Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik heb een aparte denkwijze, en ja, daardoor raken mensen me nog weleens kwijt. Ze kunnen me niet bijhouden, komen met onderwerpen aanzetten die mij niet aanspreken, deinzen terug voor diepgaandere be-argumenteringen van mijn kant en dan is het al snel dat ze minder graag met je optrekken. Ze trekken wel met je op, maar op 1 of andere manier weten ze zich niet op hun gemake te voelen. Ik ben opzich zeer open voor contact, maar ik kan in tegenstelling ook zeer afstotend zijn. Ligt aan mn bui en aan de persoon die ik op dat moment 'beoordeel'.
Ik heb weinig tot geen vrienden, maar ik kan deze maken als ik er zin in heb. Ik voel me niet superieur, en dat is ook helemaal niet in die hoek te zoeken, maar om het makkelijk uit te leggen is dat uiteindelijk een goed voorbeeld. Dus ja, 'mensen die verder kijken dan hun neus lang is', en nog echte mensen zijn in mijn ogen, bestaan dus nog wel ![]() Het probleem is alleen dat dit meestal de loners zijn en je eigenlijk doelt op een groep (denk ik). Gewoon in bepaalde omgevingen zoeken... (jammergenoeg kan ik je moeilijk voorbeelden geven). Je kunt natuurlijk ook zelf wat veranderen. Ik ben er zelf namelijk ook mee bezig... dat je een bepaald niveau heb die eventueel boven 'de rest' uit steekt, oke, maar je hoeft deze niet continu te handhaven? Ik ken genoeg mensen die zwaar 'op niveau' zijn en dit verkeerd gebruiken op de manier van; het op elk punt verbeteren van mensen... het is niet nodig, dus kan het gewoon achterwege blijven. Dus: Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 21-09-2004 om 00:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ervaring leert ook dat je dan ook mensen kan tegenkomen die totaal niet bij je passen. Maar dan probeer je gewoon weer iets anders. Ik heb op deze manier de mensen gevonden die bij me passen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Forum.studenten.com? Verwijderd | 176 | 21-01-2009 13:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Criteria om mensen op te beoordelen Skyrise | 100 | 11-02-2004 09:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Beleidszaken |
Christenen QueenOfSpades | 201 | 10-09-2003 21:23 | |
Liefde & Relatie |
Algemeen topic: Leeftijdsverschil Somebody Special | 284 | 14-07-2003 09:14 | |
Psychologie |
Mensen met 'lager' schoolniveau sociaal vaardiger? John Sickbock | 27 | 06-05-2002 09:51 |