Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En volgens mij heeft ie nog wat bedreigingen op z'n kerfstok, bijvoorbeeld aan IT (Abruptum/Ophthalamia) www.dissection.nu Die kerel hangt 1 of ander vaag satanisch gedoe namens MLO aan. Schijnt best streng te zijn aangezien degene die zou komen drummen, Faust (ex-Emperor), ook geen lieverdje (ook veroordeeld voor moord) zijn ideeën te geflipt vond.
||
Citaat:
|
What is the MLO all about and what is the connection to DISSECTION?
"The Misanthropic Luciferian Order, is as the name suggests a "Luciferian" (Lucifer meaning "Bringer of Light") Order, which indicates the search for forbidden and hidden spiritual illumination and wisdom ![]() totale gekte
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar zoiets als dat MLO waar die gast eht over heeft, dat is toch te ziekelijk voor woorden? Of dat ie een homo heeft vermoord gewoon omdat het een homo was. Als een rapper een andere rapper doodschiet, dan is dat meestal omdat de een wat over de moeder van de ander heeft gezegd, een redelijk argument dus ( ![]() Maarja, van mij mag ie hoor. Kan er opzich wel om lachen. Zolang ie er niemand mee kwaad doet boeit het me niet zoveel. Hoewel ik het wel erg jammer vind dat die gast alweer vrij komt terwijl hij toch gewoon even voor de lol ene homo heeft vermoord. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
lees de rest van het topic. Jij weet er vast meer van af dan ik.
||
![]() |
Citaat:
|
|