna is offline
Mijn woonkamer..

Let maar niet op de gereedsschapskist die voor het bankstel staat, ik was met een klus bezig.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 13:04
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef op 06-08-2004 @ 13:51 :
"in de inrichting was alles beteeeeeerrr"

Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 13:32
grandmommy
grandmommy is offline
ons huis is als volgt ingericht: in de woonkamer staan twee bankstellen en een heeeeele grote zilveren breedbeeldtv ( mijn ouders hadden een nieuwe tv nodig maar waren vergeten te kijken of zo'n bakbeest überhaupt wel in het tv-hoekje paste), aan de muur hangt een oud indonesisch kleed, dat heel speciaal is want het duurt heel lang om het te maken. op de vloer ligt een donkere vloerbedekking en een licht tapijt. De computerhoek van mijn pa is niet echt bijzonder, er staat een hele mooie nieuwe pc en er staat een zwarthouten eettafel met een wit kleed erop. De keuken is pas vernieuwd, er zit een skaprint op de muur en mijn vader heeft hele gave keukenkastjes gemaakt, met een mooi gefreesd randje. en we hebben heel veel eten in de keuken dus dat zit goed. dan komen we aan in de hal, nou, ik heb al een keer verteld hoe mijn plee eruit ziet en welke gadgets en leuke dingetjes er te vinden zijn, dus wij vervolgen onze weg naar boven. de badkamer is heel klein met een douche en een supermooie wasbak, ook weer zelfgemaakt door mijn vader. Het is van dat dikke hout, laagje op laagje geplakt, met een ronde zilveren bak. Valt niet goed uit te leggen, moet je gewoon een keer zien. De slaapkamer van mijn ouders is niet zo mooi maar ze hebben wel een groot bed. Mijn kamer is wel mooi, ik heb een heel rustgevende natuurlijke kamer met groen en hout en gebroken witte en grijsbeige stuff. echt een soort van junglemengelmoesje, heel lekker om in te zitten met een wierookje. De logeerkamer, momenteel even de kamer van mijn broer, en tevens thuiswerkkamer van mijn moeder is best vrolijk maar wel rustig en netjes. op de vloer ligt lichtblauw vloergedoe, en op de muur zit gebroken wit/heeeeel lichtzalmrose behang. en een heel groot bureau met linoleum.
De voortuin is ingericht als kruidentuintje, met allemaal mooie plantjes in een mooi motief. alleen jammer dat de honden van de buren altijd in ons kleine stukje heide voor de voortuin schijten. De zijtuin is ingericht in een vlakkenpatroon en er groeien bloemenplanten, en als ik uit mijn raam zie heb ik uitzicht over een bloemenzee, en op de achtergrond een wei met koeien. De achtertuin is verdeeld in grofweg vier vlakken, de paardewei, een zitgedeelte/gazonnetje, een fruitboomgaard en tot slot een groentetuin. Helaas hebben we dit jaar eenwespenplaag, anders hadden we voor een heel jaar pruimen kunnen plukken . En dit jaar is waarschijnlijk ook het laatste jaar dat we van onze mooie tuin kunnen genieten want de gemeente komt in september waarschijnlijk met opzeggingen van de huurgrond in verband met bouwplannen, dus dan wordt onze achtertuin bebouwd met huizen ( maar dat ga ik natuurlijk niet zomaar laten gebeuren, ik zorg wel voor geluidsoverlast als er eenmaal zo'n kutgezin met van die stinkkinderen en stinkhonden is kom,en wonen die naar rené froger of marco borsato luisteren. weet iemand nog goeie kutherrie? )
Oud 09-08-2004, 14:00
vixen
vixen is offline
Mijn huis in Utrecht is een enorme zooi. In de hal stonden fietsen maar die zijn nu weg, in de wcdeur zit een gat. In de woonkamer staan twee banken, en alles ligt vol zooi. Verder staat er een tafel vol zooi en staat er een huge kast die als kooi dient voor 1 rat, de andere rat staat in zn kooi bovenop die kast. Verder staat er een kast met dvd's video's en spelletjes en stripboeken. In de keuken staat natuurlijk afwas.
De badkamer is het coolst van he6t huis, met geweldige muziekinstallatie en gras op de vensterbank. En het plafond is paars. Mijn kamer is natuurlijk geweldig ingericht, maar dat spreekt voor zich.
Ik ben erg blij met het huis al zou het iets minder rommelig mogen.

Het huis van mn ouders is echt afschuwelijk, al zijn de banken wel erg relaxed.
Oud 09-08-2004, 14:30
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik vind ons huis best okee, van buiten heel erg duf maar van binnen best leuk.

alleen hebben we nog steeds een lelijke groene keuken van de vorige bewoner.

we hebben veel van glas in huis, eettafel, tafel in woonkamer en tvtafel maar dat is wel gaaf. en we hebben een schilderij van Brood boven de eettafel, je ziet hem erg slecht op de foto, maar toch. kijk maar

zelf wil ik later zo'n appartement als in friends, gewoon een grote kamer, die kleuren, etc
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 14:48
substantial
substantial is offline
het is natuurlijk ook wel leuk om te zien hoe het huis er van buiten uitziet:
vlnr

(jaja toen was het nog koud!)

van binnen:
mijn kamer: (van de rest van men kamergenoten heb ik geen kamerfoto´s)

(achter die kleed zit men slaapkamer met 2persoons)

en dan als klapper op de vuurpijl onze supergave loods

Oud 09-08-2004, 15:09
Verwijderd
huiskamer: hijs oranje met creme, best veel planten, aleen wel lelijke banken

mijn slaapkamer: kikkergroen met knalgeel

mijn mama kan goed inrichten
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 15:10
Verwijderd
Citaat:
substantial schreef op 09-08-2004 @ 15:48 :

[afbeelding]
[afbeelding]
je hebt gewoon een indoor skatepark wauw
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 15:25
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
het is natuurlijk ook wel leuk om te zien hoe het huis er van buiten uitziet:
vlnr
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(jaja toen was het nog koud!)

van binnen:
mijn kamer: (van de rest van men kamergenoten heb ik geen kamerfoto´s)
[afbeelding]
[afbeelding]
(achter die kleed zit men slaapkamer met 2persoons)
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
anders woon je ff in soest ofzo
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 17:11
substantial
substantial is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 09-08-2004 @ 16:25 :
anders woon je ff in soest ofzo
uhuh, jij ook?
Oud 09-08-2004, 17:19
Verwijderd
bij mijn moeder vind ik het wat minder. beetje saai enzo.
mijn papa heeft een heel leuk huisje. veel kleurtjes erg modern enzo! super huisje.

mijn kamer zit ook wel vol kleurtjes.( snel foto)
alleen misschien wat jammer dat het te klein is voor al mijn zooi....maarja...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 17:25
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
substantial schreef op 09-08-2004 @ 18:11 :
uhuh, jij ook?
nee, ernaast zeg maar
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 18:11
Verwijderd
Citaat:
substantial schreef op 09-08-2004 @ 18:11 :
uhuh, jij ook?
kom jij wel eens in de mussenstraat btw?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 18:50
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Hermione schreef op 09-08-2004 @ 19:11 :
woon jij er ook
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 09-08-2004 @ 19:50 :
woon jij er ook
neehee ik bedoel een kraakpandje in hilversum
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 19:20
Verwijderd
zie http://www.mikesapartment.com/
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 19:51
substantial
substantial is offline
Citaat:
Hermione schreef op 09-08-2004 @ 19:11 :
heel af en toe
ik hoor het altijd weer achteraf als er iets plaatsvind daar
waarschuw me maar van te voren
Oud 12-08-2004, 14:46
Sade
Sade is offline

Opgeruimd, sort of...
Oud 12-08-2004, 14:55
mixtape
mixtape is offline
Mijn kamer ziet er niet uit, saai blabla. En het huis is ook niet geweldig.
Maar misschien dat ik iets leuks ga inrichten als ik op kamers ga.. binnenkort
Oud 12-08-2004, 14:58
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-08-2004 @ 14:11 :
Inrichting is wel het laatste waar ik me mee bezig houd.

Ik heb wel wat beters te doen, zoals zitten.

Inderdaad, functionaliteit uber alles!
Oud 12-08-2004, 15:09
tuttebel
tuttebel is offline
elke keer als ik dit topic open denk ik dat het over een inrichting gaat, hoe je lifestyle in een inrichting zou zijn ofzo.

dat was zelfs nog een interessanter topic geweest..
Oud 12-08-2004, 15:54
Fog
Fog is offline
Citaat:
[afbeelding]
[afbeelding]

ons huis is klassiek en modern tegelijk ingericht. wel op een hele mooie manier. we hebben wat antieke meubels en wat moderne, een hele oude mooie zwarte piano, de muren zijn wit en de vloer is donker hout.

mijn [nieuwe] kamer heeft een geblokte vloer, witte muren en fel blauwe deuren en kozjinen met veel posters, flyers en fotos aan de muren.
Reageren

Regels voor berichten