Zoals velen van jullie wel weten heeft Dj Tiesto live gedraaid bij de opening van de Olympische Spelen in Athene. Maar is hier ook een registratie van te vinden ergens. Zelf was ik namelijk op vakantie tijdens de opening en die live-set scheen best wel relaxed te zijn geweest.
Weet iemand of di live-set dus ergens te vinden is en zo jah, waar?
je hoorde et niet echt goed.. zown vrouw zat er de hele tijd door heen te kletsen, ze kondigde steeds de namen aan waardoor zijn muziek beetje wegviel.. wel zonde..
MC Bobie schreef op 19-08-2004 @ 18:41 : je hoorde et niet echt goed.. zown vrouw zat er de hele tijd door heen te kletsen, ze kondigde steeds de namen aan waardoor zijn muziek beetje wegviel.. wel zonde..
Tja het zijn ook niet voor niks de olympische spelen, of dachten sommige van jullie een urenlange (trance) live registratie te verwachten?
Het heeft niet egt te maken dat ik um heel graag wil downloaden, ik wil gewoon graag horen hoe dat hij draaide. Er zaten namelijk ook een aantal nieuwe nummers tussen die hij speciaal voor de Spelen had gemaakt, daar gaat vooral mijn interesse naar uit
Cornel schreef op 19-08-2004 @ 20:34 : Tja het zijn ook niet voor niks de olympische spelen, of dachten sommige van jullie een urenlange (trance) live registratie te verwachten?
nee, ik verwachte geen 'tiesto feest' maar k vond het wel zonde dat de commentator bij elk land een verhaaltje ging vertelle.. of eerder irritant dan zonde..