Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2004, 12:36
Otis
Otis is offline
Nou afgelopen zondagavond was ik dus met Kennie (Pan A.) naar las palmas .
We waren flink aan t swingen op hippe technobliepjes en opzwepende trommeltjes.Af en toe een roseetje en een gebietst blowtje van wat geile potten..
We waren flink hip aan t swingen tussen de geile nichten tot dat Ken opeens tegen me zei: Hee ik hoop dat ze Mylo zometeen gaan draaien!!
En 1 seconde voordat hij dat zei dacht ik bij mezelf : Hee ik hoop dat ze Mylo zometeen gaan draaien !!

We pakten elkaars hand vast en voelden dat er een soort van wolk van saamhorigheid om ons heen kwam....Wat heeft dit te betekenen? en had het te maken met de hippe situatie ? met onze gave outfits ? of de swingende muziek van Miss Monica en haar trommelman?

Kan iemand mij dit uitleggen want ik ben al een paar dagen heel erg in de war
Advertentie
Oud 31-08-2004, 12:40
Pan Am
Pan Am is offline
Carmie ik heb precies hetzelfde, ik heb al twee nachten slecht geslapen en ik had gisteren ook een nare voorspellende droom over jou! Ik had dus gedroomd dat je met je paraplu door Den Haag liep en dat er ineens een zwerver met een trommel onder je paraplu ging en dat ie zomaar aan je laarsjes zat en dat ze toen Hepatitis B opliepen Oja en toen kwamen Hanna Tokkie en Joey van Friends en die gingen beffen midden op het Spui

Kan iemand mij helpen, wat betekent dit
Oud 31-08-2004, 12:43
Otis
Otis is offline
neeeeeeeeeee niet hanna en joey midden op t spui

ik denk dat dit betekent dat ik me moet laten beffen door hanna tokkie
Oud 31-08-2004, 13:02
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Je bewustzijn heeft een vertraging op je belevingswereld. Als die vertraging maar groot genoeg is, kan het lijken alsof je de dingen twee keer mee maakt, dejavu ect.

Maar het kon natuurlijk ook het telepatie orgaan in de grote teen zijn
Oud 31-08-2004, 13:17
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 31-08-2004 @ 14:02 :
Je bewustzijn heeft een vertraging op je belevingswereld. Als die vertraging maar groot genoeg is, kan het lijken alsof je de dingen twee keer mee maakt, dejavu ect.

Maar het kon natuurlijk ook het telepatie orgaan in de grote teen zijn
En hoe verklaar jij die hippe omgeving dan hè? Hè, hè, hè? Nou, zeg het maar hoor
Oud 31-08-2004, 13:17
Verwijderd
Zo hip is die omgeving niet hoor
Oud 31-08-2004, 14:07
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb dat heel vaak met mijn broer, maar euhm we hebben hetzelfde karakter en humor enzo dus daar komt het door, en we zijn allebei gewoon verschrikkelijk voorspelbaar
Oud 31-08-2004, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 31-08-2004 @ 13:40 :
Carmie ik heb precies hetzelfde, ik heb al twee nachten slecht geslapen en ik had gisteren ook een nare voorspellende droom over jou! Ik had dus gedroomd dat je met je paraplu door Den Haag liep en dat er ineens een zwerver met een trommel onder je paraplu ging en dat ie zomaar aan je laarsjes zat en dat ze toen Hepatitis B opliepen Oja en toen kwamen Hanna Tokkie en Joey van Friends en die gingen beffen midden op het Spui

Kan iemand mij helpen, wat betekent dit

wat een eehhh levendige fantasie
Oud 31-08-2004, 15:11
Verwijderd
Misschien moet je eerst nog even wat oefenen met dit alles meidje, en dan een topic op Mystiek openen.. ontdek je paranormale kant!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten