Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2005, 16:14
Big Boi
Big Boi is offline
Dus stel je hebt al een paar dates achter de rug en je wilt wat plannen. Of je wilt een bijzondere avond met je partner beleven. Hoe ziet dat er bij jullie uit? Eerst een etentje bij een luxe restaurant of toch liever naar de Burger King? Een avondje stappen en ladderzat worden samen? Of een romantisch filmpje thuis op de bank met kaarslicht? Stomende seks met champagne en aardbeien?

Tell me!
Oud 05-08-2005, 16:19
Maurice
Maurice is offline
kan je hier niks van je goesting vinden?

anders: als het maar iets met kaarsjes, de partner en ik, fijne muziek en veel geglimlach is.
Oud 05-08-2005, 16:21
Verwijderd
Op de een of andere manier krijgen wij het zelfs als we niks bijzonders doen het wel voor elkaar om er een ultiem romantische avond van te maken...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 17:54
Verwijderd
Eerst schaken en dan neuken.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 18:47
Just_Mii_Wennii
Just_Mii_Wennii is offline
Ik zal een filmpje huren en met kaarsjes etc. thuis op de bank gaan kijken. [ Knuffelen enzv! ]
Oud 05-08-2005, 18:49
Romie
Romie is offline
pff goeie vraag, ik denk dat de omgeving niet "romantisch" hoeft te zijn, we maken t zelf wel romantisch, kaarsjes en dat soort shit zijn niet aan mij besteed
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 20:55
Optima
Optima is offline
dat hij voor me kookt, wijntje erbij, daarna lange wandeling onder een heldere sterrenhemel, beetje langs de rivier zitten, door parkjes lopen, terug naar huis, wat jazz aan en uren met elkaar kussen
Oud 05-08-2005, 21:26
Verwijderd
Samen eten, kaarsje bij, wijntje bij. Na het eten stukje lopen, naar IJsselmeer ofzo, daarna naar huis om daar te genieten van een geweldige neukpartij.

Dus.

Edit: Oh, dit alles (behalve wandeling) met op de achtergrond een mooi muziekje.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 22:03
Wammus
Wammus is offline
Vrij standaard. Thuis eten kaarsjes en shit erbij en daarna op de bank "film kijken".
Oud 05-08-2005, 22:23
Verwijderd
zolang ie me vasthoudt, kan er weinig misgaan
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 22:27
Akilina
Akilina is offline
Ultiem romantisch vind ik het om ernaar te streven 'echt' contact te maken, op een heel diep en intens niveau. Dit door proberen in de andere persoon op te gaan, door heel je aandacht naar die persoon te richten en te proberen deze persoon te doorgronden en alle emoties en gedachtes van die persoon z'n ziel te zien als een te ontrafelen mysterie.

Hhmm, ik heb verder niet echt heel concrete invullingen hierbij...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 22:30
Jolt
Jolt is offline
uit eten, beetje rondwandelen, met volle maan.
Daarna ergens liggen/zitten, sterren bekijken en tegenelkaar liggen.
Praten, e.d
Daarna naar huis
Oud 05-08-2005, 23:01
Periodiek
Periodiek is offline
Citaat:
Jolt schreef op 05-08-2005 @ 23:30 :
Daarna naar huis
en dan?

Een romantische avond het liefst niet thuis, ook niet bij haar. Met z'n tweeën een gezellige avond hebben, en dan de nacht doorbrengen in bijvoorbeeld een hotel lijkt me het leukst. Een hotel is lekker neutraal, in tegenstelling tot iemands huis. Moeilijk uit te leggen.
Oud 05-08-2005, 23:20
CSN
CSN is offline
Citaat:
Akilina schreef op 05-08-2005 @ 23:27 :
Ultiem romantisch vind ik het om ernaar te streven 'echt' contact te maken, op een heel diep en intens niveau. Dit door proberen in de andere persoon op te gaan, door heel je aandacht naar die persoon te richten en te proberen deze persoon te doorgronden en alle emoties en gedachtes van die persoon z'n ziel te zien als een te ontrafelen mysterie.
Oud 05-08-2005, 23:59
WolterB
WolterB is offline
Volgens mij bestaat er geen prefecte romantische avond

Iig moet je niet alles van te voren tot in de puntjes geplanned hebben, want als dan één ding anders loopt, is voor jouw gevoel de avond niet meer geslaagd
Oud 06-08-2005, 00:30
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Periodiek schreef op 06-08-2005 @ 00:01 :
en dan?
Lekker in bad

Nee, dat mag je aan je fantasie overlaten
Oud 06-08-2005, 10:02
DutchGirl
DutchGirl is offline
ik denk wel lekker uit eten en een strandwandeling in de nacht of gewoon compleet iets geks maar ik vind het vooral leuk als je goed met elkaar kunt praten en de sfeer er in hangt.
Oud 06-08-2005, 10:07
Nephtys
Nephtys is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-08-2005 @ 18:54 :
Eerst schaken en dan neuken.
Schaken <3
Met citaat reageren
Oud 07-08-2005, 15:58
Luna
Luna is offline
eerst ladderzat worden ja en dan heel veel lol hebben en debiel doen en dan seks natuurlijk. ohja, het moet wel spontaan zijn
Oud 07-08-2005, 16:13
Muchacha
Muchacha is offline
Romantiek maak je zelf. Maar wat bij mij heel dicht in de buurt komt is in een park een dekentje leggen en daar uren naast elkaar liggen en praten, af en toe eens knuffelen, kussen, lieffig doen... Dit zowel 's nachts als overdag overigens
Of een wandeling maken door de stad, kuieren langs de terrasjes van het drukke, warme Antwerpen/Gent. Of natuurlijk heel cliché wandelen in de vloedlijn van de zee... Ik heb een vriendje nodig precies
Met citaat reageren
Oud 07-08-2005, 21:33
mrsjones
mrsjones is offline
Samen eten, en drinken. Gezellig praten en lachen. De zon zien onder gaan op het strand. Daarna met zn twee op de bank een film kijken en daarna natuurlijk de sterren van de hemel vrijen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 10:36
pizza-amigo
pizza-amigo is offline
Veel drank, pond wiet, DVD "Jenna loves Brianna" en een jerrycan vaseline.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 11:53
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Akilina schreef op 05-08-2005 @ 23:27 :

Hhmm, ik heb verder niet echt heel concrete invullingen hierbij...
En dit kan in principe overal , maar toch liefst ergens 's avonds rustig op een bankje in de natuur aan het water ofzo.
Voor mij geen kaarslicht
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 12:02
Verwijderd
Uiteten, super lang en lekker, met z'n tweetjes, zonder dat je 'last' hebt van andere mensen. Daarna rustig naar huis wandelen, langs de rivier. Ennn... dan thuis lekker rustig wat wijn drinken, muziek op, misschien schaken of anders alleen naar de muziek luisteren.

Gewoon iets rustigs dus

Improviseren is ook leuk. In een parkje aan een meertje gaan zitten met een fles wijn, een goed stokbrood en lekkere kaas. Een waxine lichtje erbij Super
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 16:02
Just_Mii_Wennii
Just_Mii_Wennii is offline
Citaat:
Periodiek schreef op 06-08-2005 @ 00:01 :
en dan?

Een romantische avond het liefst niet thuis, ook niet bij haar. Met z'n tweeën een gezellige avond hebben, en dan de nacht doorbrengen in bijvoorbeeld een hotel lijkt me het leukst. Een hotel is lekker neutraal, in tegenstelling tot iemands huis. Moeilijk uit te leggen.
Ik snap wel beetje wat je bedoelt
Oud 08-08-2005, 16:05
El Kim
El Kim is offline
Wáárom staat hier nog niet: de hele avond seks?
Oud 08-08-2005, 23:41
Verwijderd
Citaat:
El Kim schreef op 08-08-2005 @ 17:05 :
Wáárom staat hier nog niet: de hele avond seks?
Zo lang duurt schaken niet.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 11:07
Verwijderd
TS begint
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 11:31
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Gewoon heerlijk tegen elkaar aanliggen en knuffelen vind ik al heel romantisch. Dat kaarsjes-gedoe hoef van mij allemaal niet.
Oud 09-08-2005, 11:36
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Kurlun schreef op 09-08-2005 @ 12:07 :
TS begint
Hij gaat je nog verrassen, let maar op.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 13:45
Al Murphy
Al Murphy is offline
Een van de twee kookt voor allebei.
Daarna wat keuvelen op de bank, goed muziekje opleggen, en tegen elkaar op tetteren dat het een lieve lust is.
Een flesje lekker opentrekken.
Buiten is het snikheet + veel sterren.
Buiten op het gras gaan liggen (het is al laat en donker). Gewoon wat liggen, luisteren naar luide mooie muziek, en allebei een half uurtje je mond houden. Kijken, luisteren en voelen. Dit is trouwens het moment voor een dessertje.

Alles wat je doet en zegt, doe je trouwens met passie, ook al gaat het er alleen maar over hoe je die ochtend de band van je fiets hebt geplakt.

En nog belangrijker: bij een ultiem romantisch avondje hoort er geen einde te zijn. Alles moet ook in elkaar overlopen. Op een ultiem romantisch avondje ga jij of zij dus ook niet uiteindelijk terug naar huis.

En natuurlijk mag het ook allemaal niet te geforceerd zijn. Het moet tenminste lijken alsof het allemaal toevallig gebeurt, en zo moet gebeuren. Het is eerder een toevallig afspraakje van 10 minuten, dat enorm uit de hand gelopen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 23:09
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Onder het genot van energydrank en zoutjes naar een hele zielige film kijken
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 09:34
Verwijderd
Ik zou haar meenemen naar een pizzeria (niet te chique, maar ook niet te trashy), dan naar de film of naar de kroeg om uiteindelijk samen in bed te belanden.

Ik geloof alleen dat m'n huidige vriendin een ander beeld heeft van een romantisch avondje
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 13:24
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 10-08-2005 @ 00:09 :
Onder het genot van energydrank en zoutjes naar een hele zielige film kijken
zou je dr niet bijvertellen waar die energydrink precies voor bedoelt is????
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 14:45
Thee Muts
Thee Muts is offline
Grappig, mijn vriend en ik hebben elkaar via het forum leren kennen. En nog voordat we elkaar ontmoet hadden, speculeerden we over hoe onze eerste avond samen zou zijn, hoe romantisch die zou worden. En toen kreeg ik vlak daarna een pm van hem met een uitgebreide beschrijving van hoe die avond zou verlopen. Hij had een hele beschrijving gemaakt over een boswandeling en een boottocht, en elk beeld dat hij daarbij beschreef bestaat gewoon echt.

Alleen het typische is dat we nu bijna 15 maanden samen zijn en die wandeling nog nooit precies zo hebben gelopen Maar dat staat nu gepland op mijn verjaardag over 2 weken, mits het mooi weer is... Dus ik ben benieuwd! Al ken ik inmiddels delen van die wandeling al wel heel goed.

En uiteraard hebben we al heel veel meer romantische avonden samen gehad, waarbij het vooral de sfeer tussen ons was die die avond zo speciaal maakten. Dat we ons allebei nog eens extra beseffen hoeveel geluk wij met elkaar hebben En die momenten kunnen soms heel onverwachts komen, zonder dat we daar echt iets voor gepland hadden.
Maar het lekker eten samen, mooi muziekje op, uitgebreid samen in bad met kaarsjes op de badrand en daarna een heerlijk uitgebreide en hartstochtelijke sekssessie doen het toch wel erg goed bij ons
Oud 11-08-2005, 15:45
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 11-08-2005 @ 15:45 :
Grappig, mijn vriend en ik hebben elkaar via het forum leren kennen. En nog voordat we elkaar ontmoet hadden, speculeerden we over hoe onze eerste avond samen zou zijn, hoe romantisch die zou worden. En toen kreeg ik vlak daarna een pm van hem met een uitgebreide beschrijving van hoe die avond zou verlopen. Hij had een hele beschrijving gemaakt over een boswandeling en een boottocht, en elk beeld dat hij daarbij beschreef bestaat gewoon echt.

Alleen het typische is dat we nu bijna 15 maanden samen zijn en die wandeling nog nooit precies zo hebben gelopen Maar dat staat nu gepland op mijn verjaardag over 2 weken, mits het mooi weer is... Dus ik ben benieuwd!
Ik wil geen spelbreker zijn, maar zou het niet nog ultiemer zijn wanneer zoiets spontaan gebeurt? Of heb je meer iets van goed begonnen is half gewonnen?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 15:59
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 11-08-2005 @ 16:45 :
Ik wil geen spelbreker zijn, maar zou het niet nog ultiemer zijn wanneer zoiets spontaan gebeurt? Of heb je meer iets van goed begonnen is half gewonnen?
Je bedoelt die wandeling? Tja, misschien is dat ook wel de reden waarom het er nog nooit van gekomen is. Maar ik weet nu welke ideetjes hij er allemaal mee had en de plaatsen waar hij het over had ken in inmddels ook. Dus ik weet dat het daar gewoon heel mooi is en het stuk om te wandelen dat hij beschreven had, is gewoon een heel mooi stuk. En we zijn inmiddels ook al verschillende keren samen wezen zeilen op die plek, dus ik weet wel hoe het dan gaat worden die avond. Maar daarom vind ik dat ook leuk om samen op mijn verjaardag te gaan doen

En precies zoals in het verhaal wordt het natuurlijk niet, want we kennen elkaar inmiddels al een aardige tijd. Maar toch wil ik die wandeling graag nog een keer maken
Oud 11-08-2005, 16:03
DutchGirl
DutchGirl is offline
oke nieuw:

s'nachts uren lang bij een kampvuur zitten in het bos met pizza erbij, jointje, wat te drinken en heel veel kletsen over ALLES en nog wat.

Damn
Oud 11-08-2005, 16:08
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
DutchGirl schreef op 11-08-2005 @ 17:03 :
oke nieuw:

s'nachts uren lang bij een kampvuur zitten in het bos met pizza erbij, jointje, wat te drinken en heel veel kletsen over ALLES en nog wat.

Damn
Dat doet me denken aan die week dat we deze vakantie in Luxemburg zaten met het zomerkamp. Als dan alle kinderen eindelijk in hun tent lagen en wij als leiding klaarwaren met nabespreken, dan zaten we rond een groot kampvuur warm tegen elkaar aangekropen onder een heldere sterrenhemel. Dat was echt zo heerlijk! Vooral ook omdat dat het enige moment op de dag was, dat we even tijd voor elkaar hadden
Oud 11-08-2005, 19:30
DutchGirl
DutchGirl is offline
het is ook heerlijk en dan samen naar boven kijken. gewoon even in stilte, genieten van de heldere lucht.
Reageren

Regels voor berichten