Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2002, 07:59
Gwen.
Gwen. is offline
Ik vind het heel kut om 'n topic hierover te openen maar zolangzamerhand word ik er gek van. Ik heb geen strakke rug (ben voor de rest ook niet superslank ofzo) , nee ik heb vet op m'n rug. Niet ladingen vet maar wel genoeg om irritant te zijn met bh's en dergelijke, want in een strak shirtje zie je mun bh in mun rug snijden. Ik heb d'r geen fysieke last van maar ik vind het gewoon gruwelijk lelijk en draag nu altijd spaghetishirtjes over mun bh onder strakke shirtjes zodat je het niet zo erg ziet. Weet iemand hoe je ervan af kan komen? Weet iemand oefeningen o.i.d? Kijk, dat afvallen waarschijnlijk helpt lijkt me vrij logisch dus die tip hoef ik niet, daar ben ik al jaren aan aan het werken trouwens. Maar misschien weet iemand gewoon een gruwelijk goede oefening zodat ik het weg kan trainen.
Oud 15-05-2002, 08:42
lakyie
lakyie is offline
chronisch afvallen is niet gezond toch? Op de fitness hebben we een machine waarbij je gewichten naar beneden moet trekken. Hierbij train je ook heel erg de spieren in je rug. (ik moet me de laatste tijd helemaal schrap zetten om ervoor te zorgen dat die gewichten omlaag gaan en ik niet omhoog ) Zoiets moetje doen denk ik...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 12:49
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Jah, dat vind ik nou ook altijd zo irri! Maar volgens mij heeft iedereen dat wel hoor... mn meer aan de zijkant waar je bh zit iig... Maar ik ben ook wel benieuwd ja naar leuke oefeningetjes (zonder fitnessapparaten, want die heb k nie.....), zal wel ns ff wat gaan zoeken op inet
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 17:56
Verwijderd
Citaat:
lakyie schreef:
Op de fitness hebben we een machine waarbij je gewichten naar beneden moet trekken. Hierbij train je ook heel erg de spieren in je rug.
dit is onegveer hetzelfde als jezelf optrekken... aan een rekstok oid
misschien heb je een schommel in de tuin

try it...

maar spieren trainen wil dus niet zeggen dat je je vet ermee krijtraakt....
Als je gewoon minder eet 'tussendoor' enz enz blabla standaardgelul dan kom je ook een heel eind denk ik..

Toeter!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 16:51
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
meisje,

Ik vind dat er echt supersexy uitzien als je bh bandje een beetje insnijdt. Ik vind het ook supermooi als je bv een strakke broek aan hebt die een beetje snijdt.

Gewoon niks om geven en zeker geen spieren gaan kweken!

Regels voor berichten