Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind de foto's veel sfeef en abstracte elementen bevatten. Daar komt bij dat ik het leuk vind om een foto een bepaalde uitstraling/sfeer te geven wat ik persoonlijk goed gelukt vind bij deze foto's. Laatst gewijzigd op 25-08-2004 om 07:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Alleen foto 3 is wel een leuk idee, de rest vind ik niks om de redenen die anderen ook noemen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
laat maar verder Laatst gewijzigd op 26-08-2004 om 18:02. |
![]() |
|
Blabla, zo is er altijd iets aan te merken op het commentaar dat je op je foto's krijgt..
Je zegt zelf dat er ook andere dingen staan (en die staan er ook!), dus wat doe je nou moeilijk? Het valt jou op en dus reageer je alsof die opmerkingen meteen al het commentaar op de foto's beïnvloed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Anders ga je toch weer lekker macro foto's maken. Van mooie bijen enzo.
|
![]() |
david, gozer, ten eerste; respect dat je nog steeds foto's post, meen ik echt, je blijft proberen, goeie shit. Maar wat het commentaar aangaat, vergeet niet, je doet dit voor jezelfm, je maakt foto's omdat je het zelf leuk vindt en je laat zien wat je zelf mooi vindt, helaas zijn er mensen die er anders over denken. Ik heb hier onlangs ook een schilderij gepost waar ik tevreden over was, veel mensen vonden het niets, jammer, so be it, ik blijf tevreden en vind het jammer dat ze neit zien wat ik er in zie, maar ja, hun gemis! snap je wat ik bedoel?!!!!! dus ik zou zeggen, neem nog n biertje en trek het je niet persoonlijk aan!
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
En overal krijg je andere reacties. Het valt me wel op dat het hier gewoon het ergste commentaar word gegeven. Waarom ik hier nog steeds post ? ![]() Ik ben zeker van m,n zaak, maar wil toch van zoveel mogelijk verschillende groepen mensen kritiek en commentaar horen. Verder trek ik me niks aan van het negatieve commentaar hier. Zoals je zelf al zegt, de mensen zien er niet in wat ik er wel in zie. Dat is helemaal geen probleem, alleen mag ik daar niks over zeggen want dan ben ik een zeikerd die niet met kritiek om kan gaan ![]() Ik kan het wel, maar wel op mijn manier. |
![]() |
||
Citaat:
![]() mensen en overbelichting photoshop je zo weg, de ts heeft de rest van zn foto's ook met photoshop of een ander programma bewerkt dus dan had dat ook wel gekunnen eventueel. en als je op een verkeerde plaats zit voor een foto, maak er dan geen, of ga ergens anders zitten als dat kan. @ts: naast commentaar over het feit dat ik circussen (circa?) met dieren ![]() en nee ik was niet 100 % serieus toen ik zei dat de olifant er niet blij uitzag oid (kijk naar het tijdstip van posten), maar dat was meer om mijn punt wat betreft circussen met dieren duidelijk te maken. en als je je toch niks aantrekt van negatief commentaar, wat voor commentaar wil je dan nog wel? 'oh david it's so amaaaaaaaaaaazing' ? ![]() maargoed, volgens mij is deze discussie hier al heel vaak gevoerd dus ik hou maar op. eindconclusie blijft: ik vind je foto's niet interessant |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ battlestar , Het is niet zo dat ik me er niks van aan trek. Goed commentaar dat pik ik er tussen uit. Reacties zoals die van Roxane, ja wat moet je daar nou mee ? Geef dat mens een ban, aangezien ze toch geen reet toevoegd tot het forum. Reacties over dat het zielig is voor dieren in een circus, dat heeft geen reet meer te maken met commentaar op foto's geven. Niet in mijn ogen teminsten. O en roxane, post die foto's nog eens van die mooie waterweerspiegelingen !... ![]() Laatst gewijzigd op 26-08-2004 om 21:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|