Advertentie | |
|
![]() |
|
Ons huis is een beetje een mengeling van modern en antiek, onze keuken is heel modern, staat op internet.. www.henrivoskeukens.nl
Verder heb ik niete cht zin om elke ruimte te beschrijven ![]() Mijn kamer is klote, combi van blauw, rood en geel ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Die heb ik zelf uit een bushokje gehaald ![]() |
![]() |
|
Ik vind ons huis best okee, van buiten heel erg duf maar van binnen best leuk.
alleen hebben we nog steeds een lelijke groene keuken van de vorige bewoner. we hebben veel van glas in huis, eettafel, tafel in woonkamer en tvtafel maar dat is wel gaaf. en we hebben een schilderij van Brood boven de eettafel, je ziet hem erg slecht op de foto, maar toch. kijk maar zelf wil ik later zo'n appartement als in friends, gewoon een grote kamer, die kleuren, etc |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik hoor het altijd weer achteraf als er iets plaatsvind daar ![]() waarschuw me maar van te voren ![]()
||
Citaat:
Inderdaad, functionaliteit uber alles!
||
Citaat:
![]() ons huis is klassiek en modern tegelijk ingericht. wel op een hele mooie manier. we hebben wat antieke meubels en wat moderne, een hele oude mooie zwarte piano, de muren zijn wit en de vloer is donker hout. mijn [nieuwe] kamer heeft een geblokte vloer, witte muren en fel blauwe deuren en kozjinen met veel posters, flyers en fotos aan de muren.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Jouw perfect (ingerichte) huis Verwijderd | 34 | 06-04-2014 13:34 | |
Psychologie |
Weggelopen uit een inrichting oelekeboeleke | 3 | 27-02-2008 21:13 | |
Lifestyle |
huis inrichting Poppycock | 46 | 15-11-2004 07:14 | |
Lifestyle |
Inrichten van een studentenkamer Joris | 12 | 14-07-2004 11:59 | |
Software & Hardware |
[inrichting kamer] Hoe de computers op te bergen? JJzD | 9 | 09-05-2004 19:12 | |
Lifestyle |
site voor kamer inrichten GoddessOfDesire | 1 | 29-04-2004 14:56 |