Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wel raar als het daardoor komt, want dan programma gebruiken we altijd al, waarom worden de foto's dan nu opeens raar?
||
Citaat:
hoe zet je dat uit en weer aan dan?
||
Citaat:
@ M@rco: mijn moeder zei dat ik norton er niet af kon & mocht gooien.. dus dat is geen optie.
||
Citaat:
![]() ![]() dan is het wel raar.. eigenlijk.. watvoor een verbinding heb je? ADSL? Kabel? Dial-up? misschien zou daar iets mis kunnen zijn, al zou dat wel heel raar zijn, lijkt me..
||
Citaat:
![]() (je hoeft maar tijdelijk de firewall uit te zetten) Ik zou norton helemaal dumpen en dan in plaats daarvan zonealarm nemen.
Laatst gewijzigd op 15-08-2004 om 18:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
hoe kan je dat controleren?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik ben niet zo into computer termen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en wat is het bestands overdracht protecol en de binaire modus? ik weet niet welke van de twee ik gebruik namelijk.
|
![]() |
||
Citaat:
waar kan je zo'n programma dan downloaden?
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Wat voor besturingssysteem gebruik je? Windows XP?
Kijk anders even bij de Internet opties: klik met je rechtermuisknop op het E-tje van Internet Explorer, klik dan op menu Extra, dan op Opties, dan op Verbindingen, en kijk dan even wat er staat bij "Instellingen voor inbelverbindingen en...". Klik ook even op LAN-Instellingen en kijk wat daar staat. Staat er bijv. een vinkje voor "Een proxyserver voor het..."? Probeer in dat geval tijdelijk eens dat vinkje weg te halen. Als je Windows XP hebt kijk dan ook even hier na: klik met de rechtermuisknop op "Mijn netwerklocaties", klik op Eigenschappen. Wat voor verbindingen zie je dan? Zie je een verbinding "LAN-verbinding"? Klik daar dan op met de rechtermuisknop, klik op Eigenschappen, klik dan op Geavanceerd. Zie je daar een vinkje staan voor "Mijn computer en netwerk beveiligen door..."? Probeer in dat geval tijdelijk eens dat vinkje weg te halen. Heb je een van de vinkjes weggehaald, probeer dan nog eens te uploaden via de desbetreffende website. Welke website gaat het om trouwens? ![]() Probeer ongeacht of je een vinkje weg "moest" halen eens te kijken wat voor foutmelding je krijgt als je een bestand wilt verzenden via MSN Messenger. Probeer ook eens een bestand te verzenden door dit als bijlage in een e-mail bericht te sturen. Maak er geen groot bestand van!! In ieder geval niet groter dan 100 kb, liefst kleiner, om te testen. Je kunt het eerst eens naar jezelf mailen, en kijken of dat goed terugkomt. Kijk anders ook eens wat voor opstartprogramma's je hebt. Je kunt dit met bijv. AutoRuns controleren: http://www.spychecker.com/program/autoruns.html En dan op "Download now" klikken ![]() Je kunt dan autoruns.exe starten, en klik dan op Entry, en dan op Copy to Clipboard (of druk op Ctrl+C) en plak het dan in een bericht aan ons (hier dus) (Ctrl+V). Je zou meteen nog meer aan ons kunnen laten zien door in het menu View nog wat meer aan te vinken, maar laat anders eerst maar zoals het standaard is. Raar probleem... Moeilijk om op afstand dingen op te lossen. |
![]() |
|||||||
Citaat:
bij LAN-instellingen en LAN-eigenschappen staat niks over een proxyserver (of ik kan het niet vinden) Citaat:
Citaat:
maar in principe gebruik(te) ik altijd www.imageshack.us Citaat:
en nu ik (voor de zoveelste keer) probeer een bestand te verzenden via msn doet hij het ook ![]() ![]() ![]() even uploaden ook proberen dan.. wtf? hij doet het ![]() nou, heel erg bedankt! geen idee wat ik nou verandert heb, maar het zal vast iets zijn want ik heb het vanochtend nog geprobeerd en toen deed hij het niet.. Citaat:
![]() Citaat:
![]() dank jullie wel
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|