Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2004, 20:12
Anti-Schaap
Anti-Schaap is offline
dit topic heeft waarschijnlijk een rare naam, maar ik weet ff niet hoe ik het zo kort anders moet zeggen.
het verhaal:
ik loop al een jaar rond met het idee in mijn hoofd om een ska-festival te organiseren. (leuk hoor een studie vrijetijdsmanagement) Ik heb nu wat vrienden erbij gehaalt en we hebben er echt zin in. We willen dus een festival met alleen ska-bands, in de open lucht, wat een dag duurt. Nu moeten we dus op zoek naar een locatie, maar ook al hou ik zelf van ska en ga ik heel vaak naar optreden van ska-bands, ik zou echt niet weten waar nou zeg maar de meeste ska-liefhebbers zitten. Dus ken jij een grote groep mensen die allemaal van ska houden en bereid zijn ongeveer 15euro voor een festival neer te leggen, vertel mij dan ajb waar zij wonen zo kan ik ff verder gaan zoeken naar een lokatie. (Ikzelf zat te denken aan noordholland-de randstad..)
Ik heb al een hele waslijst gemaakt met bands die ik wil uitnodigen, maar heb je suggesties, let me know. (Dit moeten natuurlijk wel bands zijn die bereid zijn voor een klein bedragje te spelen )
ja, dat was het wel zo'n beetje...
ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen, zodat er volgend jaar echt een festival komt!
Oud 08-09-2004, 20:56
Verwijderd
zwaar bruut id! Doe maar in de randstad ja Lekker dichtbij hehe....

uhm mark foggo en the skasters zijn redelijk bekend en spelen voor weinig...maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al bedacht...
iedereen zo jotje, ska-d-lite, the bouncers, de hardheid etc. etc.
15 eu vind ik alleen wel vrij veel. Tenminste als je het bier dan ook nog 2 euro ofzo wil doen...
Oud 08-09-2004, 22:11
Verwijderd
zie mijn reactie op muziek
Oud 08-09-2004, 22:11
little nemo
little nemo is offline
je kan er btw veel beter een benefietfestival van maken, dan spelen al die bands wel bijna gratis en hoef je t niet zo duur te maken
Oud 09-09-2004, 12:25
ShadowX
ShadowX is offline
Bandtips: MalaVita, De Hardheid, Luie Hond.
Maar da's allemaal niet 100% ska. Veel suc6 en plezier met organiseren!
Oud 09-09-2004, 15:56
Haligh
Haligh is offline
De Palooka's!
Oud 09-09-2004, 20:53
Verwijderd
mala vita zag ik op lowlands

hele vette band ja
Oud 09-09-2004, 21:08
baas
baas is offline
ja fantastisch plan. houd het alleen niet in dat godvergeten noord-holland of daar in de buurt. in het zuiden des lands of anders in een enigzinds bereikbare plek in de randstad , maar goed boek de hardheid en ik ben waarschijnlijk wel aanwezig.
Oud 10-09-2004, 02:20
Verwijderd
Citaat:
baas schreef op 09-09-2004 @ 22:08 :
ja fantastisch plan. houd het alleen niet in dat godvergeten noord-holland of daar in de buurt. in het zuiden des lands of anders in een enigzinds bereikbare plek in de randstad , maar goed boek de hardheid en ik ben waarschijnlijk wel aanwezig.
neuk het zuiden des lands in den aarsch!

noord holland it is
Oud 10-09-2004, 02:24
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Haligh schreef op 09-09-2004 @ 16:56 :
De Palooka's!
Oud 10-09-2004, 22:55
Lateralus
Lateralus is offline
Citaat:
Anti-Schaap schreef op 08-09-2004 @ 21:12 :
verhaal
ik wil best de zaanlands/saenredam crew bij elkaar roepen hoor en op het BRC zitten vast ook wel skatypes toch?

en een studiegenote van mij speelt in ROLF, dus die kan ik altijd proberen te vragen om op te treden..
Oud 11-09-2004, 11:59
Anti-Schaap
Anti-Schaap is offline
Citaat:
Lateralus schreef op 10-09-2004 @ 23:55 :
ik wil best de zaanlands/saenredam crew bij elkaar roepen hoor en op het BRC zitten vast ook wel skatypes toch?

en een studiegenote van mij speelt in ROLF, dus die kan ik altijd proberen te vragen om op te treden..

jajaja is cool! en ik zal bo ook zelf wel ff op de hoogte stellen En ja ik zit nu al lang niet meer op het brc maar ik kan idd wel een groepje bij elkaar krijgen hoor..

ow wat cool van rolf, die staat idd ook mijn lijstje van bands.. misschien kan je haar alvast vertellen hierover, en als alles kan echt begint, mag jij wel ff die band regelen

[offtopic: ga je nog een keer mee snowboarden?]
Oud 11-09-2004, 12:55
MikeyMo
MikeyMo is offline
shenanigaaannss
Oud 13-09-2004, 09:51
merijn
merijn is offline
Tapharheejl??

Laat even weten wanneer het is dan kom ik met de hele slowaakse Ska-crew meefeesten Daar woon ik nu namelijk.... maar goed... voor een goed feestje kom ik graag terug.
Oud 13-09-2004, 11:32
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
merijn schreef op 13-09-2004 @ 10:51 :
Tapharheejl??
Tapharheejl!
Oud 13-09-2004, 11:44
baas
baas is offline
let's quit, rude rich and the highnotes
Advertentie