Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2004, 12:16
TisKicking
TisKicking is offline
men dvd-speler doet het niet meer. hij leest geen dvd, geen cd-rom en geen audio-cd meer, zonder enige foutmelding ofzo. hij's dus naar alle waarschijnlijkheid vuil. Is het mogelijk om dat snel terug in orde te krijgen (door één of ander prachtig middeltje), of moet ik die dvd-speler binnenbrengen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2004, 12:20
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
TisKicking schreef op 26-08-2004 @ 13:16 :
men dvd-speler doet het niet meer. hij leest geen dvd, geen cd-rom en geen audio-cd meer, zonder enige foutmelding ofzo. hij's dus naar alle waarschijnlijkheid vuil. Is het mogelijk om dat snel terug in orde te krijgen (door één of ander prachtig middeltje), of moet ik die dvd-speler binnenbrengen?
als die helemaal nix meer leest is er waarschijnlijk meer aan de hand dan alleen maar vuil....
overgens die lenscleaners enzo werken best wel heel erg slecht tot niet .... beter is open (laten) maken.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 12:24
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
twain4me schreef op 26-08-2004 @ 13:20 :
als die helemaal nix meer leest is er waarschijnlijk meer aan de hand dan alleen maar vuil....
overgens die lenscleaners enzo werken best wel heel erg slecht tot niet .... beter is open (laten) maken.
Wat wil je dan doen?
Die goedkope dvd spelers van 50 a 100 euro kan je wel openmaken, en er zit zelfs een schroefje in op de laser om wat zut in te stellen, en je kan kutten wat je wilt, meestal wordt het er niet echt beter op.
Oud 26-08-2004, 12:25
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 26-08-2004 @ 13:24 :
Wat wil je dan doen?
Die goedkope dvd spelers van 50 a 100 euro kan je wel openmaken, en er zit zelfs een schroefje in op de laser om wat zut in te stellen, en je kan kutten wat je wilt, meestal wordt het er niet echt beter op.
Uhmm schoonmaken.... dat wilde hij immers........

Offtopic.. Nice avatar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten