Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Plaats jezelf elke keer in de schoenen van degene waarop je jaloers bent. Oftewel: zou je zijn/haar gedrag ook hebben of zou jíj rekening met hem/haar houden?
||
![]() |
Citaat:
Relativeren is the keyword, voor mij iig.. Ik merk zelf ook vaak in een (liefdes)relatie dat ik snel jaloers ben, maar als ik dan ga relativeren van bijv. waarom was zij met haar in de stad? ik had al afgesproken dus heeft ze haar gevraagd? dat is toch niet raar, ze zoekt gewoon gezelligheid! Dus op die manier probeer ik het voor mezelf logischer/op een rijtje te zetten in mn hoofd, en ja het helpt wel..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb dus een vriendin en had daarvoor al een vriendengroep, bestaande uit nog een jongen en 2 meisjes. Zij wonen sinds een jaar in Groningen en als ik daar op bezoek ben, is dat vaak voor meer dan 1 dag vanwege de reistijd (in woon in Enschede). Dan bezoek ik ook vriendinnen zonder dat zij daarbij is. Dat deed ik al voordat we wat hadden en dat ben ik dus echt niet van plan om op te geven en dat wíl ze niet eens dat ik dat doe. Ik blijf als ik daar ben soms bij een vriendin overnachten en waarom moet dat ernstig zijn. Er mss wat zou kunnen gebeuren waar ze bang voor is, maar ze weet dat ik niet zo in elkaar zit en dat weet ik van mezelf ook. Als jij vind dat een jongen kan eisen dat zijn virnedin niet alleen bij mannelijke vrienden (of andersom) op bezoek mag gaan, dan zeg je eigenlijk dat die persoon zijn oude leven op moet gaan geven voor zijn vriend(in) en zich totaal aan andere omstandigheden aan moet passen door mensen in de steek te laten. Zoiets doe je iemand toch niet aan waarvan je houdt?
|
![]() |
|
|