Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en mijn familie
||
Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() By the way, mensen menen mij ook altijd te moeten vertellen dat mijn muzieksmaak klote is. Vind ik wel grappig eigenlijk. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je ziet, het is een gebed zonder eind en bovendien dom gezever. Wat is het nut om iets wel of niet als 'muziek' te kwalificeren? Op het muziekforum hier heerst dat sfeertje ook een beetje. Maar de werkelijkheid is dat 99% van die domme akoestische rockers nog niet eens een goede definitie van 'muziek' kunnen geven - die is er natuurlijk ook niet, maar vaak zijn ze zelfs nog te dom om er één te verzínnen. De grote muziekbladen en werkelijk vakbekwame muziekcritici hebben electronische dansmuziek alláng omarmd. Mensen die dus nu nog beweren dat het geen muziek is, of menen dat het minder muziek is dan andere soorten, zetten eigenlijk zichzelf heel erg hard voor lul en geven aan duidelijk niet echt iets van muziek te begrijpen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat ze mijn muziek niet altijd waarderen... ach... Zij hoeven er niet naar te luisteren en mij zal het een rotzorg zijn. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, over gebrek aan smaak valt niet te twisten. Ik kan ook geen twintig seconden luisteren naar die metalen teringherrie die klinkt alsof er mijn luidsprekers kapot zijn of naar die kansloze negertroep op MTV, alleen maar nigga dit en bitch dat. Mensen die daarnaar luisteren hebben ook geen hersens om te verneuken volgens mij. |
![]() |
||
Citaat:
Het is inderdaad ook jammer dat veel mensen veel vooroordelen hebben over bepaalde soorten muziek. Zo zei ik laatst tegen een vriendin dat ik wel heel graag naar Sinatra luister. "Jezus, ben jij bejaard ofzo?" was haar reactie. Terwijl ze nog nooit één noot van de goede man heeft gehoord. (Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik ook nog wel eens van die vooroordeel-neigingen heb. Maar meestal worden die ook heel snel bevestigd. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- krijg je een baan als je een hanekam hebt? Nee, tenzij je bij de Basismarkt werken een 'baan' noemt. - nemen mensen je serieus als je er boven de 16 nog uitziet alsof je dagelijks een schaap offert aan satan? Nee. - de hele samenleving kotst je uit als je een beetje de hele dag in het Vondelpark ligt en goedkope wijn drinkt. - 'Anarchy' A's op muren spuiten is niet stoer. Ik kan nog wel even zo doorgaan maar het komt er gewoon op neer dat veel van die zogenaamde metaalalto's bang zijn om volwassen te worden of om iets te bereiken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik had het eigenlijk over de muziek en niet over de mensen die ernaar luisteren, maar je hebt daarom niet minder gelijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je kijkt naar de dancescène dan zitten daar veel mensen bij die bijv. conservatorium hebben gedaan of anderzins uit de klassieke muziek komen, of in ieder geval fatsoenlijk een instrument hebben leren bespelen. Dat kun je van die hiphoptroep niet zeggen. Als die opgefokte figuren mij iets willen melden, laat ze dat dan op papier zetten. |
![]() |
||
Citaat:
Ikzelf hou er ook niet van en kijk ook naar hiphop en rap met TMF in m'n achterhoofd, maar misschien is dat ook wel weer de verkeerde manier van kijken. |
![]() |
||
Citaat:
Muziek maken op de computermet een programma kan iedereen. Goede muziek maken met de juiste melodie en ritme wordt al wat moeilijker.
||
![]() |
Citaat:
![]() maar eerlijk gezegd heb ik alleen nog wat van de wat jij noemt top 40 trance geluisterd post eens wat ''goede'' trance enz als je wilt? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarja, de mensen die beweren dat 'computermuziek' makkelijk te maken is, denken over het algemeen ook niet echt na. Citaat:
Trouwens, wat voor zin heeft het om iets als 'muziek' te kwalificeren? Krijgt het dan ineens een hogere status? Als ik nou een CD koop die volgens jou 'geen muziek' is, wat luister ik dan? Losse geluiden? Ik durf te wedden dat de meeste kneuzen die beweren dat het geen muziek is zelf niet eens een goede definitie van muziek kunnen geven. Voor mij is muziek 'elk georganiseerd verband van geluidstrillingen dat als zodanig bedoeld is'. Dat kan dus net zo goed een stel mafkezen zijn die 'moderne' muziek maken door met een lepel tegen een aquarium te tikken. Verder ga ik geen 'goede trance' posten omdat ik daar a) de webspace niet voor heb, b) dat hier niet mag en c) je zelf ook wel op zoek kunt gaan. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
DJ Chuckie en Arbedjan - Ballen tot we Vallen als hoogtepunt. "We knallen die wapens!" Anyway, wat mij dierbaar is? Denk m'n muziekcollectie en m'n goede vrienden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe bestaan wij voort? Verwijderd | 24 | 12-04-2010 21:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
dierproeven op criminelen lindaxxxies | 500 | 17-06-2004 18:51 | |
Liefde & Relatie |
Het beste wat jou is overkomen!? Léon& | 74 | 03-05-2004 14:39 | |
Flora & Fauna |
Xenotransplantatie, moet kunnen! joo | 53 | 19-04-2004 13:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |