Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2004, 09:21
RiSinG_StARr
RiSinG_StARr is offline
WTF Krijg net me boekelijst voor het eerste jaar *geneeskunde r'dam*! Damn 1000 euro Neem aan dat dan alles nieuw is ofzo...kan je ook ergens 2ehands boeken kopen, of in elk geval goedkoper oid? Hoop dat iemand me meer kan vertellen... ben nie bepaald iemand met rijke pa en ma ofzo! Andere tips voor een eerstejaars zijn ook welkom!! Ga trwns ook meedoen aan de EUREKA, zijn er nog anderen die ook een slaapplek bij het RSG geregeld hebben? GreeeTZzz rS
Oud 14-08-2004, 10:30
Verwijderd
zoek op marktplaats.nl ofzo
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 10:32
Verwijderd
ja kijk op marktplaats en vraag het hier op het gezocht forum
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 11:05
Verwijderd
De prijzen op boekenlijsten zijn altijd de nieuwprijs (ik heb iig nog nooit gehoord dat het anders was). Je kunt ook bij winkels als De Slegte kijken, maar dan moet je wel erg goed op de druk van de boeken letten. Soms bieden ook mensen ze aan op internet of bij de universiteit zelf, ff zoeken en opletten dus of je iets ziet. (Ook hierbij weer goed op de druk van de boeken letten.)

Als je ze niet goedkoper kunt vinden, misschien een kleine troost: Vaak gebruik je studieboeken een aantal jaar of zelfs tijdens je hele studie en ook daarna zijn veel boeken vaak nog handig als naslagwerk. 1000 euro is veel, maar waarschijnlijk is het wel een investering waar je lang plezier van hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten