Advertentie | |
|
![]() |
|
veel van wat op emule/edonkey2000 wordt aangeboden wordt gereleasd via sites met clickable links die 't bestand in je queue zetten... vandaar dat 't vaak schoner is...
verder moet je verbinding goed openstaan... anders gaat 't erg traag of niet... als je een firewall heb dien je het zo in te stellen dat de poorten voor emule dus openstaan... deze poorten kan je eventueel in je options wijzigen... mocht je een dicht muurtje hebben... eeeeuhm ik weet niet of 't ook voor emule werkt maar hier staat wat info met betrekking tot edonkey2000 inclusief een connectietester mss kan je daar iets mee... en anders kijk even op de officiele site http://www.emule-project.net/ staat vast wel wat je zoekt
|||
Citaat:
Citaat:
De naam in deze lijst mag ietsjes verschillen, maar als de naam compleet anders is dan weet je dat je een fake binnenkrijgt. En nog één belangrijk ding: Een slotje aub voor deze topic, want dit hoort in [centraal] firesharing
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Win XP] Emule en Windows doen vaag Xenia86 | 1 | 12-04-2005 19:10 | |
Software & Hardware |
[software] Problemen met Emule Lotte | 2 | 28-01-2005 16:13 | |
Software & Hardware |
[Emule] download niet, constant "waiting" status $@nd€r $@l@m@nd€r | 4 | 15-02-2004 14:17 | |
Software & Hardware |
[eMule] Software belast CPU volledig Martin | 20 | 27-01-2004 16:59 | |
Software & Hardware |
eMule met BlackICE dafelix | 5 | 07-05-2003 02:41 | |
Software & Hardware |
[emule]Low Ip? Beyoned | 2 | 23-12-2002 10:10 |