Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
kicke. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik haat echt alle meiden hier op het forum, ze kunnen nooit eens lezen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() bespeur ik hier enige haat ten opzichte van andere forummers? of gewoon een grondige ergernis aan alles wat leeft op deze aardbodem.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"Bankhangen met zijn ouders, neuken" of "Bankhangen, met zijn ouders neuken" ![]()
Laatst gewijzigd op 18-08-2004 om 23:24. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
goed punt moet ik zeggen want valt mij egt op dat heel veel mensen met 24/7 met hun ouders zitten opgescheept die nooit es een keertje ophoepelen, mijn moeder is ongeveer 2 weekenden per maand weg en af en toe een week en af en toe is ze gewoon pleite, en relaxte werktijden natuurlijk zodat ik heel vaak home alone ben maar eigenlijk kun je met dit topic beter vragen wat mensen niet doen of wat alleen toevoegen want je ziet dus echt honderd keer ut zelfde. naja, tis natuurlijk ook allemaal ut zelfde ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
wie jij bent. Gabrielle-mn | 2 | 30-08-2015 22:16 | |
Psychologie |
Jongeren en de invloed van de media.... vertel je verhaal! applelicious88 | 2 | 25-02-2008 20:20 | |
Games |
Invloed van de media op jongeren.... vertel je verhaal!! applelicious88 | 2 | 25-02-2008 16:30 | |
Liefde & Relatie |
Wat doe jij om je relatie in stand te houden? DreamQueen | 44 | 04-08-2004 20:01 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan, wat zou jij doen? stepje2 | 23 | 22-10-2002 18:36 | |
Liefde & Relatie |
hoe ga jij om met mensen na bepaalde gebeurtenissen gary | 21 | 22-08-2002 17:04 |