Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2004, 16:08
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
hey,

ik heb een probleempje, nou ja....misschien een te groot woord, maar het is in ieder geval erg irritant!

ik heb een aantal reclamebalken onder mn internetadresbalk staan....van allerlei zogenaamde zoekmachines en andere reclamezooi...waarschijnlijk per ongeluk eens geaccepteerd via downlaoden van verschillende dingen!

Ik probeer die balken weg te krijgen maar ze zijn niet op te sporen op wat voor manier dan ook en ook niet via het configuratiescherm en dergelijke (voor zover ik weet)

Weet iemand hoe ik die balkjes kan wegkrijgen....het zijn er maar liefst 5 uhm...tjsah

Greetz
Advertentie
Oud 11-08-2004, 16:13
Verwijderd
Zoek eens op spyware op dit forum
Oud 11-08-2004, 16:26
Verwijderd
*kuch*
Oud 11-08-2004, 17:53
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
sorry sorry sorry dat ik geen verstand heb van dit soort stuff ok....niet iedereen is van alles wat met computers te maken heeft op de hoogte
Oud 11-08-2004, 18:06
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 11-08-2004 @ 18:53 :
sorry sorry sorry dat ik geen verstand heb van dit soort stuff ok....niet iedereen is van alles wat met computers te maken heeft op de hoogte
daarvoor is het regelement dus ook opgesteld *doh*
Oud 11-08-2004, 19:31
SubbehQ
SubbehQ is offline
Jongens Jongens

de TS weet totaal niet wat er aan de hand is en hoeft daardoor niet gelijk met de nek aangekeken te worden. Je moet idd ff verder posten in het spy en adware centrale topic. Doe eerst alles wat in de begin post staat. zit het er dan nog: dan post je weer een post met daarin een hijack this! log, ook in dat topic staat aangegeven hoe die te maken. (anders kunnen we je ook niet helpen)
Oud 11-08-2004, 19:41
Verwijderd
Citaat:
SubbehQ schreef op 11-08-2004 @ 20:31 :
Jongens Jongens

de TS weet totaal niet wat er aan de hand is en hoeft daardoor niet gelijk met de nek aangekeken te worden.
En daarom staat er bovenaan ook:
"Regels voor openen topic *LEZEN*"
Oud 11-08-2004, 21:40
freyk
freyk is offline
Reclame balkjes??
Laat het ons horen op in [centaal] spyware & adware, dan heb ik weer wat te doen morgen!!

Regels voor berichten