Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2004, 13:39
Verwijderd
Yo mensen,

Ik ben op zoek naar een programmaatje voor op de compie waarme je muzieknoten in kunt voeren en die melodievervolgens af kunt spelen. Ik heb vroeger wel van die programmaatjes gehad, maar ik heb geen flauw idee meer wat de namen daarvan waren. Misschien dat iemand van jullie er eentje weet.

Bvd, Aaron.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2004, 14:55
Verwijderd
Encore ofzoiets heette het. Maar het was alleen een trial en als je op google 'encore' intyp krijg je kilo's resultaten.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 17:23
ILUsion
ILUsion is offline
google > MIDI editor (MIDI is de standaard voor muzierkoverdracht, hierbij worden enkel de instrumentgegevens doorgegeven tegenwoordig wordt MIDI niet enkel voor synthesizers gebruikt maar ook in polyfonische telefoons).
Ik heb enkele jaren geleden ook een leuk progje hiervoor gehad, maar de naam schiet me niet meer te binnen (het icoontje was iets blauws, maar daar heb je natuurlijk niets aan).
Oud 28-08-2004, 18:01
Verwijderd
Cakewalk
Cubase
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 18:51
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
36-Crazyfists schreef op 28-08-2004 @ 15:55 :
Encore ofzoiets heette het. Maar het was alleen een trial en als je op google 'encore' intyp krijg je kilo's resultaten.

Had het op 2 floppy's staan. Heel veel mee gespeeld toen. En om meteen cubase te gaan noemen voor de eisen die hij stelt is overdreven. Cubase is honderden euro's/mb's.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 13:41
Manuzhai
Manuzhai is offline
Ik heb wel eens NoteWorthy gebruikt. Is shareware, werkt okay.
Oud 30-08-2004, 09:07
nienie
nienie is offline
Gratis software hiervoor is Finale notepad, je kunt het downloaden op www.finale.com.
Betaalde software is o.a. Encore (www.gvox.com), Sibelius, Finale professional, Cubase, Cakewalk, Turandot, Mozart, Vivaldi, Noteworthy composer, Soundforge.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten