![]() |
|
![]() |
Heej,
Mischien ken je ze wel, als je een TI-83(+) hebt. Zo'n kabel om je TI met je PC te verbinden. Jammer genoeg kosten deze meer dan 30 euro in de winkel. Je kunt ze wel zelf maken, maar dan heb je de juiste onderdelen en de nodige ' soldeer skills' nodig. MAAR, ik maak deze linkkabel voor jou! Zodat jij ook spellen op je TI kan zitten! En dat maar voor 10 euro! Zullen we even wat voor en nadelen noemen? Er zijn natuurlijk heel erg veel voordelen en maar een paar echte nadelen, ik som er hier een paar op, er zijn er natuurlijk veel meer, maar ik heb nou eenmaal niet de ruimte alle voor- en nadelen te noemen..... ;-) De voordelen: - Erg goedkoop, als je het in de winkel koopt kosten deze 30,00! - Spiekbriefjes heb je binnen mum van tijd op je rekenmachine gezet, je typt ze op je computer en zet ze daarna over op je rekenmachine. geen lettertje voor lettertje meer intypen op je TI-xx. Maar gewoon alles op je computer typen! - Gadget :-) - Spellen rechtstreeks op je rekenmachine zetten! Niks meer overtypen maar gewoon 1 klik op de muis en het spel staat op je rekenmachine! Spelen maar! - Allerlei handige hulpprogramma's kun je op je rekenmachine zetten, denk aan een soort Windows Verkenner, een soort Kladblok, enz. - Linkkabel word altijd getest, werkt altijd 100%! Getest met een TI-83 en een TI-83 Plus op een Windows Xp machine en op een Windows 2000 machine met het programma TI-Connect & TI-Graphlink. - Je kunt zelf je kabel lengte kiezen, standaard 1,00 m, maar kan langer tegen vergoeding. De nadelen: - Kans dat je betrapt word met een proefwerk als je spiekbriefjes op je rekenmachine zet ;-) - Je hebt een vrije seriële poort nodig (een ding met 9 pinnetjes), meestal heb je er nog wel eentje vrij, maar op de nieuwste PCs zit deze er meestal niet meer.(check dit dus altijd) - Verslavend :-) - Het is handgemaakt, dus ziet er niet professioneel uit, maar je hebt wel een uniek exemplaar! - Nog meer nadelen? nee...denk het niet! *KLIK*De 10 Euro Linkkabel*KLIK* Laatst gewijzigd op 07-09-2004 om 17:16. |
Advertentie | |
|
|
|