Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2004, 19:33
ginnut
ginnut is offline
ik ben nu een dieet aan het volgen voor 2 weken waarbij ik dus ook 4 kleine naaldjes in mij oor heb. ik vraag mij af of iemand hier ervaring mee heeft en ook nog recepten hiervoor heeft..
je mag namelijk geen koolhydraten en suikers...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 21:53
723
723 is offline
Als je geen koolhydraten en suikers eet val je zoiezo af, volgens mij hoef je dan niet eens die naalden in je oor.. maar goed. Het lijkt heel erg op andere dieeten. Je kan voor recepten es kijken naar Atkins of South Beach Diet. Bij beide dieeten mag je ook in de eerste 2 weken geen koolhydraten (behalve groenten) en suikers eten.

Ik zou oppassen met weer 'normaal' gaan eten na die 2 weken, maar dat je weet je zelf denk ik ook wel. Succes nog, ik hoop dat het werkt voor je
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 12:33
Verwijderd
Bepaalde Montignac-recepten, je mag daarbij namelijk geen vetten en koolhydraten combineren, dus je hebt 'vet-maaltijden' en koolhudraat-maaltijden. Maar hij neemt het niet zo nauw, dus als je echt geen grammetje mag binnenkrijgen moet je t niet doen. Verder denk ik ook niet dat het gezond is om alleen maar vet te eten dus eigenlijk post ik voor niks
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 18:05
Erbenda
Erbenda is offline
Ik heb dat ongeveer 2 maanden geleden gedaan. Maar ik moest geloof ik veel groente eten (vooral groene ofzo). Verder zat volgens mij mijn dieet dan anders in elkaar hoor... Ik mocht dan bijv. maar 1000-1200 cal. per dag ofzo...

Laatst gewijzigd op 14-08-2004 om 18:07.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 11:29
ginnut
ginnut is offline
ik mag in dit dieet dus maar aleen groente en fruit en opkikkertjes... geen bananen en druiven en geen peulvruchten.

dit moet je een week volhouden, de tweede week bouw je j normale eetgedrag al weer een beetje op, door wel af en toe koohydraten te eten, dus het is niet zo'n dieet waar je in een keer meer stopt het dieet zelf bouwt zich zelf ook al af..

maar ik zit nog in mijn fruit week ls ik op lowlands ben, weet iemand of je daar fruit kan kopen (niet uit blik)

(ben trouwens vanaf donderdag al 2 kilo kwijt )
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten