Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2004, 18:42
*RooSs*
*RooSs* is offline
Nouja, zie titel.

Je ex is een eikel..heeft je vanalles geflikt..maar mensen om je (hem) heen zien alleen maar zijn (neppe) buitenkant en denken dat jij de foute bent zeg maar...
Jouw familie en mensen die er dichtbij waren, weten wel beter, maar toch....

Op dit moment ( ik sprak net iemand die hem kent )zou ik het liefste tegen zijn vrienden en iedereen de waarheid over hem willen vertellen, zodat ze hem eens van een ander punt bekijken.Hoe hij dus werkelijk is en hoe hij dus werkelijk zijn vriendin heeft behandeld.

Moet ik dit doen of het maar laten gaan..? Want dan ben jij natuurlijk weer de typische, wraakzuchtige ex...

Wat zou jij doen?

Laatst gewijzigd op 13-08-2004 om 18:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2004, 18:45
Lilything
Lilything is offline
Ja je krijgt meteen zo'n idee dat je video-opnamen wilt gaan maken?

maja......beste is laten rusten
Oud 13-08-2004, 18:50
Dís
Dís is offline
op dezelfde manier trug behandelen.zal ie et nimeer doen .
Oud 13-08-2004, 18:57
Tiño
Tiño is offline
weet je zeker dat je zelf helemaal geen blaam treft voor dat wat gebeurd is? want als zij hem als een correcte jongen kennen is ie dat misschien ook wel gewoon,meisjes doen soms rare dingen met jongens...
Oud 13-08-2004, 19:04
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Tiño schreef op 13-08-2004 @ 19:57 :
weet je zeker dat je zelf helemaal geen blaam treft voor dat wat gebeurd is? want als zij hem als een correcte jongen kennen is ie dat misschien ook wel gewoon,meisjes doen soms rare dingen met jongens...
Ik denk toch echt niet dat je zomaar ff het idee krijgt dat iemand je niet juist behandeld. Als je vriend iets doet wat je niet leuk vind ga je bijv. niet meteen het uitmaken als het misschien niks voorstelt. Daar denk je echt wel even over na als je van hem houd(hield).
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 19:17
*RooSs*
*RooSs* is offline
Citaat:
Tiño schreef op 13-08-2004 @ 19:57 :
Geef de dames maar de schuld
Maar nee, hier kon ik toch echt niets aan doen..
En niet iedereen ziet hem als een correcte jongen..alleen bijv. zijn vrienden waarbij ie zich heilig gedraagt en waar ie zijn ware aard niet laat zien...
Bij mijn ouders wassie eerst ook het heilige boontje, maar ondertussen....
Je kent ook wel van die jongens denk ik die zich anders voordoen dan dat ze werkelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 19:35
Maarten
Maarten is offline
Hmm, ik zou alleen wat zeggen als het nut zou hebben als ik nog meer bagger over me heen zou rkijgen zou ik het laten..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 20:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ach ja, tis je ex en stel dat jullie sowieso al geen goede vrienden waren, maak je het alleen maar erger door nare dingen over hem te gaan vertellen. Uiteraard is dat dan wel de waarheid, maar mensen zullen, omdat ze eigenlijk alleen goede dingen van hem zien, je amper geloven. Dan maak je het alleen maar erger. Ook als jullie het nog goed met elkaar kunnen vinden. Gewoon laten gaan, misschien ondervinden andere mensen het later wel dat hij toch niet zo is als dat hoe ze hem eerst zagen. Heeft dus denk ik geen zin om ze het te zeggen.
Oud 13-08-2004, 20:32
meisje
meisje is offline
Ik vind je inderdaad overkomen als een wraakzuchtige ex. Zijn doen en laten gaan jou niets (meer) aan en afgezien daarvan niemand gelooft je.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 20:41
Verwijderd
Bij mij is het net andersom.. Iedereen vindt hem een eikel, terwijl ik ook de goede kanten van hem in kan en wil zien.
Mij ex laat het maar gaan, en gaat voor de mensen die hem wel waarderen zoals hij is.
Als ik jou was, zou ik er iedereen zelf lekker achter laten komen hou dat ie is, en de eer aan jezelf houden
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 20:45
Verwijderd
Contact verbreken, zorgen dat je niks meer van/over 'm hoort en dus zelf geen last meer van 'm hebt, niks melden. Mensen zullen je niet geloven, je komt alleen maar nooog meer over als de bad guy. Wil je niet.

Na een tijdje gaat die drang om eens flink de waarheid over 'm te vertellen over. En als 'ie echt zo verdorven is komen de mensen om 'm heen er vanzelf wel achter
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 21:08
Angeles
Angeles is offline
Ach, uit is toch uit, ik neem aan dat je eigen vrienden wel gewoon weten wat er is gebeurd? Met zijn vrienden heb je neem ik aan toch niks meer te maken. Ik zou het gewoon laten rusten.

Je kunt toch nooit controle uitoefenen op hoe ze werkelijk over je denken. Je hebt niks met die mensen te maken, dus laat het.

Nogmaals, je eigen vrienden en familie vind ik een ander verhaal.
Oud 13-08-2004, 22:14
Daevrem
Daevrem is offline
Zo gaat het bijna altijd.
Oud 13-08-2004, 23:30
Verwijderd
Je bent de typische, wraakzuchtige ex.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 21:23
annetjuh
annetjuh is offline
lekker laten rusten.
en zo snel mogelijk een ander vinden. om alleen al te laten zien dat je best zonder die sukkel kan!
Oud 15-08-2004, 08:30
someone17
someone17 is offline
Jij ziet die jongen nu als verkeerd, maar ik denk dat dat helemaal wel mee valt. In de normale omgang is hij dus leuk. Iedereen vindt hem leuk. Maar hij heeft jou iets geflikt wat je niet leuk vind. Dat is dus typisch iets voor jongens. En wat of je nu ook zegt hij zal er toch niks omgeven. Over een tijdje vergeef jij hem en vind je hem weer leuk.. hij geeft er nl toch niks om. (ik spreek uit ervaring ) En ik denk dat de jongen helemaal niet zo verkeerd is, maar dat het gewoon een echte jongen is. (jongens doen dit soort dingen) ik zal het hem niet te lang kwalijk nemen. Want een jongen heeft daar niet zo snel spijt van.. die denkt daar nl niet eens aan. Of hij moet helemaal stapel gek op je zijn.
Oud 15-08-2004, 09:45
Unexplained
Unexplained is offline
Weg laten rotten, niets aan doen.
Tenzij je het leuk vindt om nog meer als de boeman* gezien te worden.

*m/v
Oud 15-08-2004, 09:48
Verwijderd
Klinkt in mate wel bekend.
Dat gedrag wordt natuurlijk verborgen gezien hij er nog anderen mee moet 'versieren'.
Zodra de tijd daar is komen die trekjes boven en is zij ook de dupe.
Lekker laten gaan, komen ze vanzelf wel achter.
Wat scheelt jou het? Is het een kick als je het wel vertelt?
Wraakzuchtige ex; nee. Bemoeial/niet meer jou zaken; ja.
Neem afstand, anders vergeet je 'm nooit meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten