Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Zullen we bij de OPTA klagen? ![]() En trouwens, als je t dan weer opzegt na die 12 maanden, kan je dan nog wel ''ADSL'en' ?? ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hmm, stel dat je de 1e 12 maanden Planet hebt, kun je daarna nog bij Planet blijven dan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hoeveel betaal jij dan? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() BTW: Neem anders kabel internet (Kabel maatschappijen zijn ook van KPN afhankelijk). ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ook gratis internet wordt duurder. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
overigens is het 9.70 per drie maanden tenminste op mijn rekening zie ik het maar eens per 3 maanden verschijnen. AL staat er op de site 9.70 per maand. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(Dit is te vergelijken met een LAN waarbij de pc's dmv ip's communciceren en niet dmv telefoon nummers) [edit] Ook gratis internet wordt duurder. :confused gratis internet is neit gratis slechts het abbo is gratis of het is zo dat je per minuut betaald of per kilobyte/megabyte [/edit] Laatst gewijzigd op 06-06-2004 om 17:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij heet zoiets 'koppelverkoop'... |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bij kabel internet wordt de snelheid bepaald door de bandbreedte dwz Capaciteit Hoe meer capaciteit hoe sneller ,maar ook weer hou duurder voor de gebruikers. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ip's kunnen aangevragen worden bij 1 instantie die voor heel de wereld de ip's regelt en dat is niet kpn (gelukkig) al ben ik nu even de naam kwijt (al zullen andere het wel weten enlightenment zal dat best weten) ps ben het ff aan het opzoeken als ik het weet meld ik het wel even [edit] heb het even opgezocht RIPE (www.ripe.net gevestiged in amsterdam) is verantwoordelijk voor de uitgave van ipadressen in europa . het midden oosten en noord-afrika. ARIN is verantwoordelijk voor Noord-amerika en zuid Amerika en zuid Afrika. APNIC is verantwoordelijk voor de ips in azie. hier kan dan ook een ip aangevragen worden en zij beheren het dus en niet KPN. het is wat offtopic maar wou het toch ff melden [/edit] Laatst gewijzigd op 06-06-2004 om 18:09. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Of, en ik citeer uit mijn email met KPN: Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Overigens zou het ook vreemd zijn als het niet lukt sinds dat ik geen telefoon nummer heb en wel bbned |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is een beetje kat-en-muis spel. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ja of je dat dan weer kunt geloven is ook een 2de echt vreemd allemaal. (Ik weet wel dat het niet bij tiscali kan). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar je hebt dus eerst een KPN abo nodig (hoe kom je anders aan dat telefoonnummer?) ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Wat ik tegenkwam op de site van de OPTA:
Citaat:
![]() [edit] Verder toch voor de zekerheid ook een mailtje gestuurd naar de OPTA: Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 09-06-2004 om 19:42. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En de OPTA heb ik een paar weken geleden al gemaild, maar ook nog geen antwoord van gekregen... |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Andere opties, zoals internetten via de kabel gaan voor mij ook niet op, omdat ik gebruik ga maken van Digitenne ( ![]() [edit] Van het weekend heb ik een tweede brief gestuurd naar KPN. Heb ik over drie weken nog geen antwoord dan stuur ik hem aangetekend met ontvangstbevestiging ![]() [/edit] Laatst gewijzigd op 21-06-2004 om 13:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ook bericht van Cistron internet:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mooi. Eindelijk bericht van Cistron.
![]() Het is dus mogelijk om een 'new line service' te krijgen (ADSL zonder tussenkomst van KPN). Echter biedt niet iedereen dit aan, en kost het, afhankelijk op KPN wat moet doen in de centrale, EUR 295,- of EUR 595,- eenmalig. De toeslag van EUR 9,40 is dan niet meer nodig (de lijn is niet meer in beheer bij KPN), waardoor er naar respectievelijk 2 en 6 jaar winst behaald kan worden. En waarom ben ik de enige die in deze thread post? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee hoor, grapje. Maar ehh als je zoveel moet betalen, wat is dan precies het voordeel? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Geen moeilijke rekeningen meer. Geen vast telefoonnummer - waarop je wordt gespamd. Geen KPN! Wil je nog meer voordelen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
LOL, net gebeld met KPN ('ADSL van KPN').
Volgens de Manager Klantenreacties is het "technisch onmogelijk" om ADSL te hebben zonder een KPN telefoonabonnement, ook wanneer je al ADSL hebt, kun je niet je KPN abonnement opzeggen (line-sharing anyone?). Mocht het dan toch kunnnen (het was toch technisch onmogelijk?), dan is het volgens de manager "illegaal" om ADSL te hebben zonder KPN abonnement. Van de New Line Service had deze nog niet gehoord, maar kon er in meegaan dat wanneer de ADSL aanbieder te volledige lijn overneemt van KPN, het wel mogelijk zou zijn. Naar mijn idee typisch een gevalletje van slecht geinformeerd ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dan krijg je nix van kpn maar dan moet je wer perse een abo voor kabeltv hebben
||
![]() |
Citaat:
maar uit een kan keizen en die is dus VEEL TE duur |
![]() |
||
Citaat:
![]() BTW: Ik heb zelf ADSL van Planet internet. ![]() |