Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2005, 12:46
Blondfun
Blondfun is offline
oke.. dit klinkt onwijs fout, en ik weet dat wraak fout is.. .maar wat hij mij aandoet is zo belachelijk..

hij, mijn ex, doet er alles aan om mij kut te laten voelen:
- zeikt mij af tegen mij en tegenover mn vrienden
- zeikt mn familie in mijn gezicht af
- zegt dat ik geen vrienden heb en dat die mij ook zielig vinden..
- zijn nieuwe vriendin ten opzichte van mij 100000x beter laten lijken en dat ook tegen me zeggen..

ik begrijp hem niet. Ik vraag hem vandaag of die nou gewoon over mij kan doen, en tegen mij kan doen. Maar nee, dat had ik totaal aan mezelf te danken, ik was vreselijk voor hem geweest. En hij moest er zo om lachen dat ik helemaal geen vrienden meer had volgens hem, en dat ik een keertje in mn msn naam heette 'best single ever' nou dat was ook geen compliment.
En toen kwam het volgende: 'ik baal van jou, weet je wat voorn belediging je voor mijn nieuwe vriendin bent (na 2 weken had ie dus een nieuwe)..

ik vind het zo hard.. en me & mn girls willen totale wraak op hem.. want ook zij zijn de dupe ervan..

het idee is dus hem compleet voor lul te zetten bij zijn vrienden.. het klinkt allemaal fout.. maar we zoeken een idee, dat zal werken, waar hij zich kut over zal voelen, wat hij bij ons de afgelopen 3 weken deed.

Iets, waarvan hij nooit hoeft te weten (perse) dat ik het was.. alleen dat hij zich kut zal voelen...

ideeen?
Oud 09-01-2005, 12:52
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
wat een eikel, ik zou die gast gewoon compleet negeren. als hij zo doorgaat heeft hij juist straks geen vrienden en geen vriendin meer! mij lijkt het niet echt leuk als mijn vriend nog de hele tijd tegen zijn ex zou zitten zeiken
Oud 09-01-2005, 13:00
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Inderdaad, wat een eikel !

Wees gewoon blij dat je er vanaf bent !

Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 13:20
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ok, t is een sukkel, dus negeren werkt wel.

Tja, je kan dingen zeggen als:"nou kut voor je, nu zal je heel je leven bij je moeten dragen dat je iets met mij hebt gehad". Maar ja, das ook niet zo'n sterke, net zoals zeggen dat hij te min voor je is en een veel te kleine lul heeft.
Bij dit soort mensen werkt negeren het beste, alles wat je tegen hem zegt boeit hem niet zo en hij zal altijd proberen je harder terug te pakken als hij weet dat hij iets tegen je doet.
Als hij op je afkomt moet je gewoon weglopen.
Oud 09-01-2005, 13:41
Blondfun
Blondfun is offline
jap.. maar hij zou ook nog behoorlijk wat over mij kunnen rondstrooien..

negeren is sowieso mijn regel 1..
hem aankijken met een gezicht van.. goh, en wie was jij ook al weer?

hij kan het krijgen..

maar zn nummer is bijna te vinden op dating-sites
Oud 09-01-2005, 13:42
Sartre
Sartre is offline
hang zijn naaktfoto's op zn school op
Oud 09-01-2005, 14:24
Blondfun
Blondfun is offline
als ik die had ja..
Oud 09-01-2005, 14:28
Multilot
Multilot is offline
dat je daar ooit een relatie mee aan hebt kunnen gaan.

Dit soort jongens verdienen geen wraak, daar sta jij boven (ga ik gemakshalve maar even van uit)

Bedenk ook goed dat je je wraakactie waarschijnlijk even hard terugkrijgt. Woorden kunnen veel harder aankomen.
Oud 09-01-2005, 14:30
zeehond23
zeehond23 is offline
schiet em dood in zijn boot, leg em in een kistje
doe er dan wat water bij dan zwemt ie als een visje
Oud 09-01-2005, 14:33
Blondfun
Blondfun is offline
Citaat:
Multilot schreef op 09-01-2005 @ 15:28 :
dat je daar ooit een relatie mee aan hebt kunnen gaan.

Dit soort jongens verdienen geen wraak, daar sta jij boven (ga ik gemakshalve maar even van uit)

Bedenk ook goed dat je je wraakactie waarschijnlijk even hard terugkrijgt. Woorden kunnen veel harder aankomen.
woorden ja.. maar zodra ik 1 woord zeg wordt het me alweer fataal gemaakt omdat hij niet eens wil luisteren..

wat nu dan!?
Oud 09-01-2005, 14:59
Verwijderd
een flinke mep met de vlakke hand, liefst en plein publique.

that will shut him up.

Laatst gewijzigd op 09-01-2005 om 15:12.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 15:08
JohnDoe
JohnDoe is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 09-01-2005 @ 15:59 :
een flinke met met de vlakke hand, liefst en plein publique.
precies, liefste in een discotheek ofso, loop op hem af, geef m een klap met de vlakke hand tegen ze wang,niks tegen m zeggen , omdraaien en weglopen.(het liefst als er ook veel mensen bij zijn die hem niet zo goed kennen).En hij slaat heus niet terug want dan word ie toch wel uitgejoeld door de andere mensen in de disco, en je moet ook niet vaker dan 1 keer gaan slaan of met de vuist want dan heb je weer kans dat je er uit word gegooid enzo, en dan sta jij ook weer voor lul.Dus gewoon kalm blijven slag met vlakke hand op de wang en omdraaien.

succes!
Oud 09-01-2005, 15:14
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 09-01-2005 @ 15:59 :
een flinke met met de vlakke hand, liefst en plein publique.

that will shut him up.
Jep dat helpt. (ik ben er niet trots op, maar goed effectief was het wel )

En sowieso laat hem maar lekker kletsen, híj is degene die zichzelf belachelijk maakt om zich zo te verlagen.
En je "vrienden" die met zijn verhaaltjes meegaan, zijn zelf niet echt een haar beter.
Ik zou vooral poeslief blijven, dat irriteert meestal nog het beste.

Dus hoofd omhoog en vooral stralend blijven lachen, want je bent immers blij dat je van hem af bent.
(als dat niet zo is, maakt het nog niet uit, want dat hoeft híj natuurlijk niet te weten)
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 15:35
filia dei
filia dei is offline
Ik dacht eigenlijk dat hij er nog niet overheen was dat 't uit is en op die manier zichzelf en zijn omgeving ervan te overtuigen dat hij écht niets meer om je geeft.

Maarjah, 't zal vanzelf wel overwaaien toch? Trouwens jouw vrienden en familie staan aan jouw kant lijkt me en trekken zich gerust niets aan van wat hij zegt. En zelf weet je toch ook wel wat waar is en wat hij alleen maar zegt om je te treiteren lijkt me.

En volgens mij haal je je met wraakacties alleen maar meer ruzie en stokerijen op de hals. Bovendien zegt het ook wat over jouw karakter als je informatie die je in vertrouwen hebt gekregen nu inneens tegen 'm gebruikt ofzo.
Oud 09-01-2005, 15:38
Blondfun
Blondfun is offline
ja... maar ik wil niet informatie over hem en mij gaan vrijgeven.. dat vind ik zelf ook te lullig..

maar Filia Dei, volgens mij is hij wel echt verliefd, hij heet niet voor niets in zn msn Hvj (toen ik dat zag heb ik um er uit gemieterd) of is het juist een uiting die hij wil doen..?

hij negeert mij ook overal, en wat ik vind ook, maar toch heeft hij over me, issie dan klaar met me, of niet!?

ik vat het gewoon niet..
Oud 09-01-2005, 16:10
MB
MB is offline
Waarom is hij boos op je? Is dat enigzins terecht?

Anders geef je hem gewoon een keer een knietje dan houd hij wss wel op
Oud 09-01-2005, 16:11
Sitia
Sitia is offline
Jongens zijn gewoon eikels af en toe.. *net als meisjes overigens *
Ik zou um gewoon laten, het gaat vanzelf wel over.. en om hem nou te gaan slaan, tja, daar word je zelf ook niet vrolijker van lijkt me.

Ik zou het gewoon goed spelen.. *is hiervoor al een keer gezegd* gewoon lachen, vrolijk zijn, en net doen of het je echt geen ene moer interesseert.
Oud 09-01-2005, 17:00
waves
waves is offline
ga met hem meepraten, ben het overal mee eens maar zo ontzettend overdreven dat iedereen weet dat je sarcastisch bent... "Ja natuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk was het allemaal mijn schuld, en ja hoor je nieuwe vriendin past zo ontzettend goed bij je. nee ik snap ook he-le-maal niet wat je met mij moest."

als dat niet werkt: die klap is idd een goed idee... voor een discotheek waar een rij staat of zo...

misschien wil hij je wel jaloers maken... heb jij het uitgemaakt of hij?
Oud 09-01-2005, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Da_mark schreef op 09-01-2005 @ 17:10 :
Waarom is hij boos op je? Is dat enigzins terecht?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 17:29
Myuki
Myuki is offline
hem flink te kakken zetten' should do the trick'
Oud 09-01-2005, 17:54
WolterB
WolterB is offline
Negeer hem. Dat is het beste wat je kunt doen
Oud 09-01-2005, 18:22
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Blondfun schreef op 09-01-2005 @ 13:46 :

het idee is dus hem compleet voor lul te zetten bij zijn vrienden.. het klinkt allemaal fout.. maar we zoeken een idee, dat zal werken, waar hij zich kut over zal voelen, wat hij bij ons de afgelopen 3 weken deed.

Iets, waarvan hij nooit hoeft te weten (perse) dat ik het was.. alleen dat hij zich kut zal voelen...

ideeen?
vooral doen dan weet iedereen dat je net zo triest bezig bent als die ex van je
Oud 09-01-2005, 19:15
Noddy
Noddy is offline
Citaat:
Blondfun schreef op 09-01-2005 @ 13:46 :
ik vind het zo hard.. en me & mn girls willen totale wraak op hem.. want ook zij zijn de dupe ervan..

Hij zegt dat je geen vrienden hebt, maar die heb je dus wel. Bewijs dat hij ongelijk heeft, of negeer hem, zoals anderen al hebben gezegd.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 20:44
willow1
willow1 is offline
misschien wel dom, maar wel grappig http://naam.has-a-small-penis.com

Vul op de plaats waar naam staat de naam van je ex in en stuur de link door naar iedereen
Oud 09-01-2005, 21:26
Multilot
Multilot is offline
Als jij in je woorden niet sterker bent dan die jongen, moet je absoluut geen wraak willen nemen, dan pakt hij je drie keer zo hard terug.
Oud 10-01-2005, 08:18
Blondfun
Blondfun is offline
oke.. de enige reden dat ik niet sterker ben, is omdat hij gewoon niet luisterd.. niet openstaat voor mijn verhaal of iets..
Oud 10-01-2005, 09:09
bracelance
bracelance is offline
ik zou me niet verlagen tot zijn niveau, want dan wil hij jou weer terugpakken (hij weet toch wel dat jij erachter zit) en zo loopt het van kwaad tot erger. Laten rusten en verder lopen
Oud 10-01-2005, 09:10
bracelance
bracelance is offline
Degene die het hardst vloekt mist de ander het ergst.
Oud 10-01-2005, 09:10
Verwijderd
Ik denk dat je beter geen wraak kunt nemen.. het gaat waarschijnlijk toch fout, hij is vast een stuk beter in lullige opmerkingen maken enzo. Ik zou 'm maar negeren.. en als hij met jouw vrienden over jou gaat praten is het natuurlijk wel belangrijk dat zij hem ook negeren of gewoon zeggen dat ie niet zo zielig moet doen en weg moet gaan. Want als zij alsnog even met 'm blijven praten, dan zal hij het blijven doen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 10-01-2005 @ 10:10 :
Ik denk dat je beter geen wraak kunt nemen..

Komt waarschijnlijk alleen maar meer ellende van.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 15:34
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Blondfun schreef op 10-01-2005 @ 09:18 :
oke.. de enige reden dat ik niet sterker ben, is omdat hij gewoon niet luisterd.. niet openstaat voor mijn verhaal of iets..
En jij staat wel voor hem open, tja als je hard wilt zijn, moet je dat zeker niet doen
Oud 10-01-2005, 15:44
Sade
Sade is offline
Toen ik laatst hoorde dat mijn ex me ook iets vervelends geflikt heeft kreeg ik in eerste instantie ook wraakgevoelens, maar je kunt beter de eer aan jezelf houden en gewoon alle contact verbreken.
Oud 10-01-2005, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Blondfun schreef op 10-01-2005 @ 09:18 :
Jij moet dat dan ook gewoon niet meer doen?
Reageer gewoon afstandelijk en alsof het je niets kan schelen. Hem gewoon negeren en doen alsof hij helemaal verleden tijd is. Of dat nou wel of niet zo is, is niet belangrijk. Zolang hij het maar denkt.

Nu ben je op zich nog gewoon interessant, want hij kan doen met je wat hij wilt. Op het moment dat je doet alsof hij je geen bal meer interesseert en je hem links laat liggen is dat wel anders denk ik..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 18:15
Qimm
Qimm is offline
Ik zou ook idd maar geen wraak nemen. Gewoon negeren er om lachen. Gaat wel weer over.
Oud 10-01-2005, 20:37
Bo
Bo is offline
Een assertiviteits-cursus nemen, en net zo bijdehand terug doen.

Als je hem met woorden niet aan kan lijkt het me onverstandig om tot andere acties over te gaan, want je krijgt ze even hard of harder terug.

Zoals al gezegt werd; wie het hardst scheld, mist de ander het meest. Sta erboven!

Negeren!

Laatst gewijzigd op 10-01-2005 om 20:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten