Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Moederbord: MSI K8T Neo2 S939 ddie laaste vraag begrijp ik niet
||
Citaat:
||
Citaat:
Je moet er voor zorgen dat je BIOS je harddisk goed detecteert. Dit kan op allerlei manieren fout gaan, in dit geval. Zorg dat je SATA schijf aan de juiste poort hangt, aan een controller met een bios, dus dat je er van kan booten. Waarschijnlijk wordt-ie dan automatisch herkend door de bios van die controller. In je 'normale' bios kan je dan de bootvolgorde instellen, en als het goed is staat dan die schijf er tussen..
||
Citaat:
[NOTE] bios is not installed
||
Citaat:
||
Citaat:
Maargoed dat wil zeggen dat je de bios goed moet instellen. (waarschijnlijk) Dus pak je handleiding en ga stap voor stap door alle opties heen. |
![]() |
||
Citaat:
VIA SATA RAID Driver PSATA RAID Driver
||
Citaat:
||
Citaat:
zijn alle biosen hetzelfde ingestelt??
||
Citaat:
Nu is het mogelijk dat jij nu je schijf in een controler heb zitten die niet door de bios wordt aangestuurd. dan moet je dus eerst de driver van die controler instaleren en dan wordt je hd vanzelf herkend. Oftewel prop die floppy en doe iets nuttigs ![]() *EDIT* ohw en alle biossen zijn standaard zo ingesteld dat het meeste zou moeten werken.... maar niet alles ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hoe: Ik doe die cd van xp er in auto setup druk op F6 kun je zelf iets toevoegen dus die diskette erin en dan geeft hij fout melding. handleidng van het moederbord?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() download de nieuwste versie van het inet en probeer het nog eens die diskettes van tegenwoordig zijn niet zo heel erg jofel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zie je uberhaupt wel een schijf verschijnen als je computer start?? 't kostte mij nogal wat moeite om m'n ouwe (p)ata controller m'n 250 gig schijfje te herkennen, maar met s-ata zou je dergelijk gedoe eigenlijk niet moeten hebben.
|
![]() |
|
|