Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2004, 23:10
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Hop! Wie heeft ze?

Ik was bij Deftones. Deftones zijn saai en arrogant. Ik heb toen wel 10 euro van ze geleend (no blowjob) en dat was wel oké van ze. Voor de rest was er niks aan.

Wat jullie?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2004, 23:11
Ragnar
Ragnar is offline
Nile zijn best aardige gasten.
Oud 24-08-2004, 23:12
Carn
Carn is offline
Ik heb Fred Durst gepijpt.
Oud 24-08-2004, 23:13
CharismaticBass
Citaat:
Carn schreef op 25-08-2004 @ 00:12 :
Ik heb Fred Durst gepijpt.
Ja? Hoe was het?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 23:13
Verwijderd
ik wacht op konflict. die is wild joh .
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 23:14
Carn
Carn is offline
Best Gaaf! Natuurlijk wel mn handjes en mond gewassen naderhand. Daarna had hij mij op een ijsje getracteerd (met discodip) en hebben we samen naar Nile zitten luisteren, want dat vond ie wel aardige gasten.
Oud 24-08-2004, 23:15
CharismaticBass
dope shizzle

heeft hij een grote plasser?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 23:16
86dagreed
86dagreed is offline
Met blood for blood, moestne een vriend en ik hun interviewen, ze waren daar samen met slapshot en blue bloods.
Het werd een grote puinhoop. Die vriend liep joints te draaien voor blue bloods, ik liep genadeloos te zuipen omdat Rob zei dat hij het toch niet alleen opdronk en niet veel van dronk en we liepen met zijn allen spekjes te vreten tot we dachten 'wat zijn deze dingen toch fucking ranzig'.

Met Atreyu ooit. Half verdrugste lui heb ik een interview gedaan wat onder ander ging of hij Maria een lekker wijf vond en of hij haar zou willen slaan of niet (of zoiets dergelijks).

En bij eastpack resistance tour met Freddie gehad over vastzitten in konijnenhokken of viskommen.

Ik heb ooit een broodje kaas met NRA gegeten.
Sympathiek van ze.
Oud 24-08-2004, 23:42
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
gekletst met Devin Townsend, Gene Hoglan de hand geschud, Nile is idd aardig, en dat was het wel denk ik.
Oud 24-08-2004, 23:43
Ragnar
Ragnar is offline
Hand geschud ook nog met Mortician en bij interview met de bassist van Cradle meegeweest, ook een aardige gast.

Ohja en in Noorwegen in de Elm Street nog met Apollyon van Cadaver geluld.
Oud 25-08-2004, 08:29
Verwijderd
Met Billy Corgan ff gepraat
zo-ook met Muse, Dandy Warhols, System of a down ,

en met Keith Caputo een tijd backstage bij een concert van hem zitten chillen ( in Effenaar) waarhij me de hele tijd van bier aan het voorzien was en toenik wegging kreeg ik een t-shirt van hem , en backstage kaarten voor LOA enkele dagen daarna in Antwerpen
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 08:39
Back Door Man
Back Door Man is offline
Past verhalen genoeg

Euhm, ik heb The Misfits (de misfits van nu) in hun kleedkamer gesproken in Haarlem 2 jaar terug, en sta op de foto met Marky Ramone.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 09:05
STP
STP is offline
AmnesJan: Praten of handjes schudden met een bandlid is niet echt bijzonder ofzo lijkt me, vaak kan je na concerten zo even een praatje met iemand maken.

Backstage bij Rise Against in de W2 was een flinke chaos, ik ging ze interviewen maar uiteindelijk werd het een gezellig backstage-feest samen met de Mad Caddies die de kleedkamer van RA kwamen trashen met hun dronken koppen. Mijn god, dat die lui daarna nog zó strak konden spelen. Wel hele sympathieke lui trouwens, Mad Caddies én Rise Against.

Verder tijdens Thrice backstage geweest in de Melkweg, eventjes met Dustin zitten kletsen en wat gegeten. Achteraf bleek dat ook Yellowcard toen gedeeltelijk aanwezig was maar daar heb ik niets van meegekregen.

Verder wel leuke dingen meegemaakt tijdens eigen optredens en eigen optredens met wat grotere bands, maar das niet echt iets voor in dit topique volgens mij ?
Oud 25-08-2004, 09:14
Verwijderd
Citaat:
STP schreef op 25-08-2004 @ 10:05 :

Verder wel leuke dingen meegemaakt tijdens eigen optredens en eigen optredens met wat grotere bands, maar das niet echt iets voor in dit topique volgens mij ?
jawel hoor
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 09:20
Verwijderd
Citaat:
STP schreef op 25-08-2004 @ 10:05 :
AmnesJan: Praten of handjes schudden met een bandlid is niet echt bijzonder ofzo lijkt me, vaak kan je na concerten zo even een praatje met iemand maken.
Ligt er maar net aan welke band nietwaar?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 09:21
STP
STP is offline
Citaat:
eXo schreef op 25-08-2004 @ 10:20 :
Ligt er maar net aan welke band nietwaar?
Ja gast, daar heb je een punt, misschien ligt het eraan dat al die metalnamen me niets zeggen.
Oud 25-08-2004, 09:22
Verwijderd
Citaat:
STP schreef op 25-08-2004 @ 10:21 :
Ja gast, daar heb je een punt, misschien ligt het eraan dat al die metalnamen me niets zeggen.
Uhuh, echt bijzonder is het ook niet om met zomaar 'n bandlid te ouwehoeren maar stel je nou es voor dat je een praatje maakt over het weer met Mick Jagger of Robert Smith ofzo
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 09:31
STP
STP is offline
Citaat:
eXo schreef op 25-08-2004 @ 10:22 :
Uhuh, echt bijzonder is het ook niet om met zomaar 'n bandlid te ouwehoeren maar stel je nou es voor dat je een praatje maakt over het weer met Mick Jagger of Robert Smith ofzo
Ja, maar dát zijn ook de mensen die niet even na 't optreden een praatje komen maken met 't publiek. Kijk, de Bloodhound Gang zoent gelijk de hele voorste rij, zo kan 't natuurlijk ook
Oud 25-08-2004, 09:34
Verwijderd
Conversatie gehad met de Heideroosjes over bhs, minderjarigen en het signeren daarvan terwijl ze ze aanhebben (ik had de mijne niet aan, was wel minderjarig toendertijd en Marco wou eigenlijk alleen maar weten welke maat het was ^^). Ik hoor vaak dat de rozen zo arrogant en vervelend zijn, maar tot nog toe heb ik ze altijd vriendelijk meegemaakt, altijd in voor een praatje en wat tijd. Ook toen ik concerttickets had gewonnen, paar keer per email conversatie gehad met de manager om iets te regelen en te veranderen en daar werd niet moeilijk over gedaan, zelfs een uitgebreide reactie teruggestuurd.

Verder is het bij Plus altijd makkelijk om achteraf een babbel te slaan met de artiesten, er is gewoon geen backstage ^^. Het leukste was toch wel Meridian Arts Ensemble hun wiet moesten ophebben voor ze de volgende ochtend om 10u weer op het vliegtuig stapten.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 12:02
Carn
Carn is offline
gasten van COB en shadow's fall zijn wel . Idem voor Chris Pennie van DEP, erg aardige gast, best lang mee lopen praten over het mooiste instrument van de wereld. Kmocht nog bijna op zn trommeltjes trommelen maar zn drumkit was al afgebroken. Schade. Verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mjah voor interviews enzo maak je altijd wel een praatje backstage met jan en alleman, meeste bands zijn normale gasten die ook gewoon naar de plee moeten om te schijten, ik kan me iig geen band herinneren die aan de arrogante kant was.
Oud 25-08-2004, 12:11
XdeadlockX
XdeadlockX is offline
UHm, bij SOilwork en consorten een uur in de tourbus gezeten nadat we een interview hadden gedaan, leuk gekletst over onder andere Straight Edge en metal, Playstationen, hoe je je dag doorkomt als artiest op tour.. bla bla bla

Dimmu Borgir, interview proberen te houden met een van de gitaristen terwijl die drummer zit in te drummen naast je... erg irritant.

Atreyu: Wil je net beginnen met interview, blijkt je bandje niet op te willen nemen, ging die gast me helemaal uitleggen dat je eerst iets in het bandje moest slopen of zo... wazige bedoeling.

Niet echt spannende dingen
Oud 25-08-2004, 12:15
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Ik werd op het podium gezet door Van Dik Hout .

Toen was ik 10 ofzo.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 12:18
Fog
Fog is offline
ik doe niet aan backstage

mn vriend werd op een hiphip feest gepimpt door brace en ik stond erbij en toen ging hij moppie moppie zingen
Oud 25-08-2004, 12:41
botulismf
botulismf is offline
de gitarist van the polyphonic spree heeft me een vuurtje aangeboden
Oud 25-08-2004, 12:42
botulismf
botulismf is offline
oh en twiggy ramirez ontmoet bij apc/deftones.
Oud 25-08-2004, 12:44
PieterB
PieterB is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 25-08-2004 @ 00:16 :
Met blood for blood, moestne een vriend en ik hun interviewen, ze waren daar samen met slapshot en blue bloods.
Het werd een grote puinhoop. Die vriend liep joints te draaien voor blue bloods, ik liep genadeloos te zuipen omdat Rob zei dat hij het toch niet alleen opdronk en niet veel van dronk en we liepen met zijn allen spekjes te vreten tot we dachten 'wat zijn deze dingen toch fucking ranzig'.

toen in eindhoven? Ik heb trouwens ergens gelezen dat White trash Rob niet meer zonder die shit kan... omdat ie zich anders te kut voelt door al de shit die hij heeft meegemaakt...
Oud 25-08-2004, 12:49
Mindfields
Mindfields is offline
Ik ben backstage geweest bij de nieuwe band van Marky Ramone.. Ik had hun zanger op msn. Had hem toegevoegd, dacht dat het een fan was, bleek het hun zanger te zijn. Ze hebben een shirt van the Speedkings gesigneerd en ik zei dat ik vroeg naar huis moest, en Marky zei zoiets als 'when I was young, I used to stay away nights from home' oid Was iig wel een aardige gast, nog even mee gepraat.
Oud 25-08-2004, 13:33
funest
funest is offline
ik heb thurston moore de handgeschud zz
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 13:37
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
killermachine85 schreef op 25-08-2004 @ 13:44 :
toen in eindhoven? Ik heb trouwens ergens gelezen dat White trash Rob niet meer zonder die shit kan... omdat ie zich anders te kut voelt door al de shit die hij heeft meegemaakt...

wat? spekjes?
Oud 25-08-2004, 15:12
pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
Ik, ehm, ik, ik, ehh, ik.
Ik weet nooit hoe ik backstage kan komen.
Oud 25-08-2004, 15:12
testement
testement is offline
ik heb wes borland is zn kont geneukt.
Oud 25-08-2004, 15:14
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
testement schreef op 25-08-2004 @ 16:12 :
ik heb wes borland is zn kont geneukt.
Ah, kwam jij daarmee of vroeg hij het?
Oud 25-08-2004, 15:18
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 25-08-2004 @ 00:16 :

Met Atreyu ooit. Half verdrugste lui heb ik een interview gedaan wat onder ander ging of hij Maria een lekker wijf vond en of hij haar zou willen slaan of niet (of zoiets dergelijks).
Dat was cool, ik vond het echt supersympathieke gasten.
De zanger (of t was wat anders) van Oceansize mede-geïnterviewd, dat was een verlegen gozer maar wel lief.
Oud 25-08-2004, 15:19
schimmel
schimmel is offline
ik heb met rob de nijs gepraat
nounou
Oud 25-08-2004, 15:20
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
schimmel schreef op 25-08-2004 @ 16:19 :
ik heb met rob de nijs gepraat
nounou
ik niet
Oud 25-08-2004, 15:21
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Escapism schreef op 25-08-2004 @ 16:20 :
ik niet
smakeloze humor
Oud 25-08-2004, 15:21
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ron Brandsteder, Rita Reijs (?) en Leo Beenhakker wonen in mijn dorp en die heb ik allemaal gesproken
Oud 25-08-2004, 15:23
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
birthmark schreef op 25-08-2004 @ 16:21 :
smakeloze humor
smakeloze humor
Oud 25-08-2004, 15:25
testement
testement is offline
Citaat:
Escapism schreef op 25-08-2004 @ 16:23 :
smakeloze humor
Oud 25-08-2004, 15:29
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Zanger van Rompeprop gaf een aantal gratis gesigneerde cd's weg. Hoppaaa
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 17:11
enema abortion
enema abortion is offline
Geen backstage verhaal, wel grappig (vind ik, maar misschien moet je er bij geweest zijn).

Een vriendin van me was op tour met Ten Foot Pole en die speelden met koninginnedag in Den Bosch. Nou boeit die band mij totaal niet maar ze had me op de gastenlijst gezet dus ik ben er toch maar heen gegaan.
Ik werd voorgesteld aan die band (aardige gasten hoor, jammer dat die band kut is), beetje gebabbeld, whatever.
Op die show daar kwam ik een oud bandlid van me tegen die helemaal fan is van TFP, hij zo 'hey? wat doe jij hier? jij houdt toch helemaal niet van TFP?' ik 'neuh maar ja ik had niks beters te doen'.
Hij 'en dan geef je je geld hier aan uit?' ik 'oh nee, ik ben gratis binnen, gastenlijst'. Hij (met grote ogen) 'ken je die gasten dan???' ik 'uh... ja man, goeie vrienden! Hey dude (naar TFP gast), come here! I used to be in a band with this guy'. Die gast van TFP 'wow that's cool man, how are you?'. Ex-bandlid 'uhm... hi!'. TFP dude 'yo I'm gonna get some food, you coming?' Ik 'yeah good idea'.
Man man man, die blik in de ogen van dat ex-bandlid van me, priceless.
Oud 25-08-2004, 18:51
Verwijderd

Ik heb niet zoveel gehad op dat gebied, wel net de zanger van Blind Guardian gemist omdat ik een vriend zocht die een praatje aan het maken was. Overigens vonden we die vriend al snel: hij had net de zanger van BG ontmoet .

Wel ff geluld met de live bassist van Zuco 103 .

Dus.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 19:56
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 25-08-2004 @ 18:11 :
Geen backstage verhaal, wel grappig (vind ik, maar misschien moet je er bij geweest zijn).

Een vriendin van me was op tour met Ten Foot Pole en die speelden met koninginnedag in Den Bosch. Nou boeit die band mij totaal niet maar ze had me op de gastenlijst gezet dus ik ben er toch maar heen gegaan.
Ik werd voorgesteld aan die band (aardige gasten hoor, jammer dat die band kut is), beetje gebabbeld, whatever.
Op die show daar kwam ik een oud bandlid van me tegen die helemaal fan is van TFP, hij zo 'hey? wat doe jij hier? jij houdt toch helemaal niet van TFP?' ik 'neuh maar ja ik had niks beters te doen'.
Hij 'en dan geef je je geld hier aan uit?' ik 'oh nee, ik ben gratis binnen, gastenlijst'. Hij (met grote ogen) 'ken je die gasten dan???' ik 'uh... ja man, goeie vrienden! Hey dude (naar TFP gast), come here! I used to be in a band with this guy'. Die gast van TFP 'wow that's cool man, how are you?'. Ex-bandlid 'uhm... hi!'. TFP dude 'yo I'm gonna get some food, you coming?' Ik 'yeah good idea'.
Oud 25-08-2004, 19:57
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Gasten van Opeth kun je goed hebben
Oud 25-08-2004, 20:08
Verwijderd
euh ik zat een keertje back stage met de dudes van iedereen zo jotje te praten...ik was al aardig lam, maar vanaf het moment dat ik daar weg ben gehaalt ken ik me al helemaal niks herinneren...ik weet nog wel dat ik met een spaflesje rondliep die ik van hun had gekregen (ghb? )
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 20:29
Verwijderd
Citaat:
enema abortion schreef op 25-08-2004 @ 18:11 :

hahaha fantastisch verhaal
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 20:30
Verwijderd
ik heb trouwens ook wel een hele hoop backstage verhalen maar heb geen zin ze uit te gaan typen
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 21:14
grandmommy
grandmommy is offline
euhm... heb wealthy beggar zien weglopen na het optreden Yay
en tegen ellen ten damme gezegd dat ze gave columns schreef en toen zei ze 'dankje' en een week later werd dat aangehaald in een column van d'r
en een handje gehad van die vent van pater moeskroen
Oud 25-08-2004, 21:50
Loubine
Loubine is offline
di-rect daar durf ik verder niets over kwijt gehehe
verder vorig jaar status quo, wel tof; aantal foto's gemaakt en een relaxt praatje gemaakt, dat heavy traffic goed opgenomen werd door 't publiek etc.. dus nee niet zo bijzonder eigenlijk
en een keer bij jovink (was toen voorprogramma bij SQ) daar heb ik een beetje rond kunnen kijken..
Oud 25-08-2004, 21:58
Verwijderd
heb jij direct gepijpt ???????!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten