Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2004, 22:10
tanne
tanne is offline
Mijn vraagje is of je bij spw3 ook gym krijgt en wat het dan inhoud..? Is het zoals op de middelbare, of leer je juist bijvoorbeeld spelletjes die je met peuters samen kan doen?
Ik wil dit weten omdat ik gym nooit leuk heb gevonden.. heb er eigenlijk gewoon een hekel aan. (de gym die je kent van de middelbare school dus)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2004, 22:19
Shitonya
Shitonya is offline
spw4 krijg je in ieder geval wel babygym, bij spw3 denk vast ook wel, veel plezier ermee
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 09:34
HereIAm
HereIAm is offline
Hmmm..'k weet niet hoe dat bij SPW3 zit...
Kan alleen zeggen dat ik ook erg tegen de gymlessen op zag, toen ik na 't vwo naar de Pabo ging. Maar het is me ontzettend meegevallen! Ten eerste omdat mijn klas veel en veel leuker was, maar ook omdat het niet zozeer om prestaties enzo ging..Wij deden trouwens spelletjes maar ook dingen zoals turnen en balsporten enz. Ik heb nu nog één module gym geloof ik, maar ik zie er niet meer tegenop
Liefs!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 09:47
kakelkip
kakelkip is offline
uhm ik heb met spw4 ongeveer 2 a 3 gymlessen gehad en dat was vooral kleuter/peuterliedjes zingen en ook van dat soort spelletjes spelen en dan afentoe moet je zelf voor de groep staan en het spelletje uitleggen enzo

Geen echte toevoeging vond ik maarja verschilt per school hoeveel er aan gedaan wordt natuurlijk.

Je zal iig vast niet hoeven te turnen, volleyballen en dat soort dingen
Oud 23-08-2004, 17:46
Indian-lover
Indian-lover is offline
Eejzz, je krijgt wel gym op het SPW 3, maar van klasgenoten, Je meot dan zelf altijd een gymles voorbereiden, het is eerder basisschool gym..

Kuzz BRigitte
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten