![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maarhe.. als het zover is dan merkt ze dat vanzelf wel. Don't worry. T'is niet echt iets wat nou belangrijk is hoor, volgens mij voelt het voor vrouwen toch hetzelfde aan. (wel of niet besneden dus). //edit mocht je er wat steun aan hebben. /me is ook besneden. Al op heel jonge leeftijd. Was wegens medische omstandigheden. Gelukkig verder alles wel in orde ![]() Mijn vriendin stond er niet eens zozeer bij stil. T'was pas een hele tijd later dat ze zich eigenlijk realiseerde van "ach verrek, je bent besneden!". ![]() [Dit bericht is aangepast door Warbringer (21-02-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
je kan het toch ook vertellen als je het met haar over geloof hebt enzow
![]() Er komt vast wel een moment dat het logisch is om te vertellen, of je begint zelf over je geloof (tenminste das toch meestal de reden dat iemand besneden is, dus daarom ga ik daarvan uit) en daarna vertel je het. Lijkt mij het handigst. suc6 xxx Alicia |
![]() |
|
![]() |
in t begin toen dacht ik ook van damn dan lachen ze me uit of willen ze me niet meer ofzo ..maar toen een ex voor t eerst eraan wou gaan zitten deed t best pijn dus ik vertelde waarom en ze lachte niet ofzo dus ...en toen bij de tweede vriendin die vond t juist helemaal te gek
![]() ![]() gewoon vertellen
||
Citaat:
Maak je niet sappel.
|
![]() |
Ik ben ook besneden, maar niet uit geloof ofzoiets ...maar er zijn meer jongens besneden dan je denkt. En ik ook heb in het begin vaak gedacht dat meisjes dat misschien gek zouden vinden, of dat ze er op zouden afknappen... ohhh wat heb ik daar over lopen kniezen, maar intussen heb ik de praktijk ervaren: ik heb nu een hele lieve vriendin en ik had heel wat moeite om haar te vertellen over m'n dingetje... maar ik maakte er dus een veel te grote deal van bleek maar weer es. Volgens haar maakt 't echt geen 'piemel' uit of je nou besneden bent of niet, 't verandert nix aan de seks of aftrekken ofzo, gaat allemaal nog net zo lekker, en mijn vriendin vind 't zelfs mooier dan eentje met een voorhuid. (Vind ik zelf inmiddels ook, vroeger voelde ik me namelijk echt anders...abnormaal). Ook is 't schoner en dat vinden meisjes ook vaak prettig. In Amerika zijn ze zelfs zo ver dat vrouwen/meisjes vragen aan hun vriend of ze zich misschien zelf ook laten besnijden, allemaal om die redenen. Dus vertrouw maar op mij als ik zeg dat je er geen grote deal van moet maken. Dat wast!
|
![]() |
|
![]() |
Nie zo moeilijk doen joh, je bent echt geen uitzondering...
Bovendien veel meisjes vinden dit alleen maar fijn.. en vinden dit hygieniser (of zoiets) dit is dus persoonlijk. Maar ik bedoel eigenlijk te zeggen je bent geen uitzondering. En waarom zou je het eigenlijk moeten vertellen.. je zegt toch ook niet ik ben niet besneden ben hetero etc...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() wat is er mis met besneden zijn, ben ik ook ![]() ![]() ![]()
|
ik heb de andere reacties niet gelezen en misschien is dit al eerder gezegt, maar wat is er zo vreselijk aan besneden zijn ( < of heb ik iets gemist?) vertel het haar gewoon een x als jullie op het onderwerp sex of geloof komen ofzo, ze krijgt er heus geen hartaanval van
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Piemel Velletje trustuo | 63 | 19-11-2010 21:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Groei meisje medisch stopgezet Love & Peace | 235 | 11-01-2007 08:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Verbod op stamcellenonderzoek door Bush Quay | 95 | 28-10-2006 10:16 | |
IS JEZUS(vzmh),'GOD' ? Paulo | 7 | 11-08-2006 22:17 | |
Seksualiteit |
besneden john165412 | 56 | 15-10-2005 20:33 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |