Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2004, 16:43
idontcare
idontcare is offline
ik heb de afgelopen jaren met veel plezier naar dit programma gekeken, en wil het best nog eens zien. weet iemand of er nieuwe afleveringen komen ofzo? ik heb 'ergens' gehoord dat ze het met bekende nederlanders wilden gaan doen dit jaar ofzo...

weet iemand iets?
Oud 30-07-2004, 17:41
Verwijderd
ze wilden het met bekende nederlanders gaan doen, maar ik dacht dat de mol al bekend was voor de opnames begonnen.
ik weet dus niet of het nog doorgaat.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 19:26
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 30-07-2004 @ 18:41 :
ze wilden het met bekende nederlanders gaan doen, maar ik dacht dat de mol al bekend was voor de opnames begonnen.
ik weet dus niet of het nog doorgaat.
briljant
Oud 30-07-2004, 19:30
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Dat was echt altijd.

www.wieisdemol.nl zegt:
Citaat:
Helaas kunnen we jullie nu niet meer vertellen dan dat we nog steeds niet weten of er een nieuwe reeks voor WISDM het volgend seizoen op stapel staat. Het programma is voor Hilversumse begrippen erg kostbaar en een budget vinden is in deze tijden van bezuinigingen lastig. Mocht het programma doorgang vinden, zal de Avro zeker de diverse media gebruiken om dat iedereen te laten weten. Sorry dat we jullie niet meer kunnen laten weten maar hopelijk tot een volgend seizoen!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 19:35
Dolores
Dolores is offline
Oohh, dat was zooo'n leuk programma altijd! 'k Hoop echt dat het nog eens terug komt.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 20:56
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
YEp! Echt waar een superrprogramma.. heb alle vier de seizoenen gezien en vond ze allemaal erg leuk om te volgen.

Eerst Australie erg leuke mensen met allemaal verschillende interesses wat het leuk maakte.

Toen Schotland (mijn favoriete land) en dat was echt geweldig omdat ik zoveel dingen terug herkende, feest van herkennig, al vond ik Nico wat minder als de mol.

En daarna Portugal. George de mol, tjonge wat was hij sneaky.. ik vond hem echt helemaal geweldig

En toen Canada, leuke serie, en Ferry was stoer, Elise een leuke mol en Ron erg goed Later Ferry hier nog een keer zien lopen.

Ik zou zeggen.. ik wil nog een seizoen
Oud 30-07-2004, 20:57
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
BTW.. bekende mensen hoeft voor mij niet echt, dan weet ik nu al dat er waarschijnlijk mensen mee gaan doen waar ik toch niks mee heb en het er bijna uit gaat zien als een kopie of variant op sterrenslag en bobo's in de bush.. liever dus onbekende mensen die wat interessanter zijn om te 'leren kennen'
Oud 30-07-2004, 21:12
Stardust
Stardust is offline
inderdaad echt een geweldig programma
ik hoopte dat er weer een 'gewone' serie afleveringen
kwam, dat met bn-ers lijkt me echt niks
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 22:12
idontcare
idontcare is offline
the bn'ers ken je eigenlijk idd allemaal een beetje, dus dan weet je misschien al teveel van ze om de eigenschappen te ontdekken van de mol enzo... maar misschien hebben ze regels en het doel van het spel wel iets anders gemaakt.
Oud 30-07-2004, 23:13
Briseïs
Briseïs is offline
portugal was echt te hip

bn'ers zijn stom
Oud 30-07-2004, 23:27
Freshh~
Freshh~ is offline
wie is de mol
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 09:46
cyntha
cyntha is offline
Dat was idd een leuk programma. Ik hoop dat het binnenkort nog eens terug komt. Maar dan wel met gewone mensen en niet met bn'ers.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 09:50
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
ja dat was zo masterlijk, jammer dat het dit jaar niet op tv was maar dit zou een 'tussenjaartje' (?) worden, en in 2005 zou er weer een nieuwe serie komen. heb ik een tijd geleden al gehoord.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 10:05
Verwijderd
ik vind gewone mensen ook leuker, die sterren doen het toch alleen maar om hun image beter te maken. Doe mij maar gewone nederlanders die je dan kan leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 13:39
geen punt.
geen punt. is offline
Portugal was top! George gave mol en dat vrouwtje die er tot het laatst in zat, ben haar naam even kwijt, daar was ik echt helemaal fan van
Oud 31-07-2004, 13:53
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Hyperspeed schreef op 30-07-2004 @ 21:56 :

Ik zou zeggen.. ik wil nog een seizoen
Ik ook! Ik ook! Ik ook!

Portugal was gewoon tóp, George was géweldig.
Ik heb ook alle Nederlandse series gezien en ook nog één Belgische serie. Wat blijft dát televisieprogramma leuheuk.

En het spel moet niet met BN'ers gespeeld worden, gewone mensen. Dat was juist het leuke aan het spel, het was nog niet zó commercieël vond ik.

Citaat:
geen punt. schreef op 31-07-2004 @ 14:39 :
Portugal was top! George gave mol en dat vrouwtje die er tot het laatst in zat, ben haar naam even kwijt, daar was ik echt helemaal fan van

Jantien?

Laatst gewijzigd op 31-07-2004 om 13:57.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 15:08
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 31-07-2004 @ 14:53

Jantien? [/B]
Volgens mij ook ja
Oud 31-07-2004, 17:00
geen punt.
geen punt. is offline
Ja Jantien Daar was ik echt helemaal fan van
Oud 31-07-2004, 17:09
idontcare
idontcare is offline
george was echt ZO'N schatje!! hihi hij had echt een lief koppie.
ik was er echt helemaal van overtuigd dat jantien de mol was toen...

ff een polletje (is dat een woord) tussedoor:

welk mol-seizoen vonden jullie het beste?

a. australie
b. schotland
c. portugal
d. canada

ik vond schotland het beste, dat land heeft van zichzelf echt een mysterieus iets, vond het echt heel mooi daar!
Oud 31-07-2004, 17:27
Briseïs
Briseïs is offline
portugaaaaaaaaaal
Oud 31-07-2004, 17:38
cyntha
cyntha is offline

Portugal!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 17:40
Briseïs
Briseïs is offline
kunnen we er niet een leuke poll van maken?

fb? ts?
Oud 31-07-2004, 18:01
geen punt.
geen punt. is offline
Portugal of Canada. Die eerste heb ik niet gezien en de tweede vond ik niet leuk.
Oud 31-07-2004, 19:05
Verwijderd
alleen canada heb ik helemaal gezien, portugal voor een deel, ik vond ze allebei gaaf.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 19:27
Winner
Winner is offline
Citaat:
idontcare schreef op 30-07-2004 @ 17:43 :

Wie Is De Mol?

ik
Oud 31-07-2004, 19:59
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
sensual schreef op 31-07-2004 @ 18:38 :

Portugal!
GEORGE!
Oud 31-07-2004, 22:10
Dry.your.eyes
Dry.your.eyes is offline
Jaaa echt leuk.

Als iedereen het zo leuk vindt zal er heus wel een vervolg komen van Wie is de MOL! Hoop t in ieder geval wel..
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 10:48
the tourist
the tourist is offline
Ja, Wie is de Mol is leuk. Ik hoop dat het weer komt, maar niet met BN´ers, want er zijn geen leuke BN´ers.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 12:29
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Hopelijk komt er geen versie met BN-ers, daar vind ik niks aan.
Maar ik heb ergens gelezen dat dit wel gaat gebeuren en er schijnen zelfs al een paar deelnemers bekend te zijn: Victoria Koblenko (zij zou het zelfs al bevestigd hebben), Yvon Jaspers en Sander de Heer.

Maar ik hoop dat dit slechts een gerucht is, onbekende Nederlanders zijn over het algemeen veel leuker dan BN-ers, vind ik.
En zoals al eerder gezegd is, het leuke van WIDM was juist dat het niet te commercieel was.

Mijn favoriete reeks was Portugal, maar Canada en Schotland waren bijna net zo leuk. De eerste reeks heb ik niet gezien.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 12:39
*sheer*
*sheer* is offline
nee, er komt hoogstwaarschijnlyk geen nieuwe reeks omdat het programma te veel geld kost
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 09:39
bloempjeistrug
bloempjeistrug is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 31-07-2004 @ 20:59 :
GEORGE!
Die kerel was echt zooooooooooooooooooooooooooo stoer
Oud 03-08-2004, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Seãnlover schreef op 03-08-2004 @ 10:39 :
Die kerel was echt zooooooooooooooooooooooooooo stoer
Prince en John ook!
(zelfde seizoen)
Portugal was veruit het leukste seizoen
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 14:23
geen punt.
geen punt. is offline
Prince vond ik echt vies
Oud 03-08-2004, 15:20
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Ik zit te twijfelen..

qua setting vond ik Schotland wel erg bruut, ook de opdrachten waren erg leuk.

Maar de club mensen die meededen tijdens Portugal waren inderdaad wel erg stoer.

Dus ik kies maar voor Portugal!
Oud 04-08-2004, 19:11
Verwijderd
Portugal without a doubt .
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 22:53
Freshh~
Freshh~ is offline
ik vond schotland ook leuk
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 01:00
Verwijderd
Vertel eens wat over het programma. Ik heb het nog nooit gezien. Wat is de opzet, hoe gaat het programma in zn werk?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 11:04
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
N00dles schreef op 05-08-2004 @ 02:00 :
Vertel eens wat over het programma. Ik heb het nog nooit gezien. Wat is de opzet, hoe gaat het programma in zn werk?
Een groep mensen (aantal weet ik niet precies) gaan op reis en krijgen allerlei opdrachten. Één van deze mensen is de mol. Per opdracht kan de groep geld verdienen. De mol zorgt ervoor dat de groep zo min mogelijk geld verdient. De kandidaten moeten aan het eind van de dag een voorspelling doen wie de mol is. Wie dit het slechtst voorspelt (ad hand van een vragenlijst) moet naar huis. Uiteindelijk blijven dus alleen de saboteur en de winnaar over.
Oud 05-08-2004, 11:10
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 05-08-2004 @ 12:04 :
Een groep mensen (aantal weet ik niet precies) gaan op reis en krijgen allerlei opdrachten. Één van deze mensen is de mol. Per opdracht kan de groep geld verdienen. De mol zorgt ervoor dat de groep zo min mogelijk geld verdient. De kandidaten moeten aan het eind van de dag een voorspelling doen wie de mol is. Wie dit het slechtst voorspelt (ad hand van een vragenlijst) moet naar huis. Uiteindelijk blijven dus alleen de saboteur en de winnaar over.
En de verliezer.
Oud 05-08-2004, 12:47
Verwijderd
Citaat:
geen punt. schreef op 05-08-2004 @ 12:04 :
Klinkt leuk =]
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 14:46
RayMania
RayMania is offline
Citaat:
N00dles schreef op 05-08-2004 @ 13:47 :
Klinkt leuk =]
En het leuke erbij is dat de kijker ook kan raden wie de mol is.
Door de opdrachten natuurlijk, maar soms zitten er ook hints verborgen in bijv. de intro's en muziek (als je die omkeert hoor je stemmen ofzo).

Zo heb ik 2 seizoenen non-stop doorgebracht op het forum van www.wieisdemol.com . Echt geweldig hoe mensen de hele afleveringen opnemen en echt alles bekijken, achteruitspoelen, stilleggen etc.
Oud 05-08-2004, 16:48
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 05-08-2004 @ 02:00 :
Schaam je diep dat je het niet kent
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef op 05-08-2004 @ 17:48 :
Schaam je diep dat je het niet kent
Ik ken het van naam, en ik wist dat het ging om het zoeken van de Mol, maar hoe wist ik niet Zoveel tv kijk ik niet...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 17:31
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
RayMania schreef op 05-08-2004 @ 15:46 :

Zo heb ik 2 seizoenen non-stop doorgebracht op het forum van www.wieisdemol.com . Echt geweldig hoe mensen de hele afleveringen opnemen en echt alles bekijken, achteruitspoelen, stilleggen etc.
Ik ook!
Nouja... ik heb me niet zo fanatiek op wieisdemol.com bezig gehouden met de discussies. Ik heb wel álles wat erover te lezen viel gelezen, alle theorieën en 'verborgen' boodschappen die er besproken zijn heb ik ook overdacht.

Het spelletje is zó verslavend .

(ik heb trouwens nóg meer op wieisdemol.be gezeten)
Oud 08-08-2004, 17:14
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 05-08-2004 @ 18:28 :
Zoveel tv kijk ik niet...
Dat levert je nog een tsk/ op
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 10:41
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Het is nu officieel:

'Wie is… de Mol?' met bekende Nederlanders

Wat hebben acteur Roeland Fernhout, cabaretier Marc-Marie Huijbrechts, 3FM-dj Sander de Heer, presentator Gijs Staverman, muzikant Jim de Groot, actrice Yvonne van den Hurk, actrice/presentatrice Yvon Jaspers, presentatrice Isabelle Brinkman, 'GTST'- actrice Victoria Koblenko en actrice/presentatrice Lottie Hellingman met elkaar gemeen? Alletien zijn ze momenteel op Bali en in Australië druk op zoek naar de Mol. Want speciaal voor de vijfde en voorlopig laatste reeks nodigde de AVRO voor zijn populaire programma 'Wie is… de Mol?' in plaats van tien ónbekende, tien bekende Nederlanders uit.

Vier seizoenen lang ging presentatrice Angela Groothuizen voor het programma 'Wie is… de Mol?' samen met een aantal landgenoten op zoek naar de Mol. Tijdens die avontuurlijke reis voerde de groep uiteenlopende opdrachten uit. Opdrachten waarvan één van hen, de beruchte Mol, de uitvoering probeerde te saboteren. Dit keer wordt het spel dus gespeeld door BN'ers.

Bert Johan van Goor, senior eindredacteur Amusement bij de AVRO, is razend enthousiast: "De afgelopen keren hebben we gezien dat het vreselijk interessant is wat er tijdens zo'n spel in een groep gebeurt. Er ontstaat een soort van hysterie. In het geval van BN'ers komt er natuurlijk een extra dimensie bij. De kijker denkt hen namelijk goed te kennen, maar dat is natuurlijk niet zo."

De AVRO kreeg een leuk groepje bij elkaar. "Marc-Marie heeft nog nooit een aflevering gemist en vond het zelfs een eer om aan het programma mee te doen. In Nederland zijn we al een keer in het diepste geheim bij elkaar geweest om wat opdrachten uit te voeren. Het bleek een bloedfanatiek groepje. Gijs zat voortdurend foto's te maken met zijn mobiel, maar er werd ook veel gelachen. Zo hebben Marc-Marie en Roeland volgens mij nu nog steeds de slappe lach."

Hoe populair ook, het betreft voorlopig de laatste reeks: "Het programma, naar Belgisch concept, wordt hartstochtelijk meegespeeld. Ook op internet. Er bestaat een fanclub van 80.000 man en er worden zelfs 'Wie is…de Mol?'-dagen gehouden. Maar het is vreselijk moeilijk steeds nieuwe opdrachten te verzinnen. En oude opdrachten willen we beslist niet opnieuw gebruiken. Daarom is het ook een jaar niet geweest. Wij gaan voor kwaliteit, en niet voor kwantiteit. Vandaar dat het begin 2005 voor het laatst is te zien. Weet je, het is bijna een dramaserie. Daarom doet Oscar Smit ('De Tweeling') ook de eindredactie." Presentatrice Angela Groothuizen weet niet wie van haar collega's de Mol is. "Dat is voor het eerst is onze geschiedenis. Besloten is het haar niet te vertellen, omdat BN'ers toch iets anders met elkaar omgaan", aldus Van Goor.

Bron: Telegraaf.

Ik had toch liever onbekende Nederlanders gezien, en jammer dat het de laatste reeks is.

Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 10:47
Briseïs
Briseïs is offline
Oud 10-08-2004, 11:36
RayMania
RayMania is offline
Roeland Fernhout
Marc-Marie Huijbrechts
Sander de Heer
Gijs Staverman
Jim de Groot
Yvonne van den Hurk
Yvon Jaspers
Isabelle Brinkman
Victoria Koblenko
Lottie Hellingman
Oud 10-08-2004, 12:32
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Kan het aan mij liggen, maar ik ken gewoon bijna niemand van die lui. MIsschien dus niet zo erg.
Oud 10-08-2004, 12:57
Verwijderd
Ik ga toch wel kijken en hopelijk zien we de BN'ers ook eens van een andere kant.

Oh en: Marc-Marie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten