Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() In mijn tijd was je al blij met die énorme duplo legoblokken en houten treintjes. Tegenwoordig moeten kinderen lego setten van 136 en 157 euro hebben en een orginele TM Ninja Turtles auto hebben van maar dan 50 euro. ![]() En die kotertjes zien dan ook echt het verschil tussen een merk speelgoed en een goedkopere. Dat lukt mij niet eens... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als kinderen op tv zien dat ze een bepaald toetje moeten eten, dan gaan ze daarover zeuren bij hun ouders. Het is aan de ouders om die kinderen op te voeden en te leren dat ze niet alles kunnen krijgen wat ze op tv zien. Zo leer je ze ook nog wat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat je mensen zwaar onderschat door te denken dat ze maar als slaven ('consumer whores') zo makkelijk over te halen zijn. Dat willen antikapitalisten graag doen denken, maar de werkelijkheid is gewoon dat mensen best weerstand kunnen bieden aan commercie en er snel genoeg een afkeer van krijgen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat zijn JOUW politieke standpunten? Evito | 150 | 15-05-2003 20:46 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Heeft iemand de antwoorden van CKV De Stad | 2 | 22-03-2001 19:41 |