Advertentie | |
|
![]() |
|
Hahahahahahahaha
de wonderen zijn de wereld nog niet uit ![]() Christelijk how? Het christen-dom kent verscheidene stromingen....
Laatst gewijzigd op 04-08-2005 om 18:35. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 04-08-2005 om 18:47. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat jullie prioriteiten nogal verschillend zijn. Het geloof betekent blijkbaar veel meer voor haar dan jij. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar on topic ik kan wel stijl muziek verandere kleding stijl ook maar ik kan niet verandere wie ik ben ik kan geen christen worden |
![]() |
||
Citaat:
Kolere, slipknot... Ik denk als die mensen 1x de "tekst" hebben geluisterd van 1 van hun nummers, ze hun huis meteen door een of andere geestelijke laten inzegenen en alle demonen uit hun huis laten verdrijven :-) Voor hun ben je waarschijnlijk de duivel zelf.. En als die vriendin van je zo sterk gelooft in god en alles wat "hij" wilt, moet ze dat natuurlijk zelf weten. Maar ik denk niet dat een relatie (nu) tussen jullie zal gaan werken..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Praat met haar, ik denk dat dat het beste is. Het lijkt me btw onzin dat god mensen niet zou kunnen haten omdat hij ze gemaakt zou hebben... Ben jij tevreden over alles wat je maakt? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Geloof is geen vaststaand iets, geloof is iets dat zo is zoals je het ziet. Voor jou dus bijvoorbeeld 'god houdt van alle mensen', voor een ander 'god houdt alleen van mensen die in hem geloven en van hem houden' of nog weer wat anders. Je kunt geloof dus ook niet benaderen als iets feitelijks/vaststaands. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: