Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb best wat andere merk fans erop gehad maar te koelde niet beter en maakte ook niet minder lawaai... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor assembleurs als Dell zijn ze gewoon nog van de tray te krijgen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zijn er dus vast ook wel winkels die ze toch zo verkopen.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Groothandel -> PC Winkel (geen keten) Hoe komt AMD erachter waar die PC winkel dat spul koopt? (maw, niet). Verder heeft AMD echt geen tijd (en zin) om alle winkels over de hele wereld te gaan controleren op dit soort dingen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe ze dat weten? De muren hebben oren en zulke bedrijven zijn machtig en invloedrijk. En er is altijd wel iemand die uit de school klapt. Er zal vast wel eens een invididueel hobbyzaakje zijn dat nog tray CPU's verkoopt, maar zodra het op grotere schaal gebeurt komt men daar echt wel achter. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Realiteit is moeilijk te ontkennen.. Overigens stond in de computertotaal (gisteren binnen gekomen) dat trays voor winkels gewoon beschikbaar b,ijven voor assemblage en dat dat dan ook betekend dat ze gewoon te koop blijven... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tray is veel goedkoper, scheelt 15 tot 20 euro. Daarnaast kun je bij Tray je eigen koeler uitzoeken. En voor 15 euro heb je een uitstekende Arctic Silencer 64 of Arctic Copper Silent 2 Pro TC Rev. 2, beide supergoede koelers voor K8 en K7 processors respectievelijk. Daar kan die boxed koeler niet tegenop, die kost 4 euro ofzo. Wat mij betreft altijd Tray dus. Een processor komt ook niet in combinatie met moederbord, je kiest je eigen processor, eigen koeler, eigen moederbord, etc. Ik denk dat AMD een verkeerde beslissing zou maken als ze tray processors uit het verkoopcircuit willen halen. Dat ze de verkoop aan eind-klanten in winkels aan banden willen leggen vind ik geen slecht idee. Veel mensen die in de winkel een processor kopen hebben of weinig ervaring of weinig kennis om zo'n ding veilig te assembleren. Dan is het beter om boxed te kopen.
||
Citaat:
![]() heb jij een bedrijf ofzo?? want hoe ga je in godsnaam anders aan die tray's komen als ze niet meer verkocht worden..... Ik vindt de kwaliteit van de standaard koelers momenteel behoorlijk van nivo zowel die van intel als die van amd. En aangezien een behoorlijk aantal mensen echt geen idee hebben van wat ze nu net eigelijk hebben gekocht ( zie ander topic ) en die dingen met regelmaat verkeerd plaatsen of hun mobo omzeep helpen bij het plaatsen van een koeler. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
niet alle schade die veroorzaakt door verkeerde assemblage is zichtbaar, en dus moeten die bedrijven garantie claim's accepteren die eigelijk eigen schuld dikke bult zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Die arctic silencer64 is trouwens technisch gezien een onwijs lelijk ding, gebruik dan die standaard koeler maar.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |