Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2004, 15:23
Verwijderd
Omdat ik er met m'n dikke kont niet meer in pas, en hij te kort is.
Het gaat dus om een paarse wijde ribbroek, er loopt een wit streepje overheen. Ik heb hem gekocht op het Waterlooplein voor ongeveer 50 euro, dus bied maar

De maat zoals in de broek staat aangegeven:
W 28
L 32

Ik denk dat dit ongeveer overeen komt met maat 38.

De broek is op de foto nogal vaag van kleur:

dit is ongeveer de kleur zoals hij echt is:

edit: Ohja, ik denk dat je niet veel langer dan 1.70 moet zijn, want hij is aan de korte kant

Laatst gewijzigd op 28-08-2004 om 15:31.
Advertentie
Oud 28-08-2004, 16:34
Verwijderd
Verdomme... te kleine maat

Die van mij is te groot aan t worden, maar 38 lukt nog altijd niet . Posus Jeans is geweldig, ze gaan ook tot grote maten. Helaas waren ze er dit jaar niet op Werchter zodat een tripje naar Amsterdam binnenkort op het programma staat.

50 Euro is wel duur, zijn ze op festivals zoveel goedkoper dan, of komt het doordat het rib is?

Ik ben trouwens 1m71 en voor mij is ze echt heel lang, maar ik heb wel een ander model.
Oud 28-08-2004, 17:11
Verwijderd
Hee die heb ik ook nog, in het gifgroen en het knaloranje. Groen is maat 34 en oranje maat 32. Heb geen foto's, maar het is ongeveer de kleur groen van en oranje.. nou ja, gewoon hard oranje...
Die groene was echt superveel te groot, dus daar is de onderzoom wel een beetje stuk.
Oud 28-08-2004, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 28-08-2004 @ 17:34 :

Die van mij is te groot aan t worden, maar 38 lukt nog altijd niet . Posus Jeans is geweldig, ze gaan ook tot grote maten. Helaas waren ze er dit jaar niet op Werchter zodat een tripje naar Amsterdam binnenkort op het programma staat.

50 Euro is wel duur, zijn ze op festivals zoveel goedkoper dan, of komt het doordat het rib is?

Ik ben trouwens 1m71 en voor mij is ze echt heel lang, maar ik heb wel een ander model.
Ja ik vind het ook een fantastisch merk! Ik had ook nog zo'n broek, maar dan metallic blauw, die glimde echt alle kanten op, en was ook geweldig gaaf! Alleen ook te klein geworden helaas. Maar die hebben we een jaar geleden al verkocht via marktplaats, deze heeft er ook een hele tijd gestaan, maar geen koper voor gevonden. Sindsdien heeft ie ruim een halfjaar stof liggen happen thuis, en nu ga ik het maar op deze manier proberen

En 50 euro was de nieuwprijs, dus ik hoef er geen 50 euro voor, maar dan kan je daar rekening mee houden als je wilt bieden

Ik heb ook nog een foto dat ik hem aanheb, en dan kan je zien hoelang hij bij mij is
Oud 28-08-2004, 19:54
Verwijderd
Citaat:
krullevaar schreef op 28-08-2004 @ 18:11 :
Hee die heb ik ook nog, in het gifgroen en het knaloranje. Groen is maat 34 en oranje maat 32. Heb geen foto's, maar het is ongeveer de kleur groen van en oranje.. nou ja, gewoon hard oranje...
Die groene was echt superveel te groot, dus daar is de onderzoom wel een beetje stuk.
Verkoop je die ofzo? Want volgens mij komt dat meer in de richting van mijn maat...
Dan zou ik wel foto's willen zien liefst.

Sassefras, ik zou ze graag willen, maar ze is echt te klein. En die metallicblauwe, bedoel je deze

? Dat is de mijne .
Oud 28-08-2004, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 28-08-2004 @ 20:54 :
Verkoop je die ofzo? Want volgens mij komt dat meer in de richting van mijn maat...

Sassefras, ik zou ze graag willen, maar ze is echt te klein. En die metallicblauwe, bedoel je deze
[afbeelding]
? Dat is de mijne .
Klopt het dat ik een donkerblauwe rand zie lopen? En zit er op 1 van de broekspijpen een zak? Zoja, dan is het dezelfde als die ik had!
Oud 28-08-2004, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Sarfessas schreef op 28-08-2004 @ 20:55 :
Klopt het dat ik een donkerblauwe rand zie lopen? En zit er op 1 van de broekspijpen een zak? Zoja, dan is het dezelfde als die ik had!
Nee, geen zak er waren idd modellen met zak, maar die waren niet meer in mijn maat (ik geloof 36, maar dat is het hele mooie van Posus, ze gaan ook gewoon in grote maten! Engelse maat 36 natuurlijk ), deze heeft die donkere rand aan de zijkant en onderaan een rand rondom de pijp.
Oud 29-08-2004, 12:41
Blubje
Blubje is offline
Maat 28 komt overeen met een 36.
Dat je t ff weet
verder is dit een zinloze post
Oud 29-08-2004, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Blubje schreef op 29-08-2004 @ 13:41 :
Maat 28 komt overeen met een 36.
Dat je t ff weet
verder is dit een zinloze post
Dank je wel, dan weet ik dat ook weer
Oud 30-08-2004, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 28-08-2004 @ 20:54 :
Ja die verkoop ik wel, maar ik heb er nooit een topic voor gemaakt omdat ik geen foto's heb.. Nou ja ergens wel eentje van mij als ik die oranje aan heb (maar dat is verder wel een bijzonder oncharmante foto ) Die kan ik je wel mailen als je wilt .. ?
edit: vrijdag komt een vriendinnetje-met-digicam langs, dan maak ik wel nieuwe foto's

Laatst gewijzigd op 30-08-2004 om 13:59.
Oud 30-08-2004, 16:36
Verwijderd
Mail hem maar eens. mutant@scholieren.com.

Dat is de 32 dan he?

En je hebt geen enkele mogelijkheid om foto's van de groene te maken (zeker van de kapotte zoom)?
Waar woon je ergens?
Oud 30-08-2004, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 30-08-2004 @ 17:36 :
Mail hem maar eens. mutant@scholieren.com.

Dat is de 32 dan he?

En je hebt geen enkele mogelijkheid om foto's van de groene te maken (zeker van de kapotte zoom)?
Waar woon je ergens?
Ik woon in Tilburg, en ga dus vrijdag foto's maken van allebei de broeken, zomen en wat je nog meer wilt, maar ik mail je nu vast die andere foto!
Oud 30-08-2004, 17:17
Verwijderd
Citaat:
krullevaar schreef op 30-08-2004 @ 17:56 :
Ik woon in Tilburg, en ga dus vrijdag foto's maken van allebei de broeken, zomen en wat je nog meer wilt, maar ik mail je nu vast die andere foto!
Dat is vrij dichtbij (ik woon in Baarle-Nassau, tenminste, dat ik mijn 2e verblijfplaats sinds vandaag . Vandaag heb ik me daar uitgeschreven en hier ingeschreven, maar ik ben er nog altijd de helft van de tijd. Ingewikkeld leven). Altijd handig .

ik kan trouwens niet terugmailen, alles doet lastig hier, heb de foto gezien. thx. Ik ben nu momenteel niet thuis en heb mijn eigen broek niet bij. Maar ik moet eens checken welke maat het is en hoeveel te groot ze is Ik dacht 36 en dan kan 34, maar als ze erg te groot is, gaat die 32 misschien ook wel.
Oud 30-08-2004, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 30-08-2004 @ 18:17 :
Dat is vrij dichtbij (ik woon in Baarle-Nassau, tenminste, dat ik mijn 2e verblijfplaats sinds vandaag . Vandaag heb ik me daar uitgeschreven en hier ingeschreven, maar ik ben er nog altijd de helft van de tijd. Ingewikkeld leven). Altijd handig .

ik kan trouwens niet terugmailen, alles doet lastig hier, heb de foto gezien. thx. Ik ben nu momenteel niet thuis en heb mijn eigen broek niet bij. Maar ik moet eens checken welke maat het is en hoeveel te groot ze is Ik dacht 36 en dan kan 34, maar als ze erg te groot is, gaat die 32 misschien ook wel.
Ik reageer verder wel op jou via PM, die arme Sassefras heeft straks een heel topic vol geouwehoer over mijn broeken
Oud 30-08-2004, 18:00
Verwijderd
Citaat:
krullevaar schreef op 30-08-2004 @ 18:42 :
Ik reageer verder wel op jou via PM, die arme Sassefras heeft straks een heel topic vol geouwehoer over mijn broeken
Inderdaad
Ik ben benieuwd of er uberhaupt ook nog iemand in MIJN broek geïnteresseerd is
Oud 31-08-2004, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Sarfessas schreef op 30-08-2004 @ 19:00 :
Inderdaad
Ik ben benieuwd of er uberhaupt ook nog iemand in MIJN broek geïnteresseerd is
Je topic blijft zo wel bovenaan staan ^^
Oud 31-08-2004, 17:41
Guinevere03
Guinevere03 is offline
Sarfessas,

Zou je eventueel willen opmeten hoe groot de taille is (rondom) en hoe lang de pijpen zijn (vanaf de tailleband)? Ik zit wel ongeveer aan de 1.70, maar ik heb redelijk lange benen, anders heb ik straks misschien een broek die mij alsnog te kort is. Bovendien heb ik geen broek waar een maat in staat met W en L, dus ik kan niet kijken of hij mij eventueel zou passen.
En is de kleur gewoon egaal paars of van dat glimmende paarse spul? Dat glimmende spul vind ik namelijk niet zo leuk.

Guinevere
Oud 31-08-2004, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Guinevere03 schreef op 31-08-2004 @ 18:41 :
Sarfessas,

Zou je eventueel willen opmeten hoe groot de taille is (rondom) en hoe lang de pijpen zijn (vanaf de tailleband)? Ik zit wel ongeveer aan de 1.70, maar ik heb redelijk lange benen, anders heb ik straks misschien een broek die mij alsnog te kort is. Bovendien heb ik geen broek waar een maat in staat met W en L, dus ik kan niet kijken of hij mij eventueel zou passen.
En is de kleur gewoon egaal paars of van dat glimmende paarse spul? Dat glimmende spul vind ik namelijk niet zo leuk.

Guinevere
Ik heb hem even voor je opgemeten. De omvang van de tailleband is ongeveer 83 cm.
De lengte van de tailleband tot de onderkant van de broek is 96 cm.
Verder is de broek van paarse egale ribstof, en dus geen glimmende stof
Ik hoop dat je hier wat mee kan
Oud 31-08-2004, 18:30
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Citaat:
Mutant schreef op 28-08-2004 @ 17:34 :
Oud 01-09-2004, 15:27
Guinevere03
Guinevere03 is offline
Citaat:
Sarfessas schreef op 31-08-2004 @ 19:04 :
Ik heb hem even voor je opgemeten. De omvang van de tailleband is ongeveer 83 cm.
De lengte van de tailleband tot de onderkant van de broek is 96 cm.
Verder is de broek van paarse egale ribstof, en dus geen glimmende stof
Ik hoop dat je hier wat mee kan
Helaas dan is de taille bijna-afzakmaat en de pijpen te kort .
Oud 01-09-2004, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Guinevere03 schreef op 01-09-2004 @ 16:27 :
Helaas dan is de taille bijna-afzakmaat en de pijpen te kort .
Helaas....
Oud 05-09-2004, 18:51
shanker
shanker is offline
hmz lijkt me wel een goeie maat voor mij beetje-afzak- broeken vind ik fijn uhm is 25 euro een redelijk bod?
Oud 05-09-2004, 21:18
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
Ik vind hem wel stoer Je zegt maat 38, maar ik heb er 1 met wijdte 28 en die past perfect... en ik heb maat 36. Dus hij zou me nog wel eens kunnen passen.
loopt ie een beetje lekker? Die mt. 28 van mij is namelijk ook zo wijd, ietsje wijder, en die loopt vrij irritant.
Ik ga ff mijn benen opmeten

edit: ik zie nu de cm-maten, die zijn toch wel wat groter dan ik dacht. hij zal wel niet passen dan denk ik. taille nog net wel maar ik heb korte beentjes
Je woont vrij dichtbij he? want dan kan ik misschien wel een skomen passen als dat mag, weet sowieso niet zo of het me wel staat

Laatst gewijzigd op 05-09-2004 om 21:40.
Oud 05-09-2004, 21:23
Falkh
Falkh is offline
wat een spuuglelijke broek, echt!
Oud 06-09-2004, 14:41
Verwijderd
Citaat:
shanker schreef op 05-09-2004 @ 19:51 :
hmz lijkt me wel een goeie maat voor mij beetje-afzak- broeken vind ik fijn uhm is 25 euro een redelijk bod?
Ja, 25 euro is prima
Advertentie
Oud 06-09-2004, 14:42
Verwijderd
Citaat:
VirginVampiress schreef op 05-09-2004 @ 22:18 :
Ik vind hem wel stoer Je zegt maat 38, maar ik heb er 1 met wijdte 28 en die past perfect... en ik heb maat 36. Dus hij zou me nog wel eens kunnen passen.
loopt ie een beetje lekker? Die mt. 28 van mij is namelijk ook zo wijd, ietsje wijder, en die loopt vrij irritant.
Ik ga ff mijn benen opmeten

edit: ik zie nu de cm-maten, die zijn toch wel wat groter dan ik dacht. hij zal wel niet passen dan denk ik. taille nog net wel maar ik heb korte beentjes
Je woont vrij dichtbij he? want dan kan ik misschien wel een skomen passen als dat mag, weet sowieso niet zo of het me wel staat
Als je het niet erg vind wacht ik even de reactie van Skanker af, want die was eerder
Advertentie

Regels voor berichten