Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2004, 13:03
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
nu even niet op de leeftijd letten a.u.b en denken van "zucht weer zo`n domme doos van 15" (ben trouwens met 3 week ofzo 16)

maar goed,

tot nu toe rook ik, drink ik, en blow ik heel af en toe, heel af en toe,( t is nu alweer een paar maanden geleden gewoon!) want mijn vriendinnen moeten er niks van hebben eigenlijk. maar ik? ik ben gewoon Zo nieuwsgierig naar allerlei drugs, dat is al zo lang zo, is dat vreemd? lees ik bijvoorbeeld een boek erover, dan krijg ik gewoon kriebels in mijn buik omdat ik graag zoiets zou willen proberen.

nu ben ik 15, en is naar n coffeeshop gaan dus geen optie, krijg t dus niet mee, bovendien is die hier n eindje uit de buurt.
maar nu las ik op internet iets over dxm, is dat niet gevaarlijk om te gebruiken? want toen ik het las leek het mij echt fijn, maar hoeveel van die pilletjes (hoestcapsules whatever) zou ik dan moeten nemen denken jullie er van uitgaand dat ik niet drugs-ervaren ben zeg maar?

nou alvast bedankt!
Oud 12-08-2004, 13:08
Bleater
Bleater is offline
Je kan beter met blowen beginnen. Een dxm trip is zowiezo een stuk heftiger, als een blowtje roken. En als je het thc gevoel doorgrond hebt en weet hoe je je gaat voelen, dan zou ik evt pas beginnen met andere druqs. Zo moeilijk is het toch ook weer niet om aan wiet te komen? Vind een dealer of vraag het aan een oudere broer of zus, evt kan je paspoort vervalsen. genoeg ideeen
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 13:09
Risce
Risce is offline
Het is helemaal niet slecht om dingen mee te willen maken, zoals bv. ervaringen met drugs. Ik moedig dat zelfs aan persoonlijk.

DXM daar zijn andere experts over (die ongetwijfeld deze link posten: www.erowid.com), ik weet er niks van.

Ik wens je veel succes met je toekomstige tripervaringen.
Oud 12-08-2004, 13:20
Verwijderd
dat nieuwsgierig zijn naar drugs had ik ook en is alleen maar goed. Het probleem daarbij is dat je vrienden enzo er waarschijnlijk anders over denken. Dat was bij mij ten minste zo. Maar daar moet je je niks van aantrekken
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 13:23
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
je moet andere virenden zoeken die ook drugs willen gebruiken

whahaha
nee grapje...

tis niet vreemd om dingen te willen proberen...
lees alleen altijd veel over de effecten etc. als je bv halucinogene drugs wilt gebruiken. is altijd handig om er wat over te weten. en verder en tjah als je vrienden t neit zien zitten hmm... misschien is het dan goed om het langzaam op te bouwen, er is vast wel één vriend/vriendin waarmee je kan blowen ofzo, en dan ga je het gewoon steeds vaker doen met die gene en dan...

jezus...

laat ook maar
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 13:26
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
@bleater:

ik blow al zei ik in mijn post, vorig jaar regelmatig, dit jaar maar 6 keer ofzo omdat mijn vrienden "erop tegen zijn"
en voor mij is het vrij moeilijk om aan wiet te komen ja.

@risc&EZblade:

nou blij dat jullie t niet "dom" vinden dat ik er zo nieuwsgierig naar ben

oja, ik ben wat informatie over dxm aan t lezen:

-DXM zou nooit moeten worden gebruikt als je lever of nier problemen hebt.

ik heb een nierafwijking eerder 3x aan geopereerd (8jaar gelede ofzo) , nu geen last meer van, moet enkel alleen nog voor controle heen. dus mag ik het nu wel of niet gebruiken?
Oud 12-08-2004, 13:27
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 12-08-2004 @ 14:23 :
je moet andere virenden zoeken die ook drugs willen gebruiken

whahaha
nee grapje...

tis niet vreemd om dingen te willen proberen...
lees alleen altijd veel over de effecten etc. als je bv halucinogene drugs wilt gebruiken. is altijd handig om er wat over te weten. en verder en tjah als je vrienden t neit zien zitten hmm... misschien is het dan goed om het langzaam op te bouwen, er is vast wel één vriend/vriendin waarmee je kan blowen ofzo, en dan ga je het gewoon steeds vaker doen met die gene en dan...

jezus...

laat ook maar
hahahahaha, nee toevallig wil ik mijn vrienden niet kwijt, ben er al jaaaren mee bevriend, ik kan het ze niet kwalijk nemen, maar ik ga straks naar een andere school, dus wie weet?
Oud 12-08-2004, 13:29
Footprint
Footprint is offline
vraag het aan je dokter
Oud 12-08-2004, 13:30
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 12-08-2004 @ 14:26 :

nou blij dat jullie t niet "dom" vinden dat ik er zo nieuwsgierig naar ben
hoho, wacht eens even. Ik ben er ook nog. Zo makkelijk kom jer niet vanaf...

wat dom van je
Oud 12-08-2004, 13:35
Faery
Faery is offline
sjoerd
Oud 12-08-2004, 13:45
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
birthmark schreef op 12-08-2004 @ 14:30 :
hoho, wacht eens even. Ik ben er ook nog. Zo makkelijk kom jer niet vanaf...

wat dom van je
Oud 12-08-2004, 13:46
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
Footprint schreef op 12-08-2004 @ 14:29 :
vraag het aan je dokter
dokter mag ik dxm innemen?

Oud 12-08-2004, 13:59
Verwijderd
ik zou het risico niet nemen ookal is die klein of ja ik denk dat je dat zelf het beste weet
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 14:33
zeehond23
zeehond23 is offline
waarom dxm? Kutspul man, pcp!!!

maar ff serieus. Het is niet beter of slechter als je een drang hebt naar het ontdekken van drugs. Je moet echter wel opletten dat je nieuwschierigheid niet doorslaat, en dat gaat al best snel.
Vrienden komen en vrienden gaan, als jij naar een andere school gaat zal het contact steeds minder zijn, en uiteindelijk vervagen. Maar zoals ik al zei, ze komen ook. En een drugsgebruiker heeft al snel een vriendenkring van gebruikers en niet gebruikers om zich heen. En op zo´n moment wordt het moeilijk om van drugs af te gaan blijven (PURE PEER PRESSURE! ). Hmmz, eigenlijk vergeten wat de boodschap was...

nah, nm
Oud 12-08-2004, 14:36
Risce
Risce is offline
Ik zou het ook niet doen, gewoon andere drugs gebruiken waarbij het wel mag. DXM is dat nou zo vet?

Zeehond blaat wijze woorden trouwens (wat is er opeens gebeurd?!)

En waarom spelt iedereen mijn naam altijd verkeerd?!
Oud 12-08-2004, 14:52
Blenderhead
Blenderhead is offline
Is dat DXM een beetje leuk met z'n tweeen?
Zoja, dan heb ik zaterdag wat te doen
Oud 12-08-2004, 14:58
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
@riscE..haha, sorriej!

en of dxm nou zo vet is? tja ik weet het niet, in ieder geval makkelijk om aan te komen hahaha, maar ik denk niet dat ik het doe, stel dat ik het niet kan nemen met mn nieren, heb ik wel mooi een probleem.

en@zeehond

nou, we zitten nu ook al allemaal op n andere school hoor al 2 jaar lang, en nog zien we mekaar bijna dagelijks...sowieso elke week...dus, maar ik bedoelde ermee, dat ik er dan vrienden, "bij krijg" you know

mja, ooit, ach ooit, ben ik oud genoeg om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen

*dramatische zucht*
Oud 12-08-2004, 15:00
Blenderhead
Blenderhead is offline
dat vroeg ik niet...
Oud 12-08-2004, 15:18
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
birthmark schreef op 12-08-2004 @ 16:00 :
dat vroeg ik niet...
euh.... wat vroeg je dan?
Oud 12-08-2004, 15:18
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
ooo, of het leuk is met zn 2-en

weet ik niet?

ik heb t nog nooit gehad ja...
Oud 12-08-2004, 15:25
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 12-08-2004 @ 16:18 :
ooo, of het leuk is met zn 2-en

weet ik niet?

ik heb t nog nooit gehad ja...
zeg dan niets....
Oud 12-08-2004, 15:43
Verwijderd
Ik zou eerst ff meer ervaring krijgen met blowen en veel informatie inwinnen over allerlei soorten drugs. Dan pas besluiten wat je nog wilt uit proberen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 15:47
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
birthmark schreef op 12-08-2004 @ 16:25 :
zeg dan niets....
tgg, jij zegt Dat vroeg ik niet, ik denk nou hij wil een antwoord...DoH..

en @ oma, ja ik denk wel dat je gelijk hebt, en ik heb best wel al veel gelezen over drugs enzo, maar t is ook allemaal zo ingewikkeld, naast de "gewone" soft&harddrugs, zijn dr ook nog allemaal ingewikkelde ietsjes haha
Oud 12-08-2004, 16:00
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Risce schreef op 12-08-2004 @ 15:36 :
Zeehond blaat wijze woorden trouwens (wat is er opeens gebeurd?!)
pff, ben altijd al wijs geweest, alleen kwam ik er nooit voor uit
Oud 12-08-2004, 16:12
Bleater
Bleater is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 12-08-2004 @ 14:26 :
@bleater:

ik blow al zei ik in mijn post, vorig jaar regelmatig, dit jaar maar 6 keer ofzo omdat mijn vrienden "erop tegen zijn"
en voor mij is het vrij moeilijk om aan wiet te komen ja.

excuse. Met m'n wazige hoofd niet goed gelezen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2004, 16:13
baldadigheid
baldadigheid is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 12-08-2004 @ 17:00 :
pff, ben altijd al wijs geweest, alleen kwam ik er nooit voor uit
Hoe reageerde je omgeving?
Oud 12-08-2004, 16:22
Risce
Risce is offline
Oud 12-08-2004, 16:22
Footprint
Footprint is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 12-08-2004 @ 14:46 :
dokter mag ik dxm innemen?

forum mag ik dxm innemen?

Oud 12-08-2004, 16:29
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline

sorry, je hebt gelijk
Oud 12-08-2004, 16:42
Radium
Radium is offline
Ik vind het heel goed om nieuwsgierg te zijn naar het onbekende. Zo zou iedereen moeten denken, i.p.v. opgesloten blijven in je eigen veilige wereldje, want daar schiet je niets mee op.

Maar een waarschuwing is natuurlijk wel op z'n plaats: begin pas aan een bepaalde drug als je er veel over gelezen hebt en je echt het gevoel hebt dat je er klaar voor bent
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 17:11
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
Radium schreef op 12-08-2004 @ 17:42 :
Ik vind het heel goed om nieuwsgierg te zijn naar het onbekende. Zo zou iedereen moeten denken, i.p.v. opgesloten blijven in je eigen veilige wereldje, want daar schiet je niets mee op.

Maar een waarschuwing is natuurlijk wel op z'n plaats: begin pas aan een bepaalde drug als je er veel over gelezen hebt en je echt het gevoel hebt dat je er klaar voor bent
totally agree
Oud 12-08-2004, 18:44
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
baldadigheid schreef op 12-08-2004 @ 17:13 :
Hoe reageerde je omgeving?
ze wisten het allemaal al, alleen dacht ik van niet Maar het was voor ons allemaal een opluchting om er gewoon open over te kunnen praten
Oud 12-08-2004, 18:48
Footprint
Footprint is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 12-08-2004 @ 17:29 :

sorry, je hebt gelijk
kan geen kwaad om wat extra info te vragen over die nierklachten ed
Oud 12-08-2004, 19:09
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
Footprint schreef op 12-08-2004 @ 19:48 :
kan geen kwaad om wat extra info te vragen over die nierklachten ed
nee dat is zo, als ik binnekort weer heen moet zal ik wel eens even vragen.
Oud 12-08-2004, 20:59
Wammus
Wammus is offline
Met nieuwschierigheid is niets mis. Heeft volgens mij iedereen wel ook al geven sommige het niet toe. En volgens mij is er ook niet veel mis met dingen proberen. Maar als je idd ernstige klachten kan krijgen door een keer een pakie hoestcapsules naar binnen te tikken dan zou ik het niet doen, dan maar droge hoest .

Nee maar ff serieus. Er zijn volgens mij ook genoeg andere dingen te vinden die niet schadelijker zijn dan normaal. (Zegmaar zoals die capsules en je lever/nieren) waar je ook van gaat trippen. Gewoon zoeken dan vind je vanzelf wel wat. En zo moeilijk is het toch idd niet om aan wiet te komen?
Oud 13-08-2004, 12:01
apekop123
apekop123 is offline
DxM eergister nog gedaan.

Het is wel lache, ik had 1/2 potje Dampo voor droge hoest. Was niet echt genoeg om te trippen, voelde me meer 'stoned'.

Trouwens na 1/2 fles wijn sloeg het ineens weer in , ik zou gewoon rustig beginnen. Ik zou het trouwens niet te vaak doen. Volgens mij is het niet zo goed voor je hersens.

Ik zou naar de smartshop gaan een salvia halen (en een pijpje) Kun je meerdere keren van trippen, je kunt makkelijk met weinig beginnen. De trip duurt ook niet zo lang (15 min ofzow) En als je wilt kun je heel ver gaan.

Laatst gewijzigd op 13-08-2004 om 12:09.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 17:51
M@ster Joint
M@ster Joint is offline
gebrui kde zoek functie heb hier al een goed adres gepost met alle info enne je moet als je ana iwet of iets wil komen gewoon in aanraking zien te komen met andere blowende mensen bij jou op school ofzo dan is t zo geregeld
Oud 13-08-2004, 18:25
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
Drexz schreef op 13-08-2004 @ 13:01 :
DxM eergister nog gedaan.

Het is wel lache, ik had 1/2 potje Dampo voor droge hoest. Was niet echt genoeg om te trippen, voelde me meer 'stoned'.

Trouwens na 1/2 fles wijn sloeg het ineens weer in , ik zou gewoon rustig beginnen. Ik zou het trouwens niet te vaak doen. Volgens mij is het niet zo goed voor je hersens.

Ik zou naar de smartshop gaan een salvia halen (en een pijpje) Kun je meerdere keren van trippen, je kunt makkelijk met weinig beginnen. De trip duurt ook niet zo lang (15 min ofzow) En als je wilt kun je heel ver gaan.
smartshop, hahaha, t enige wat hier in de buurt is is een of andere klote coffeeshop waar ik toch niks mee krijg.
maar goed, zoals ik zei, straks naar n andere school dus met andere mensen in contact komen he
Oud 13-08-2004, 23:54
JCG
JCG is offline
Citaat:
Drexz schreef op 13-08-2004 @ 13:01 :

Ik had gelezen (geen ervaring) dat salvia nogal heftig kan zijn, lijkt mij persoonlijk niet zo'n lekker middel om mee te beginnen.

Maar ik denk dat het normaal is om nieuwgierig te zijn, DXM zal vast niet gezond voor je zijn maar waarschijnlijk valt je niet meteen dood neer. (misschien als je allergische ben voor een stof in die pillen). Maar DXM lijkt me toch niet zo geweldig, ik dacht dat je een hoop van die hoest pillen weg moest slikken om iets van te merken.
Oud 14-08-2004, 00:03
Verwijderd
salvia is het hardst trippende middel ooit in de natuur gevonden. Het is ongeloofelijk hard, maar het duurt maar kort. Toch zou ik eerst met andere middelen experimenteren waar je van gaat hallucineren
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 02:19
Radium
Radium is offline
Paddo's lijken me het best om mee te beginnen. Moet je wel een Smartshop zoeken DiaNNe, maar als je een beetje rondvraagt zit er vast wel een in de omgeving. Ander moet je gewoon ff de trein pakken naar Amsterdam, doe ik ook altijd, daar hoef je geen 100 meter te lopen of je loopt al een Smartshop binnen
En over leeftijd doen ze ook niet moeilijk btw.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 02:57
Verwijderd
Citaat:
Radium schreef op 14-08-2004 @ 03:19 :

best onverantwoordelijk lijkt me
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 17:45
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
Radium schreef op 14-08-2004 @ 03:19 :
Paddo's lijken me het best om mee te beginnen. Moet je wel een Smartshop zoeken DiaNNe, maar als je een beetje rondvraagt zit er vast wel een in de omgeving. Ander moet je gewoon ff de trein pakken naar Amsterdam, doe ik ook altijd, daar hoef je geen 100 meter te lopen of je loopt al een Smartshop binnen
"gewoon" even met de trein naar amsterdam...haha, tuurlijk, gewoon ff 3 uur in de trein zitten
misschien dat ze dr 1tje in emmen hebben ofzo...
is dr eigenlijk verschil tussen een coffeeshop en smartshop enzoja wat dan? snap dr nix van...
Oud 14-08-2004, 18:09
Verwijderd
coffeeshop verkopen ze hasj en wiet
smartshop verkopen ze paddo's, herbals en allerlei andere vage middeltjes.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 20:03
**DaanBanaan**
**DaanBanaan** is offline
heyhey.....

Als je iets probeert moet je wel zorgen dat je met iemand bent die gewoon clean blijft....want das wel zow makkelijk als je niej meer zow goed in staat bent om thuis te komen als je snapt wat ik bedoel.... kennisje van mij was namelijk ver van de wereld,,,,die zag zelfs kabouters lopen!!jaja vreemde gewaarwording,,,, duzz wil alleen zeggen: pas ermee op en gebruik niks wat te zwaar voor je is!!!! en alles met mate!!!!
Oud 14-08-2004, 20:06
Verwijderd
Citaat:
X~Danielle~X schreef op 14-08-2004 @ 21:03 :
heyhey.....

Als je iets probeert moet je wel zorgen dat je met iemand bent die gewoon clean blijft....want das wel zow makkelijk als je niej meer zow goed in staat bent om thuis te komen als je snapt wat ik bedoel.... kennisje van mij was namelijk ver van de wereld,,,,die zag zelfs kabouters lopen!!jaja vreemde gewaarwording,,,, duzz wil alleen zeggen: pas ermee op en gebruik niks wat te zwaar voor je is!!!! en alles met mate!!!!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 22:33
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 14-08-2004 @ 19:09 :
coffeeshop verkopen ze hasj en wiet
smartshop verkopen ze paddo's, herbals en allerlei andere vage middeltjes.
thanx, zoiets dacht ik al, nou een coffeeshop hebben we hier nog wel, maar n smartshop? nee dus
Oud 15-08-2004, 22:49
Droyd
Droyd is offline
Oppassen met nieuwsgierigheid. Een vriend van me heeft dit ook, al is dit erg verminderd door 2 slechte ervaringen.

Citaat:
"zucht weer zo`n domme doos van 15" (ben trouwens met 3 week ofzo 16)
En toch, waarschijnlijk ben je een domme doos, juist omdat je nog zo jong bent. Hoe jonger je bent, hoe minder goed je situaties kunt inschatten. Ik kijk nu bv neer op de persoon dat ik 3 jaar geleden was...Niet dat ik heel slechte dingen gedaan heb toen, maar ik was amper bezig met mogelijke gevolgen.

Conclusie: Volgens mij ben je oud genoeg, maar ben je te jong vanbinnen als ik je zo hoor...Ik raad het je af.
Oud 16-08-2004, 10:48
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
Droyd schreef op 15-08-2004 @ 23:49 :
Oppassen met nieuwsgierigheid. Een vriend van me heeft dit ook, al is dit erg verminderd door 2 slechte ervaringen.

En toch, waarschijnlijk ben je een domme doos, juist omdat je nog zo jong bent. Hoe jonger je bent, hoe minder goed je situaties kunt inschatten. Ik kijk nu bv neer op de persoon dat ik 3 jaar geleden was...Niet dat ik heel slechte dingen gedaan heb toen, maar ik was amper bezig met mogelijke gevolgen.

Conclusie: Volgens mij ben je oud genoeg, maar ben je te jong vanbinnen als ik je zo hoor...Ik raad het je af.
"oud genoeg, maar jong van binnen als ik je zo hoor"

Oud 16-08-2004, 12:11
Verwijderd
en aangezien zij niet weet hoe ze er over 3 jaar tegen aankijkt is het alleen maar goed dat ze er nu mee bezig is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten