Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() HEt was wel een logische reactie, ik dnek dat je tot 9 augustus dan tot nu toe niets kan doen. Ik denk echte rwel dat je problemen gaat krijgen met toelatingsexamen ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Iets waar je wel creatief mag zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overgens kan je met mbo-diploma's die lager zijn dan niveau 4 niet eens hbo doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Haha wat mooi.... dan ben je 20 (en dus niet 13) en dan schrijf je zo en heb je het niveau van een of andere randdebiel. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar ja als je nog maar 2 jaar hoef zou ik dat gewoon doen ,..ik moest ook nog 2 jaar maar was die school gewoon zo zat ,... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Organisatorisch gezien is het een puinhoop. Gedesinteresseerde docenten. Geen tekenen, of kunstbeschouwingen. Zielige projecten waarbij je alleen maar in groepjes werkt ala de basisschool. Slecht computersysteem, alles loopt altijd vast. Leraar 1 zegt a, de volgende b, diegene daarna c. En het meest belachelijke was nog wel dat je verplicht naar de gymlessen moest komen om de zonnegroet te leren. Lessen gaan nergens over, wiskunde; ja laten we het hebben over de Mayarekencultuur. Etc.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ikzelf ken mensen die in het 3e jaar MM zitten, die moeten nu op stage. Je kan na het 2e jaar voor jezelf wel beslissen wat het beste bij je past. Zo ken ik een jongen die 3D helemaal te gek vindt, hij gaat nu ook stage lopen bij een bedrijf dat 3d modellen maakt van gebouwen. Als hij zometeen na het 4e jaar beter dan gemiddeld is kan hij gewoon aan de slag bij een multimediabedrijf, in tegenstelling tot de mensen die 4 jaar lol hebben gemaakt op school. Je hebt natuurlijk lagere niveau's zoals niv 1 waarbij je assistent-drukker kunt worden, maar dan vraag ik me nog af, is dat wel zo'n nutteloze opleiding met zo'n laag niveau? Je kunt altijd doorgroeien naar 'drukker' en als je daar goed in bent...dan kan je toch prima werk vinden? Ik heb zelf ook in een drukkerij gewerkt, ok, niet als drukker. Maar ik heb gezien wat die mensen daar allemaal maakten, en dat was best wel mooi. En ik vind scholen zoals het GLU wel iets hebben, ze gaan niet mee in het grote geweld van de ROC's (regionale opleiding centrum's) dat is wel iets wat ik waardeer. Zo hoeven ze zich bijvoorbeeld niet te houden aan regels die het bestuur van een ROC ze verplicht. Ze kunnen bijvoorbeeld zelf beslissen hoe zwaar ze een toelatingstest doen, om zo het nodige gespuis (niet in de zin van onbekwaam) van school te kunnen houden. Dus ik snap niet wat jij nutteloos vindt aan een grafische opleiding, je krijgt er hetgeen uit wat je erin stopt, dat is bij elke opleiding zo. Laatst gewijzigd op 11-08-2004 om 16:05. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, ik hoop voor je dat het je niet tegenvalt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ROC opleidingen zijn mooi om naar het HBO te gaan. Ik zit nu in het laatste jaar van ICT Niveau 4 en het is echt allemaal een eitje! Je kan ook beter een opleiding doen die iets breder is en waar meer werk voor is. Het lijkt mij nou niet dat er heel veel banen voor Webdesign zijn. 3d/Video weet ik niet. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik zal wel vertellen hoe mijn introductie was en mijn eerste week, nog 2 weken dus. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wens je veel succes. 1/3 van mijn klas is er mee gekapt omdat ze er geen flikker aanhadden/ niets leerden.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|