Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2004, 21:22
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 14-07-2004 @ 19:10:
Ik stel voor dat we eerst een discussie op Admin houden, en tot een voorstel komen, en deze dan hier voorleggen aan de leden.
Inmiddels een maand geleden. Is men er al een beetje uitgekomen op admin? Gezien mijn ervaringen op admin duren de discussies nooit echt lang en worden knopen vrij snel doorgehakt. Ik stel dus voor de discussie weer in de openbaarheid voort te zetten. Persoonlijk ben ik nogsteeds voor het verplaatsen van de theologische topics naar mystiek, en het niveau van het filosofie (evt. samen met pop. wetenschappen) wat op te krikken. Daar wil ik zelf best aan meewerken. Verder zou het misschien tijd worden voor een xtra FB op F&L, aangezien mccaine uitblinkt in zijn afwezigheid
Oud 10-08-2004, 02:40
McCaine
McCaine is offline
Ik begrijp niet helemaal hoe je er bij komt dat ik voortdurend afwezig ben. Ik lees regelmatig de threads op het forum door, en het is ook niet zo dat er nergens slotjes staan ofzo.
Oud 10-08-2004, 23:30
Blitzkrieg Bop
Citaat:
McCaine schreef op 10-08-2004 @ 03:40 :
Ik begrijp niet helemaal hoe je er bij komt dat ik voortdurend afwezig ben. Ik lees regelmatig de threads op het forum door, en het is ook niet zo dat er nergens slotjes staan ofzo.
Bepaalde topics zouden wel wat eerder op slot mogen, vind ik. En verder is het natuurlijk wel leuk als een fb een beetje met eigen inbreng en betrokkenheid bij zijn forum komt.
Hoever staat de discussie op admin eigenlijk, mccaine?
Oud 11-08-2004, 20:57
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 11-08-2004 @ 00:30 :
Bepaalde topics zouden wel wat eerder op slot mogen, vind ik. En verder is het natuurlijk wel leuk als een fb een beetje met eigen inbreng en betrokkenheid bij zijn forum komt.
Als je iets ziet wat dringend dicht moet, meld dat dan per PM, dan kijk ik er direct naar. Verder vind ik het openen van nieuwe threads e.d. voornamelijk iets voor de leden. De inbreng moet van jullie komen, niet van mij.

Citaat:
Hoever staat de discussie op admin eigenlijk, mccaine?
Zoals gewoonlijk, gestaag doch langzaam.
Oud 12-08-2004, 21:05
Blitzkrieg Bop
Citaat:
McCaine schreef op 11-08-2004 @ 21:57 :
Als je iets ziet wat dringend dicht moet, meld dat dan per PM, dan kijk ik er direct naar. Verder vind ik het openen van nieuwe threads e.d. voornamelijk iets voor de leden. De inbreng moet van jullie komen, niet van mij.
Daar kan ik me niet helemaal in vinden. Een fb moet wel enigszins betrokken zijn bij zijn forum. Op f&l ben jij echt een onbekende...

Citaat:
Zoals gewoonlijk, gestaag doch langzaam.
Dat merk ik. Aangezien er verder niemand de moeite neemt om te reageren.
Oud 12-08-2004, 21:49
Verwijderd
Komt omdat er verder nog niet veel over te zeggen is, we zijn er nog niet uit.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 22:44
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 12-08-2004 @ 22:05 :
Dat merk ik. Aangezien er verder niemand de moeite neemt om te reageren.
Als jij het fijn vindt dat 10 mensen hetzelfde zeggen wil ik daar best aan meedoen hoor. Dan kan ik ook eens op een leuke manier egotrippen.
Oud 13-08-2004, 22:32
Enlightenment
Enlightenment is offline
Blitzkrieg Bop, bedankt voor het aanhalen van de discussie en mijn uitspraken destijds. Een voorstel ligt op tafel, en na overeenstemming kan de uitvoering ervan dan ook binnenkort beginnen.

Wat betreft de bezetting van F&L: met één forumbaas is het natuurlijk wat moeilijker en is de reaktiesnelheid soms wat langzaam, ook daar wordt aan gedacht bij de herstructurering van de Wetenschap & Technologie forumgroep.
Oud 14-08-2004, 16:24
Blitzkrieg Bop
Citaat:
Enlightenment schreef op 13-08-2004 @ 23:32 :
Blitzkrieg Bop, bedankt voor het aanhalen van de discussie en mijn uitspraken destijds. Een voorstel ligt op tafel, en na overeenstemming kan de uitvoering ervan dan ook binnenkort beginnen.

Wat betreft de bezetting van F&L: met één forumbaas is het natuurlijk wat moeilijker en is de reaktiesnelheid soms wat langzaam, ook daar wordt aan gedacht bij de herstructurering van de Wetenschap & Technologie forumgroep.
Mooi, dit is tenminste een zinnige reactie
Oud 15-08-2004, 01:23
Verwijderd
Het lijkt me geen slecht idee om in ieder geval topics die geen vraagstelling of standpunt bevatten maar alleen een URL naar een externe website meteen dicht te gooien. Kost nauwelijks moeite, kan per direct mee begonnen worden en neemt een hoop irritatie weg.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 11:33
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-08-2004 @ 02:23 :
Het lijkt me geen slecht idee om in ieder geval topics die geen vraagstelling of standpunt bevatten maar alleen een URL naar een externe website meteen dicht te gooien. Kost nauwelijks moeite, kan per direct mee begonnen worden en neemt een hoop irritatie weg.
Meestal doe ik dat ook. Vooral die irritante copy-paste artikelen over warom Islam geweldig is enzo sluit ik eigenlijk altijd.
Oud 15-08-2004, 17:18
meisje
meisje is offline
Ik vind het trouwens wel goed dat McCaine niet post op F&L want op die manier kan McCaine wel een stuk objectiever naar posts en topics kijken. Ik vind sowieso McCaine best een goede forumbaas.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 17:48
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
meisje schreef op 15-08-2004 @ 18:18 :
Ik vind het trouwens wel goed dat McCaine niet post op F&L want op die manier kan McCaine wel een stuk objectiever naar posts en topics kijken. Ik vind sowieso McCaine best een goede forumbaas.
Oud 15-08-2004, 20:28
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 15-08-2004 @ 18:18 :
*lik*

Ja, inderdaad. Natuurlijk kun je als FB best objectief blijven en ook zelf posten, maar als het gaat om de schijn van onpartijdigheid dan kun je die beter bewaren als je jezelf niet te actief met discussies bemoeit.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 21:48
Blitzkrieg Bop
Citaat:
nare man schreef op 15-08-2004 @ 21:28 :
*lik*

Ja, inderdaad. Natuurlijk kun je als FB best objectief blijven en ook zelf posten, maar als het gaat om de schijn van onpartijdigheid dan kun je die beter bewaren als je jezelf niet te actief met discussies bemoeit.
Ach wat een onzin. Ik vind dat je als fb betrokken en bekend moet zijn op je forum. Dat staat zelfs in de Richtlijnen voor forumbazen.
Oud 19-08-2004, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 19-08-2004 @ 22:48 :
Ach wat een onzin. Ik vind dat je als fb betrokken en bekend moet zijn op je forum. Dat staat zelfs in de Richtlijnen voor forumbazen.
Betrokken en bekend =/= je in elke discussie mengen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 08:20
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-08-2004 @ 23:14 :
Betrokken en bekend =/= je in elke discussie mengen.
Je niet in elke discussie mengen != nooit posten.

Niet dat ik weet of McCaine uberhaupt op F&L post, ik denk dat ze daar al dankbaar mogen zijn dat iemand die troep wil modereren.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 15:20
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Chimera schreef op 20-08-2004 @ 09:20 :
Niet dat ik weet of McCaine uberhaupt op F&L post, ik denk dat ze daar al dankbaar mogen zijn dat iemand die troep wil modereren.
Even voor de statistiek: van mijn honderd meest recente posts waren er elf op F&L.
Reageren

Regels voor berichten