Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2002, 09:09
Apomes
Apomes is offline
hey, omdat mijn data transfer altijd wordt overschreden en dan weer een uur off-line staat zo ik graag willen upgraden naar geocities advance (6x zoveel data transfer) Maar als ik overschakel wordt mijn site dan gedelete? of kan ik daar gewoon verder aan werken met meer tools enzo?
Oud 18-05-2002, 09:45
Koen
Koen is offline
Ik neem toch aan dat dat daar vast wel ergens te lezen is.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 10:03
Verwijderd
Kan het nu ff niet bekijken, Geocities is offline. Ik kijk later nog wel 'ns
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 10:31
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
ik denk dat je site wel blijft bestaan..

Maar denk ook dat ze er meer voor vragen dan zelf een ergens een domeintje kopen...
Oud 18-05-2002, 13:09
Verwijderd
Geocities is nog tot 9 uur vanavond offline (in totaal 24 uur )

[edit]Ik kan me herinneren dat vanaf Geocities Advance je site gewoon getransferd wordt naar je domeintje)
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 09:29
Apomes
Apomes is offline
neen tis terug veranderd tis nog off line tot 9 uur deze ochtend maja wij moeten daar 6 uur bijtellen he dus we geraken er pas op om 3 uur .
Maarja het werd eens tijd he nu gaan al die websites waar langer dan 6 maand ni meer aangewerkt is eraf
Oud 19-05-2002, 16:20
Verwijderd
Citaat:
charmedboy schreef:
neen tis terug veranderd tis nog off line tot 9 uur deze ochtend maja wij moeten daar 6 uur bijtellen he dus we geraken er pas op om 3 uur .
Maarja het werd eens tijd he nu gaan al die websites waar langer dan 6 maand ni meer aangewerkt is eraf
Langer dan 6 maand? Doen ze dat? Ik heb daar een site van school (deze) en die is mooi afgerond. Bovendien staat er een link naar op een CKV-site (heeft m'n leraar gedaan), dus er komen nog wel mensen. Laat ze dan eerst een waarschuwingsmailtje sturen!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 16:58
Verwijderd
Ja, zal wel worden getransferd. En je kan toch met FTP je site opslaan op je schijf?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten