Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2002, 17:42
aloverboy
aloverboy is offline
beste mensuh hiero! ik heb een vraag!

ikzelf ben een jongen van 15 die denkt dat hij gewoon hetero is maaar...
door omstandig heden hebbik een jongen van 23 leren kennen en ik zie en spreek hem ook elk weekend....
we smsen door de weeks zien elkaar verder niet.
als ik in het weekend bij hem ben op de blek waar hij werkt hebben we steeds oog kontact enz.
's nacht smsen we ook vaak en hebben we het over fantasien enz.
als we in het weekend samen zijn ben ik laat altijd heel ff me hem aleen dan kijken we alkaar ook aan... ik ben bang dat hij niet weet wat hij moet doen maar dat weet ik ook niet.. ik heb wel fantasien over hem maar toch... ik weet niet zo goed wat ik moet doen. please help me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2002, 17:45
Chimera
Chimera is offline
Nouw, lijkt me vrij duidelijk. Of zelf de eerste stap nemen, of blijven afwachten. Komt d'r vroeger of alter toch vanzelf wel van.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 23:00
Psychoot
Psychoot is offline
Laat de natuur zijn gang gaan.
Als jullie elkaar leuk vinden komt het vanzelf wel, maar is die jongen valt hij ook op jongens of weet je dat niet? Ik zou het iig proberen, niks te verliezen lijkt me zo.
Oud 02-02-2002, 08:17
sas_andrea
sas_andrea is offline
ja, ik denk dat je t er met m over moet hebben of dat je "de natuur" zn gang moet laten gaan. Je komt er vanzelf wel achter. Maar ik denk dan niet dat je helemaal hetero bent, mischien bi...

Succes!
Oud 02-02-2002, 12:24
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
ja, ik denk dat je t er met m over moet hebben of dat je "de natuur" zn gang moet laten gaan. Je komt er vanzelf wel achter. Maar ik denk dan niet dat je helemaal hetero bent, mischien bi...

Succes!

da leek mij dus ook, maar da hoeft helemaal niet zo te zijn. En er is maar één manier om daar achter te komen. Ik kan wel zeggen 'heb het er met hem over', maar dat lijkt me helemaal heel moeilijk. Kijk gewoon hoe het loopt en dan kun je het er nog altijd met hem over hebben/

Oud 02-02-2002, 13:56
aloverboy
aloverboy is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:
da leek mij dus ook, maar da hoeft helemaal niet zo te zijn. En er is maar één manier om daar achter te komen. Ik kan wel zeggen 'heb het er met hem over', maar dat lijkt me helemaal heel moeilijk. Kijk gewoon hoe het loopt en dan kun je het er nog altijd met hem over hebben/

ik zl het gewoon maar laten gaan zoals het gaat en ik weet niet of hij hetro of homo is maar ik weet wek dat hij geen vriendin heeft.. we voelen geowon een spannening bij elkaar en volen ons tot elkaar aangetrokken. we waren van he gister weer heel vene alleen in een lift en toen lukte er iets niet waardoor hij dicht bij me moets staan... ik kwam steedsmet mijn handen langs zij billen en krui dit dee hij hetzelf bij mij... is dit een teken??
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 14:05
choky
choky is offline
Citaat:
aloverboy schreef:
ik zl het gewoon maar laten gaan zoals het gaat en ik weet niet of hij hetro of homo is maar ik weet wek dat hij geen vriendin heeft.. we voelen geowon een spannening bij elkaar en volen ons tot elkaar aangetrokken. we waren van he gister weer heel vene alleen in een lift en toen lukte er iets niet waardoor hij dicht bij me moets staan... ik kwam steedsmet mijn handen langs zij billen en krui dit dee hij hetzelf bij mij... is dit een teken??
als ik het zo hoor ben jij gewoon verliefd op die jongen, en of hij verliefd is op jou kan je niet weten, maar wat je schrijft is wel een teken dat hij je zeker heel leuk vindt (volgens mij)
iig succes
nog iets: vind je het niet raar dat die persoon zoveel ouder is dan jij?
Oud 02-02-2002, 16:43
aloverboy
aloverboy is offline
Citaat:
choky schreef:
Citaat:
aloverboy schreef:
als ik het zo hoor ben jij gewoon verliefd op die jongen, en of hij verliefd is op jou kan je niet weten, maar wat je schrijft is wel een teken dat hij je zeker heel leuk vindt (volgens mij)
iig succes
nog iets: vind je het niet raar dat die persoon zoveel ouder is dan jij?

ik weet niet of het raar is... sommige mensen denken dat ik 18 ben dus ja.. en ik weet zeker dat hij geen pedofiel of iets in die richting is hoor dus daar maak ik me geen zorgen over. vanavond zit ik waarschijnlijk weer in die lieft wat zal ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten