![]() |
|
Verwijderd
|
Vanuit Amerika gaf mijn gewaardeerde college toestemming om het volgende bekend te maken. Het letterenforum houdt, na het overweldigende succes van de eerste, een tweede columnwedstrijd. De deadline is dit keer één september. Vanaf nu heeft u dus nog vijf weken om een column te produceren.
Het gaat hetzelfde als met de verhalenwedstrijd. Bij een overvloed aan teksten zal een jury (nader samen te stellen) het kaf van het koren scheiden, waarna de bezoekers kunnen stemmen op hun favorieten column. Houd er met je inzending rekening mee dat een column meestal rond de vierhonderd woorden is. Het onderwerp is natuurlijk vrij. Uw inzendingen zijn welkom op letteren@hotmail.com. Succes. P.s. Als hotmail vol zit over gewoon over de rooie is, kun je ook mailen naar ieke@scholieren.com of luh3417@scholieren.com. Maar probeer het wel te beperken tot columns. Liefdesbrieven en andere beketenissen kunnen via de normale adressen. ![]() LUH-3417 Laatst gewijzigd op 22-07-2004 om 18:50. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Naar letteren@scholieren.com, maar er waren wat fouten met de comp. dus misschien dat je hem later ziet en anders stuur ik hem nog wel een keertje op.
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Poll: voor alle leden, je kan dus kijken of je door bent door in de poll te kijken, aangenomen dat de titels niet veranderd worden. (Maargoed, dat was bij de verhalenwedstrijd ook niet, dus zal hier ook niet zijn) Btw, er was een verhalenwedstrijd, deadline 20 augustus, maar daar is niets van gekomen. Wordt dat nu verplaatst naar de 30e of wordt het afgeblazen? Grim |
![]() |
||
Citaat:
Het is nog niet af en zoals ik het hebben wil. Maar ik ben de gene die het stukje moet maken en dan naar die iemand sturen. Ik ben de laatste tijd nogal druk geweest met vakantie, introductutie en andere dingen, dus het is er gewoon nog niet van gekomen. Het komt vanzelf, even geduld. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Duivel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gewonnen omdat ik de enige ben die heeft ingestuurd... op de 20e dan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Grim |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd: 1 december Verwijderd | 150 | 05-01-2006 18:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd: 1 juni Verwijderd | 105 | 15-06-2005 16:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd. Ieke | 199 | 15-02-2005 21:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd: Column (2) Ieke | 0 | 09-02-2005 14:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd: Wie gaat de columnwedstrijd winnen? Ieke | 158 | 24-09-2004 21:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd? Shitonya | 14 | 26-03-2004 00:45 |