Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2002, 19:12
joosthendrikx16
joosthendrikx16 is offline
Ik ga sinds kort met een heel leuk meisje. Ik weet alleen niet wanneer ik haar moet vertellen dat ik besneden ben. Moet ik dat aan het begin van de relatie doen of als ze mij wil aftrekken of als ik haar ga vingeren of......??
Oud 20-02-2002, 19:16
deftone
deftone is offline
het er gewoon eens over hebben lijkt me het best
Oud 20-02-2002, 19:19
eztah
eztah is offline
Als je het goede moment bent
Misschien gewwoon als je een film zit tew kijken, of als je verdergaat ofzo..Kijk gewoon wanneer het moment er is, want zo'n groot probleem is het toch niet?
Oud 20-02-2002, 19:26
Blenderhead
Blenderhead is offline
gwoon door een verhaal heen....

zo van... ik ben gister uitgeweest. ik was keizat joh. ben portomonnee kwijtgeraakt. ben besneden. was kut man. moest ik naar politie aangifte doen

je kan ut natuurlijk ook anders doen
Oud 20-02-2002, 20:10
BlackMystery
BlackMystery is offline
Citaat:
birthmark schreef:

zo van... ik ben gister uitgeweest. ik was keizat joh. ben portomonnee kwijtgeraakt. ben besneden. was kut man. moest ik naar politie aangifte doen

looooool
die vind ik wel goe
of als je in de discotheek zit
in haar oor roepen
IK BEN BESNEDEN!!!!!
Oud 20-02-2002, 22:13
GRRR
GRRR is offline
das niet grappig.

maarja, wat boeit dat nou. ze merkt het vanzelf wel en dan maakt het echt geen zak uit. of tijdens een gesprek over sex kan je het erover hebben. ik neem aan dat jullie gesprekken voeren.
Oud 20-02-2002, 22:45
Hornyboy
Hornyboy is offline
Citaat:
birthmark schreef: gwoon door een verhaal heen....

Wahahahahahahaha....haa
Oud 21-02-2002, 13:10
Warbringer
Warbringer is offline
Citaat:
birthmark schreef:

Haha, die's wel LoL ja.

maarhe.. als het zover is dan merkt ze dat vanzelf wel. Don't worry. T'is niet echt iets wat nou belangrijk is hoor, volgens mij voelt het voor vrouwen toch hetzelfde aan. (wel of niet besneden dus).

//edit
mocht je er wat steun aan hebben. /me is ook besneden. Al op heel jonge leeftijd. Was wegens medische omstandigheden. Gelukkig verder alles wel in orde
Mijn vriendin stond er niet eens zozeer bij stil. T'was pas een hele tijd later dat ze zich eigenlijk realiseerde van "ach verrek, je bent besneden!".

[Dit bericht is aangepast door Warbringer (21-02-2002).]
Oud 21-02-2002, 13:23
Rik!
Rik! is offline
Citaat:
joosthendrikx16 schreef:
Ik ga sinds kort met een heel leuk meisje. Ik weet alleen niet wanneer ik haar moet vertellen dat ik besneden ben. Moet ik dat aan het begin van de relatie doen of als ze mij wil aftrekken of als ik haar ga vingeren of......??
nadat ze je gepijpt heeft
Oud 22-02-2002, 10:13
Verwijderd
je kan het toch ook vertellen als je het met haar over geloof hebt enzow
Er komt vast wel een moment dat het logisch is om te vertellen, of je begint zelf over je geloof (tenminste das toch meestal de reden dat iemand besneden is, dus daarom ga ik daarvan uit) en daarna vertel je het.
Lijkt mij het handigst.

suc6
xxx

Alicia
Oud 22-02-2002, 14:04
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
in t begin toen dacht ik ook van damn dan lachen ze me uit of willen ze me niet meer ofzo ..maar toen een ex voor t eerst eraan wou gaan zitten deed t best pijn dus ik vertelde waarom en ze lachte niet ofzo dus ...en toen bij de tweede vriendin die vond t juist helemaal te gek maar kort verteld
gewoon vertellen
Oud 22-02-2002, 14:39
Dark Angel
Dark Angel is offline
Err... komt ze toch vanzelf achter? Als je haar maar duidelijk maakt hoe ze je bv het beste af kan trekken, want de meeste meiden staan wel even te twijfelen, denk ik. ("hoe doe ik dit in godsnaam?")
Oud 22-02-2002, 16:48
drama
drama is offline
Citaat:
Rik! schreef:

nadat ze je gepijpt heeft

Oud 22-02-2002, 17:26
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
joosthendrikx16 schreef:
gast, je doet alsof je gaat vertellen dat je bi of eigenlijk een vrouw bent.
Maak je niet sappel.

Oud 22-02-2002, 21:21
ready_or_not
ready_or_not is offline
Ik ben ook besneden, maar niet uit geloof ofzoiets ...maar er zijn meer jongens besneden dan je denkt. En ik ook heb in het begin vaak gedacht dat meisjes dat misschien gek zouden vinden, of dat ze er op zouden afknappen... ohhh wat heb ik daar over lopen kniezen, maar intussen heb ik de praktijk ervaren: ik heb nu een hele lieve vriendin en ik had heel wat moeite om haar te vertellen over m'n dingetje... maar ik maakte er dus een veel te grote deal van bleek maar weer es. Volgens haar maakt 't echt geen 'piemel' uit of je nou besneden bent of niet, 't verandert nix aan de seks of aftrekken ofzo, gaat allemaal nog net zo lekker, en mijn vriendin vind 't zelfs mooier dan eentje met een voorhuid. (Vind ik zelf inmiddels ook, vroeger voelde ik me namelijk echt anders...abnormaal). Ook is 't schoner en dat vinden meisjes ook vaak prettig. In Amerika zijn ze zelfs zo ver dat vrouwen/meisjes vragen aan hun vriend of ze zich misschien zelf ook laten besnijden, allemaal om die redenen. Dus vertrouw maar op mij als ik zeg dat je er geen grote deal van moet maken. Dat wast!
Oud 24-02-2002, 13:12
still girlpower
still girlpower is offline
Nie zo moeilijk doen joh, je bent echt geen uitzondering...
Bovendien veel meisjes vinden dit alleen maar fijn.. en vinden dit hygieniser (of zoiets) dit is dus persoonlijk.
Maar ik bedoel eigenlijk te zeggen je bent geen uitzondering.
En waarom zou je het eigenlijk moeten vertellen.. je zegt toch ook niet ik ben niet besneden ben hetero etc...
Oud 24-02-2002, 22:05
LittleLucille
LittleLucille is offline
Mijn vriend is ook besneden.
Ik vroeg het hem hij zo van jah.
Maak er geen probleem van of zo.
Zullen de meeste denk ik ook niet doen.

Zou het ook gewoon vertellen
Oud 25-02-2002, 18:34
-ZoNe-
-ZoNe- is offline
ben ook besneden.. en ja was dronken en ik heb het niet gezegd.. ze zag ut zelf voor dat ik het door had had ze mun broek namelijk al uit.. tja wat moet je dan nog zeggen ?
Oud 14-08-2004, 16:00
supahman!
supahman! is offline
Citaat:
-ZoNe- schreef op 25-02-2002 @ 19:34 :
ben ook besneden.. en ja was dronken en ik heb het niet gezegd.. ze zag ut zelf [afbeelding] voor dat ik het door had had ze mun broek namelijk al uit.. tja wat moet je dan nog zeggen ?
niets!
Oud 14-08-2004, 16:07
Lorelei
Lorelei is offline
Weer zo'n up
Oud 14-08-2004, 16:15
tosyali
tosyali is offline
Citaat:
joosthendrikx16 schreef op 20-02-2002 @ 20:12 :

wat is er mis met besneden zijn, ben ik ook
Oud 14-08-2004, 16:41
Mystery Flavour
Mystery Flavour is offline
ik heb de andere reacties niet gelezen en misschien is dit al eerder gezegt, maar wat is er zo vreselijk aan besneden zijn ( < of heb ik iets gemist?) vertel het haar gewoon een x als jullie op het onderwerp sex of geloof komen ofzo, ze krijgt er heus geen hartaanval van
Oud 14-08-2004, 16:46
herbalpower
herbalpower is offline
Als je bij schoonfamilie gaat eten gewoon onder het eten of onder het afwassen vertellen. Dan weet iedereen meteen waar hij/zij aan toe is.
Oud 14-08-2004, 16:49
Mystery Flavour
Mystery Flavour is offline
Citaat:
herbalpower schreef op 14-08-2004 @ 17:46 :
Als je bij schoonfamilie gaat eten gewoon onder het eten of onder het afwassen vertellen. Dan weet iedereen meteen waar hij/zij aan toe is.
dat is een grap hoop ik? wtf heeft die schoonfamilie er mee te maken ?!
Oud 14-08-2004, 16:58
Dennis27
Dennis27 is offline
Dat besneden zijn hygienischer is is onzin hoor...dat is dezelfde onzin als dat vrouwen met veel schaamhaar een onhygienischer poes hebben dan vrouwen die een kaal poesje hebben
Oud 14-08-2004, 17:03
Verwijderd
Niet. Boeiend echt, ziet ze vanzelf wel. En als ze er op afknapt weet je meteen waar je aan toe bent.
Oud 14-08-2004, 17:07
Verwijderd
Nu dit ding uit 2002 (!) toch geupt is, ben ik wel benieuwd of die relatie stand heeft gehouden, of dat het meisje in kwestie ermee gekapt is toen ze hoorde dat TS besneden is
Oud 14-08-2004, 17:14
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
36-Crazyfists schreef op 14-08-2004 @ 18:03 :
Niet. Boeiend echt, ziet ze vanzelf wel. En als ze er op afknapt weet je meteen waar je aan toe bent.
Inderdaad
Oud 14-08-2004, 17:46
AngelLena
AngelLena is offline
oooooeeeee wat oud

Regels voor berichten