Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2004, 20:00
Mr. Maikey
Mr. Maikey is offline
Eey mensen..
Sinds 2 dagen ben ik aan het prutsen met Active Desktop maar er lukt mij steeds iets niet. Met ene NooB Faq kom ik er een beetje uit, dus ben al heel veel rond aan het snuffelen..!!
Mij probleem is dus als ik msn.html gebruik van deze post
http://gathering.tweakers.net/forum/...ges/420169/0//
dan zie ik dus wel dat ik kan aanmelden, en ik zie offline en online staan....Maar als ik erop klik dan meld Msn dus onderin mijn balk aan maar er gebeurt niets in Active Dektop!! Ik zie veel screenshots van mensen waarbij Msn ook echt op je scherm te zien is..!!

Kortom..Als ik dus op AD op aanmelden druk komt dat niet daar te staan maar meld het gewoon onder in mijn blak aan!!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik heb dus veel posts doorgelezen maar die zijn dus echt onderhand antiek 8) ...Dank u!! _/-\o_
Oud 07-01-2004, 20:53
Verwijderd
Je moet wel iest meer hebebn dan alleen msn.htmml
ook wat plaatje sen een vb file..
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 22:34
Mr. Maikey
Mr. Maikey is offline
Jah deze Files heb ik iets van mc.vbs zoiets was het....!!
Ik heb het zeg maar kant en klaar gekregen zoals op die ene site stond..!! Alleen bij het gebruiken van die msn.html krijg ik dus wel een vierkant met daarin

-/+Online
Sign in to MSN Messenger
-/+Offline

Dan doe ik dus op Sign in drukken, dan start alleen msn op, onder in mijn taakbalk en dan gebeurt er niets met dat vierkantje meer....Normaal gesproken (zoals ik zag op screenies van andere) zie je zogenaamd je Msn in je Active Desktop....Maar bij mij verandert er niets aan die Offline en Online, er komt dus niets verder bij..!! Mijn contactpersonen zouden er in te horen komen..!!

Ik vind dit allemaal best moeilijk, ik moet hier nog echt veel van leren en moet dus veel met andermand hulp doen, bijvoorbeeld HTML van andere op forums zoeken enzo....Ik heb dus wel een begin maar kom niet verder.....!!

Misschien is er iemand hier op het forum die ook wel eens gebruik maakt van Active Desktop en kan mij toevoegen op Msn..!!
Dank u!!
Oud 07-01-2004, 23:26
miro
miro is offline
Mijn vriend heeft die Active Desktop gemaakt.

Even een antwoordje van hem:

Dat MSN ding werkt alleen met Messenger 4.7. Dus niet met 5.0 en ook niet met MSN Messenger 6.x etc.

Ik geloof ook dat er bepaalde 'nieuwe' versies van 4.7 zijn die een soort beveiliging hebben waardoor de namen niet verschijnen. Zoek op www.oldversion.com ff een oude MSN als je per se je namenlijstje wil zien op je desktop

edit:

Dit verhaaltje gaaat dus op bij gebruik van de originele msn.html die bij AD zit. Er is geen mogelijkheid om met nieuwere MSN's je contacts te zien met AD, helaas.

Laatst gewijzigd op 07-01-2004 om 23:28.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 09:06
Mr. Maikey
Mr. Maikey is offline
Oke, dank jullie wel..!!
Ik zou het strax proberen als ik thuis kom, ik heb echt heel lang zitten klooien en blablabla..!! Maar jah als er dus mensen zijn die hier best wel wat van weten dan zou ik graag hun mail weten of zo zodat ik zo nu en dan iets kan vragen....Oke klinkt erg lui heh maar ik heb dan ook zoveel tijd gestoken in dingen die me gewoon bijna niet lukken haha..!! Ag jah we kunnen ook deze onderwerp aanhoudne en hier vragen posten..!!
Ag jah ik kijk straks of het werkt....Doeg!!
Oud 08-01-2004, 15:34
Mr. Maikey
Mr. Maikey is offline
Eeey, hier ben ik weer..!!
Ik heb het dus met MSN 4.7 geprobeerd en daar lukte het hoogstwaarschijnlijk wel mee want ik zag wel iets gebeuren in het vlakkie op AD..!! Maar als ik dus wil aanmelden dan geeft ie dat er een nieuwe versie uit is en die moet ik installe anders mag ik nie aanmelde, dus het komt er dus op neer dat ik 4.7 niet kan gebruiken..!!
Ik heb wel screenies gezien van mensen die dus wel een hogere MSN op hun beeldscher hebben, of in ieder geval transparant..!!
Maar jah is er een ander msn.html etc voor of zo??...!!
Ag jah nog een ding heh, hoe krijgen mensen corneramp vast in hun active desktop, of moeten ze die gewoon opstarten (winamp gewoon opstarten en in de hoek zetten of zo)..!!
Dank u..
Oud 17-08-2004, 14:27
bezorghoer
bezorghoer is offline
Zou iemand Active Desktop even online kunnen zetten? (de zip ofzo?) want al de dl lokaties doen het niet!
Oud 17-08-2004, 15:06
Verwijderd
Citaat:
bezorghoer schreef op 17-08-2004 @ 15:27 :
Zou iemand Active Desktop even online kunnen zetten? (de zip ofzo?) want al de dl lokaties doen het niet!
Niet een idee om de maker ervan te emailen ipv een 8 maanden oude topic te uppen?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 21:40
bezorghoer
bezorghoer is offline
Moet kunnen 'k probeer het wel ff
Reageren

Regels voor berichten