Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben 3 keer naar siofok geweest!!!!!!!!!!!
Daar is het echt geweldig! Je kan leuk stappen, de omgeving is niet supermooi ofzo maar de sfeer die daar hangt is super! En als je op stap wil moet je niet richting het centrum maar richting coca cola beach. Paar aanraders: Coca cola beach: Het grootste (beton) strand van siofok met heel veel dingen om te doen... Savonds zijn daar soms grote concerten en festivals en smiddags kan je er vollyballen, trampoline springen ![]() Renegade: Leuke bar in de buurt van coca cola beach. Flort: superdiscotheek Palace: ook geweldige discotheek Big shots: Karaoke voorzuipbar... Kortom het is daar echt tof!!!!!!
|
Siofok is te gek: Wij zijn er met scouting geweest. Het is een soory Lloret de Mar van Hongarije alleen 10x goedkoper. 50eurocent voor een halve liter en voor 50euro cent wordt je het hele centrum doorgereden. Wel veel Duisters en overvolle bussen maar errug gezellig. De camings zijn primitief maar netjes, het balatonmeer is erg ondiep(je moet echt 50meter lopen om tot je middel onder water te staan). Verder heel erg gezelli en ik zou zeggen haninikoutschninischnaat oftwel japadikoekiritsa(luister maar eens goed op het strand) RIA-RIA-HUNGARIA!!!!!!!!! wordt volop in de bussen gezongen, much plezier!!!!
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben 1 keer eerder in Hongarije geweest.. niet in een touristisch gebied..
mijn ervaring is dat het ligt aan de drukte hoe snel je er bent.. nu zal je denken "echt waar joh??" maar omdat ieder voertuig gecontroleerd aan de grens en de grenswachters nu niet bepaald zin in hun werk hebben kan het zijn dat je 5 uur voor de grens moet wachten.. Terwijl ik dit schrijf bedenk ik me dat hongarije vanaf 1 mei bij de EU hoort dus dan kan het goed dat de grenscontroles verleden tijd zijn.. maar dat weet ik niet zeker.. wij konden iniedergeval gewoon doorrijden na een snelle controle.. En er is maar 1 snelweg in Hongarije.. van de grens van Oostenrijk naar Budapest.. dus zodra je daar vanaf gaat is het 50km per uur.. maar ook dit wordt verbeterd.. |
![]() |
|
Wij gaan vanaf 12 juli zeventien dagen naar siofok. Eerst waren we van plan om een villa te huren voor 10 personen, wat relatief goedkoop is, maar daar hebben we vanaf gezien. We hebben namelijk gehoord dat er nogal veel sprake is van inbraak/criminaliteit, als ze eenmaal doorhebben dat er vakantiegangers in de villa's zitten. Deze villa's kunnen namelijk nogal afgelegen liggen.
Ik ben vorig jaar in Lloret geweest, dat was echt zo wreed ![]() ![]() ![]() - www.palace.hu - www.flort.hu , dan ziet dat er echt tof uit. Op zie je dat de hongaars wijven (dames ![]() Levuh wordt het daar ![]() ![]() |
![]() |
|
Deze site geeft veel informatie over siofok: http://home.wanadoo.nl/ademoet/sionet/start.html
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Uit persoonlijke ervaring is de palaca toffer dan de flort. Alleen bij de palaca moest je vorige keer 13 euro entree betalen dus is niet goedkoop maar de flort is zeker ook de moiete waard. Nog een inzuip tip. Vlakbij de Flort zit een soort van karaoke bar genaamd de Big Shots . Ontzettend veel sfeer en leuke lui en perfect om in de stemming te komen. Dan nog coca cola beach worden soms festvals gegeven en de renegade is een danscafe alleen dan heel groot die is ook heel gaaf!
||
Citaat:
![]() Moet je 13 euro entree betalen voor "Palace" ![]() Toen ik in Lloret de Mar was, betaalde je ook tussen de 10/20 euro entree voor bepaalde discotheken, maar je kreeg gelijk een "card" die geldig was voor ongeveer 2 weken. Je hoefde dus maar eenmalig een bedrag te betalen en daarna kon je vrijuit naar binnen en buiten lopen. Geldt dit ook voor "Palace" ??? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik dacht nog wel dat Hongarije zo goedkoop was, maar valt volgens mij bestwel mee. |
![]() |
|
ja the big shots zijn echt tof!
Ja iedere keer moet je opnieuw dat bedrag betalen, misschien is het inmiddels wat minder geworden, maar verder is de drank enz. supergoedkoop overal en dit was de enige discotheek waarbij ik toen entree moest betalen.
||
Citaat:
![]() Trouwens, die site ziet er wel grappig uit ![]() Wel jammer dat dit topic niet zo leeft, gaan dan zo weinig mensen (nederlanders) naar Siofok ? Greetz, |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik zal eens in de gaten houden wanneer jullie site af is. altijd wel geinig om te zien. verder is siofok natuurlijk geen salou, dus op 1 forum zul je niet veel mensen tegen komen die er heen gaan, maar over het algemeen zal t wel vol zitten daar ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook nog een vraag voor de mensen die in Hongarije geweest zijn:
Ik ga met vriendinnen een maand door Hongarije reizen met de trein, we gaan o.a. ook naar siofok. Nou vroeg ik me af hoe de spoorwegen daar zijn en hoe de afstanden zijn, of die te lopen zijn. We weten nog niet waar we terecht komen dus met afstanden bedoel ik of de meeste campings niet heel erg ver van het toeristische gedeelte zijn en wat de andere mogelijkheden zijn (bv bus, taxi en de prijzen?) Als er mensen zijn die ook zoiets gaan doen of gedaan hebben en tips hebben, graag ![]() |
![]() |
|
Met de trein in siofok?????????
dan wens ik je bij deze succes! In siofok heb je wel de mazzel dat je bij het station bijna in het centrum zit alleen de treinen zijn bagger! echt het is verschrikkelijk, misschien is die van jullie ander maar dit is mijn ervaring! Leuke site trouwens! ben benieuwd hoe jullie het zullen krijgn! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
|
|
![]() |
||||