![]() |
|
![]() |
Eey mensen..
Sinds 2 dagen ben ik aan het prutsen met Active Desktop maar er lukt mij steeds iets niet. Met ene NooB Faq kom ik er een beetje uit, dus ben al heel veel rond aan het snuffelen..!! Mij probleem is dus als ik msn.html gebruik van deze post http://gathering.tweakers.net/forum/...ges/420169/0// dan zie ik dus wel dat ik kan aanmelden, en ik zie offline en online staan....Maar als ik erop klik dan meld Msn dus onderin mijn balk aan maar er gebeurt niets in Active Dektop!! Ik zie veel screenshots van mensen waarbij Msn ook echt op je scherm te zien is..!! Kortom..Als ik dus op AD op aanmelden druk komt dat niet daar te staan maar meld het gewoon onder in mijn blak aan!! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik heb dus veel posts doorgelezen maar die zijn dus echt onderhand antiek 8) ...Dank u!! _/-\o_
|
![]() |
|
Mijn vriend heeft die Active Desktop gemaakt.
Even een antwoordje van hem: Dat MSN ding werkt alleen met Messenger 4.7. Dus niet met 5.0 en ook niet met MSN Messenger 6.x etc. Ik geloof ook dat er bepaalde 'nieuwe' versies van 4.7 zijn die een soort beveiliging hebben waardoor de namen niet verschijnen. Zoek op www.oldversion.com ff een oude MSN als je per se je namenlijstje wil zien op je desktop ![]() edit: Dit verhaaltje gaaat dus op bij gebruik van de originele msn.html die bij AD zit. Er is geen mogelijkheid om met nieuwere MSN's je contacts te zien met AD, helaas. Laatst gewijzigd op 07-01-2004 om 23:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
dé desktop showroom ©ha0$ | 323 | 17-05-2004 15:02 | |
Software & Hardware |
[active desktop] deze computer zozze | 16 | 27-10-2003 17:27 | |
Software & Hardware |
Active Desktop: Programs ©ha0$ | 4 | 31-07-2003 01:06 | |
Software & Hardware |
[WinXP] Active Desktop problemen dafelix | 8 | 24-04-2003 19:08 | |
Software & Hardware |
[active desktop] Inloggen op hotmail?? JJzD | 1 | 24-11-2002 08:43 | |
Software & Hardware |
[win98Se] Active desktop + Tweakers.net tracker ... Verwijderd | 3 | 31-07-2002 18:14 |